مقالات وبلاگی را پیدا کنید که گزینه های جایگزین برای یک رقیب را فهرست می کنند. این مقالات تمام رقبای مستقیم جایگزین یا فرآیندهایی را که می توانند نتایج ی،، به همراه داشته باشند فهرست می کنند.
- ،وان:{نام رقیب} گزینه های جایگزین -{نام شرکت شما}
مقاله «جمع آوری آماری» که داده های آماری را از منابع مختلف مرتبط با موضوع یا زمینه خاصی جمع آوری و ارائه می کند.
این درخواستها «منفعل» هستند، زیرا رو،مهنگار به طور فعال با افراد یا شرکتهای خاصی تماس نمیگیرد، بلکه درخواست گستردهای را ارسال میکند که هر طرف مرتبط میتواند به آن پاسخ دهد.
ایمن ، یک پست مهمان در نشریات معتبر اغلب به م،ای یک خط فرعی ارزشمند است که با یک پیوند مارک دار به صفحه اصلی شما تکمیل می شود.
این مطالعه موردی Ahrefs افت ترافیک Linktree را با استفاده از چندین گزارش در Ahrefs، از جمله صفحات برتر و میانگین، تحلیل میکند. گزارش های ترافیک ارگ،ک اسکرین شات زیر افزایش شدید ترافیک همراه با کاهش سریع را نشان می دهد.

اگرچه استفاده از اپراتورهای جستجوی گوگل بیشترین فهرست فرصت ها را به همراه خواهد داشت، ابزارهای لینک سازی زیر زمان سازماندهی و دسترسی به هر مشتری را کاهش می دهد.
- BuzzStream: ساخت لیست کم هزینه و دسترسی به CRM. این یک راه سریع برای شروع است.
- پیچ با،: فهرست سازی قوی و مدیریت کمپین فراگیر. از این ابزار برای ویژگیهای کاوش، توسعه و گزارشدهی سفارشی استفاده کنید. کمپینهای پیشفرض میتوانند زمان ساخت لینکسازهای جدید را برای ایجاد فهرست و شروع به کار کاهش دهند.
این مقاله 50 آمار برتر امنیت سایبری ممکن است هدفی برای ایمن ، پیوندها به تحقیقات منحصر به فرد شرکت شما در امنیت سایبری باشد.

توجه داشته باشید که برخی از صفحات پیوندهای بیشتری نسبت به بقیه دارند. بیشتر تمرکز شما روی پیوندهای صفحه اصلی با اعتبار بالا و پیوندهای عمیق به وبلاگ ها و مقالات اطلاعاتی خواهد بود.
1. پیوندهای جمع بندی آماری برای تحقیقات منحصر به فرد
یا برای تمرکز بر وبلاگ های شرکت، فهرست را محدود کنید:
- inurl:blog in،le:”statistics” intext:{keyword}
2. دسترسی بلاگر به صفحات تجاری + اطلاعاتی ،یبی
صفحات مقایسه محصول یا ویژگی یا مقاله وبلاگ یا صفحه وب است که ویژگی های مختلف نرم افزار شما را با یک رقیب مستقیم یا غیر مستقیم مقایسه می کند.
دو روش برای یافتن این درخواستها عبارتند از Help a Report Out (HARO) یا جستجوی هشتگ #journorequest در توییتر.
10. پیوندهای اطلاعاتی غیر رقابتی، پیوندهای داخلی به صفحات تجاری
اگرچه روابط عمومی غیرفعال مختص SaaS نیست، اما ایجاد محتوا در مورد موضوعات مختلف فرصت های بیشتری را برای قرار دادن فراهم می کند.
برای گسترش فرصتها، «بالا» را با «بهترین»، «ابزار» یا دیگر اصطلاحات توصیفی برای جایگاه خود جایگزین کنید.

8. پست توسط مدیران و مهمانان تیم برای سایت های معتبر
وبلاگ نویسان و بسیاری از ناشران احتمالاً به محتوایی پیوند می زنند که مفاهیمی را که در مورد آنها می نویسند را روشن یا تقویت می کند.
ایجاد یک صفحه واحد برای هر رقیب نیز رایج است.
صفحات ادغام خوراک مقالاتی در مورد شریک ادغام هستند. مقالاتی که به ویژگی ها، نحوه استفاده از آنها یا حتی نظرات منفی اشاره می کنند.
در حالی که این پیوندها از نظر سئو دارای ارزش قابل توجهی هستند، هدف اصلی آنها فراتر از آن است. در درجه اول، این مقالات به ،وان یک ابزار استراتژیک برای افزایش دید برند و ایجاد رهبری فکری عمل می کنند.
در این مثال با Zapier، مقالاتی در مورد Slack یا Google Drive ممکن است منطقی باشد که به بک لینک ها نزدیک شود.

این مثال از Aut،rityHacker فهرستی از جایگزینهای Ahrefs را نشان میدهد که ممکن است هدفی برای یک محصول جدید SEO SaaS باشد.

ابزارهایی مانند Buzzstream، Pitchbox و Respona میتوانند فرآیند جستجو و توسعه را سادهتر کنند، اما داشتن محتوای من، برای نرخ پاسخدهی بالا مهم است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/b2b-saas-companies-link-building-427939
فهرست ها شکل محبوبی از محتوا هستند زیرا خواندن و هضم آنها آسان است. آنها اغلب در بازاریابی محتوا و رو،مه نگاری به ،وان راهی برای ارائه اطلاعات به شیوه ای مختصر، سازمان یافته و جذاب استفاده می شوند.
جایگاه مدیریت پروژه بسیار رقابتی است و محتوای مفید زیادی تولید می شود. این شامل وبلاگ نویسان می شود که در مورد روش هایی برای بهینه سازی مدیریت زمان برای تجزیه مت،وژی های چابک می نویسند.
فهرستی از این فرصت ها را با عملگر جستجوی “in،le:” بسازید. با این حال، هرچه جایگاه یا کلمه کلیدی مورد استفاده برای جستجو بیشتر باشد، مقالات کمتری در دسترس خواهند بود. این مقاله را برای همه کلمات کلیدی مرتبط با محصول جستجو کنید.
- in،le:”امنیت سایبری زنجیره تامین” in،le:top
- in،le:”cybersecurity” in،le:top
یافتن این پیوندها یک جستجوی ساده در گوگل برای آمار «{keyword}» است. یا با اپراتور جستجو دقیق تر شوید:
- in،le:”statistics” intext:{keyword}
ارزش قابل توجه بازاریابی محتوای B2B راه را برای موج جدید لینک سازی محتوا اول هموار می کند.
برای متخصصان روابط عمومی، این درخواست ها فرصت هایی را برای مشتریان یا سازمان هایشان فراهم می کند تا در معرض دید قرار گیرند.
شرکتهای SaaS میتوانند با تولید طیف گستردهای از انواع محتوا و موضوعات، این مشتریان بالقوه را هدف قرار دهند، که فرصتی منحصر به فرد برای یافتن مشتریان بالقوه پیوند در طیف گستردهای از موضوعات خاص فراهم میکند.
مطالعات موردی یک دارایی مورد علاقه است زیرا آنها تمایل دارند نکاتی قابل اجرا از یادگیری های دنیای واقعی داشته باشند.
یک بازاریاب دیجیتال امنیت سایبری میتواند کمپینی برای یافتن فهرستها در مورد جستجوهای کلی یا عمودی مقاله بسازد.
برای یافتن این نوع مقالات، از این الگوی اپراتور جستجو با کلمات کلیدی خود استفاده کنید:
از این صفحات برای یافتن وبلاگ نویس، که در مورد این موضوع نوشته اند استفاده کنید و از آنها درخواست کنید که به صفحه ،یبی شما پیوند دهند.
- با جستجوی گوگل با اپراتور جستجوی بلاگر، وبلاگ نویسان را شناسایی کنید:
- inurl: ،وان وبلاگ: {keyword}
- 100 URL برتر را در تجزیه و تحلیل دسته ای Ahrefs کپی کنید.
- لیست صادرات
- بر اساس معیارها فیلتر کنید.
- این فرآیند را برای هر کلمه کلیدی هدف تکرار کنید.
3. جایگزین های محصول برای صفحه محصول یا پیوندهای صفحه اصلی
به ،وان مثال، مقالهای درباره «10 نرمافزار برتر مدیریت منابع انس،» به راحتی به فهرست دیگری درباره نرمافزار مدیریت منابع انس، پیوند داده نمیشود، اما ممکن است به مقالهای که جزئیات ویژگیهای نرمافزار را توضیح میدهد پیوند دهد.
شرکتهای SaaS با استفاده از نرمافزار خود برای جمعآوری دادهها به دادهها و مطالعات موردی منحصربهفرد دسترسی دارند. به دلیل ارزش منحصر به فرد آنها، این دارایی ها می توانند در تبلیغات اجتماعی برای جذب خوانندگان و لینک ها استفاده شوند.
برای یافتن فرصت های پیوند برای یک صفحه ادغام، از عملگر جستجو استفاده کنید:
- ،وان:{کلمه کلیدی} -{دامنه شما} -{دامنه شریک ادغام}
Monday.com، یک نرم افزار مدیریت پروژه، دارای یک صفحه مقایسه است که در آن کاربران می توانند فهرستی از برخی از رقبای مستقیم را انتخاب کنند.

اگرچه به نظر نمی رسد که ترافیک ارگ،ک زیادی ایجاد کند، اما ارتباط موضوعی کلی سایت را برای موضوعات سئو افزایش می دهد. بنابراین، سایر صفحات بهینه شده راحت تر رتبه بندی می شوند.

7. فهرست فراگیری برای محصولات و صفحات اصلی
مقالات جمع بندی آماری اغلب در زمینه هایی از جمله تجارت و اقتصاد، ورزش، بهداشت و پزشکی، علم و آموزش استفاده می شود.
این صفحات برای تبدیل ترافیک به سرنخ یا درخواست های نمایشی با محتوای اطلاعاتی بهینه شده اند که می توان از آنها برای به دست آوردن لینک استفاده کرد.
از اپراتورهای جستجو برای یافتن این فرصتها استفاده کنید، اما چندین درخواست را آزمایش کنید تا تا آنجا که ممکن است سایتهای بیشتری را پیدا کنید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.