شما می تو،د این کار را با دادن لیستی از کلمات کلیدی به GPT انجام دهید و از هوش مصنوعی بخواهید آنها را از بیشترین به کمترین مرتبط رتبه بندی کند. سپس GPT به تنهایی تصمیم می گیرد که چگونه کلمات کلیدی را گروه بندی و امتیاز دهد.
مخاطبان در PPC به طور فزاینده ای اهمیت می یابند. این یکی دیگر از زمینه هایی است که هوش مصنوعی می تواند به آن کمک کند.
همانطور که قابلیت های هوش مصنوعی همچنان در حال رشد است، برخی از بازاریابان به طور فزاینده ای نگران امنیت شغلی خود شده اند. با این حال، حقیقت موضوع این است که هوش مصنوعی برای کار شما نمی آید.
- Vallaeys گفت: “شما در حال رقابت با سایر تبلیغ کنندگان برای شغل خود هستید – نه هوش مصنوعی. و این تبلیغ کنندگ، هستند که نحوه استفاده از هوش مصنوعی را به نفع خود درک کرده اند که برنده خواهند شد.”