10 راه برای متحول کردن بازی PPC خود با GPT

شما می تو،د این کار را با دادن لیستی از کلمات کلیدی به GPT انجام دهید و از هوش مصنوعی بخواهید آنها را از بیشترین به کمترین مرتبط رتبه بندی کند. سپس GPT به تنهایی تصمیم می گیرد که چگونه کلمات کلیدی را گروه بندی و امتیاز دهد.

مخاطبان در PPC به طور فزاینده ای اهمیت می یابند. این یکی دیگر از زمینه هایی است که هوش مصنوعی می تواند به آن کمک کند.

همانطور که قابلیت های هوش مصنوعی همچنان در حال رشد است، برخی از بازاریابان به طور فزاینده ای نگران امنیت شغلی خود شده اند. با این حال، حقیقت موضوع این است که هوش مصنوعی برای کار شما نمی آید.

  • Vallaeys گفت: “شما در حال رقابت با سایر تبلیغ کنندگان برای شغل خود هستید – نه هوش مصنوعی. و این تبلیغ کنندگ، هستند که نحوه استفاده از هوش مصنوعی را به نفع خود درک کرده اند که برنده خواهند شد.”

منبع: https://searchengineland.com/revolutionize-ppc-gpt-429202

برای ارائه دستورالعمل‌ها از طریق درخواست‌ها، مطمئن شوید که تا حد امکان واضح هستید. سعی کنید تنظیمات مشابهی را که در زیر لیست کرده ایم دنبال کنید:

  • ایجاد دستورات: URL، متن آگهی، کلمه کلیدی مشخص شده را وارد کنید که می‌خواهید در کانون اعلان باشد.
  • دستورالعمل های ساده بدهید: از گوگل یک سوال واضح بپرسید، مانند «چند کلمه کلیدی برای تبلیغ صفحه فرود پیدا کنید».
  • نتایج: هوش مصنوعی باید فوراً پاسخی برای کمک به شما در راه ایجاد کمپین در اختیار شما قرار دهد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


7. ترجمه با استفاده از GPT

به ،وان مثال، اگر با وب سایتی برخورد کردید که دوست دارید و فکر می کنید سبک نوشتن از کیفیت بالایی برخوردار است، GPT می تواند به تقلید همان سبک نوشتن برای کمپین های شما کمک کند. ولییز توضیح داد:

6. بهبود صفحات محصول

Vallaeys و تیم او قابلیت های ترجمه GPT را امتحان و آزمایش کرده اند و از نتایج بسیار راضی بودند. او افزود: «GPT واقعاً در ترجمه خوب است. اگر در مناطقی مانند اروپا هستید، به دلیل تنوع بسیار زیاد زبان‌هایی که در آنجا صحبت می‌شود، این ابزار بسیار مفید خواهد بود.

در اینجا خلاصه ای از نکات و ترفندهای برتر Vallaeys آورده شده است که به اعتقاد او می تواند به شما کمک کند بهترین نتایج PPC را از بازی با GPT دریافت کنید.

1. ساخت کمپین فقط با استفاده از GPT

اگر تبلیغ‌کننده ،ید هستید و می‌خواهید سرفصل‌ها و توضیحات محصول عالی ایجاد کنید، GPT می‌تواند به شما کمک کند.

استفاده از GPT برای ایجاد محتوای تبلیغاتی اخیراً یک بحث بزرگ در بین بازاریابان بوده است. یکی از جنبه‌های ابزاری که به نظر می‌رسد واقعاً صنعت را تحت تأثیر قرار داده است این است که ربات دستورالعمل‌های قبلی شما و نتایجی را که ارائه می‌دهد به خاطر می‌آورد.

این نه تنها برای PMax، بلکه برای کمپین های جستجو و ،ید سنتی نیز قابل استفاده است.

Vallaeys گفت که GPT 3.5 و 4.0 را آزمایش کرده است. تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد – هر دو کار می‌کنند – اما او توصیه کرد OpenAI را در حالت چت به جای تکمیل، اجرا کنید زیرا “زمینه را حفظ می‌کند”.

2. استفاده از GPT برای طبقه بندی کلمات کلیدی

Vallaeys گفت: GPT یک ابزار عالی برای طبقه بندی کلمات کلیدی است زیرا “همه چیز را برای شما مشخص می کند” با سرعت بسیار بیشتری:

3. یافتن کلمات کلیدی برای گروه های تبلیغاتی موجود

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌هایی را در پلت‌فرم‌هایی مانند عملکرد حدا،ر Google با تجربه‌ای مولد ایجاد کنند. بازاریابان فقط باید با سیستم Google گفتگو کنند تا با استفاده از دستورات آن را ایجاد کنند.

به گفته فردریک والیز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل آژانس بازاریابی دیجیتال Optmyzr که در SMX Advanced صحبت کرد، اتوماسیون در شش ماه گذشته تأثیری بر بازاریابی PPC داشته است. بنابراین چگونه می تو،د از GPT به نفع خود در PPC استفاده کنید؟

Vallaeys هشدار داد: “تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی همیشه خارق العاده به نظر نمی رسند.” با این حال، هنوز هم می تواند ثابت کند که یک ابزار بسیار مفید و صرفه جویی در زمان است.

9. توسعه مخاطبان

Vallaeys گفت: “این چیزی است که در آن خوب است.” “این واقعاً در نوشتن خوب است.” او اضافه کرد:


این بدان م،است که اگر به تازگی از GPT خواسته اید کلمات کلیدی را پیدا کند، نیازی نیست قبل از شروع به ایجاد آگهی خود، این نتایج را به ربات یادآوری کنید، زیرا هنوز این زمینه را دارد.

  • Vallaeys گفت: “این فقط می گوید “این چند متن تبلیغاتی مربوط به چیزی است که شما می پرسیدید” – هنوز هم می داند که در مورد چه چیزی صحبت می کنید.”

Vallaeys افزود:

  • “برای من، نکته کلیدی این است که همیشه انتهای لیست وجود دارد – کمترین موارد مرتبط.”
  • “من می توانم به آن نگاه کنم و می توانم به سرعت ایده های بسیار خوبی برای کلمات کلیدی منفی به دست بیاورم، و مجبور نیستم لیستی از صدها عبارت جستجوی احتمالی را جستجو کنم تا بفهمم چه چیزی کمترین ارتباط را با چیزی که وب سایت من دارد دارد. در باره.”
  • بنابراین این روش دیگری است که GPT بسیار مفید است.

Vallaeys گفت: “شما می تو،د با هوش مصنوعی صحبت کنید و بپرسید که مثلاً یک مسافر با بودجه چه ویژگی ها یا ویژگی هایی دارد. و لیستی به شما ارائه می دهد.” او اضافه کرد:

  • اکنون، می‌توانم آن کلمات کلیدی را کپی کنم و می‌توانم بخش‌های مخاطبان سفارشی را در Google ایجاد کنم.»
  • “شما می تو،د کلمات کلیدی را وارد کنید – و این یک روش بسیار جالب برای استفاده از GPT برای ایجاد مخاطب از ابتدا است.”
  • اساساً مانند کارآموز شما است که به شما پیشنهادهای جدید می دهد، ایده های جدیدی در مورد اینکه چه ،ی ممکن است به دنبال انواع چیزهایی باشد که شما می فروشید.”
  • “GPT می تواند این بینش را به شما بدهد. آنها می توانند دیدگاه شما را باز کنند و بینش هایی را به شما ارائه دهند که در غیر این صورت ممکن است کاملاً از دست داده باشید.”

10. بررسی عملکرد

در طول ارائه خود، Vallaeys به اشتراک گذاشت که او دقیقاً از این تکنیک استفاده کرد و نتایج GPT ارائه شده “بسیار خوب” بود.

4. ایجاد متن تبلیغاتی با استفاده از GPT

GPT یک ابزار عالی برای یافتن کلمه کلیدی برای گروه های تبلیغاتی موجود است. به سادگی، با یک جهت ساده، مانند «کلید واژه‌های کلیدی مشابه با کلمات کلیدی موجود در آن گروه تبلیغاتی را برای من پیدا کن» ایجاد کنید.

هنگامی که یک کمپین راه اندازی و اجرا می شود، بازاریابان می توانند از GPT استفاده کنند تا بررسی کنند که در کنار عبارات جستجوی ضعیف اجرا نمی شود.

  • والیس گفت: “شما می خواهید مطمئن شوید که پول خود را هدر نمی دهید.”

والیز با به اشتراک گذاشتن نتایج آزمایشات خود گفت:

  • “ما یک جمله از یکی از تیترهای خود گرفتیم – و من فنلاندی صحبت نمی کنم، بنابراین حتی نمی توانستم کلمات را تلفظ کنم!”
  • اما همکاران فنلاندی در تیم من گفتند [GPT provided a] ترجمه خیلی خیلی خوب.”
  • “بنابراین این روش خوبی برای انجام ترجمه است. و دوباره، می تو،د آنها را در مقیاس از طریق یک صفحه گسترده با GPT انجام دهید.”

8. ایجاد تصاویر منحصر به فرد

اگرچه Vallaeys تحت تأثیر توانایی GPT برای ایجاد محتوای تبلیغاتی قرار گرفت، اما اشاره کرد که هنوز به توسعه بیشتری نیاز دارد (به ،وان مثال، ربات با تعداد کاراکترها عالی نیست و نتایج همیشه قابل استفاده نیستند).

5. بهینه سازی صفحات فرود

نوشتن آگهی‌های متقاعدکننده و باید کلیک کنید، تا همین اوا،، یکی از آ،ین جنبه‌های PPC بود که نمی‌توان آن را خودکار کرد. اما با معرفی ChatGPT و ظهور سایر مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، اتوماسیون در PPC اکنون در سطح جدیدی قرار دارد.

شما همچنین می تو،د از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد استفاده کنید – چه ایجاد تصاویر کاملاً جدید یا همپوش، با گرافیک های موجود.

  • به سادگی، تصویر محصول مورد نظر خود را آپلود کنید.
  • به هوش مصنوعی بگویید پس زمینه ع، را حذف کند.
  • سپس می‌تو،د تصویر باقی‌مانده را روی ع، دیگری لایه‌بندی کنید.

GPT می تواند به اطمینان حاصل شود که صفحات فرود تا حد امکان مؤثر هستند.