10 تاکتیک ترسناک سئو در سال 2023


شبی سرد و تاریک بود. در انتهای مسیر طول،، عمارت قدیمی و فرسوده ای بود که پوشیده از تار ،کبوت بود. داخلش شمعی بود که کنار سایه یک نفر سوسو می زد.

یخ زدگی را از روی شیشه رنگی در آستانه در می‌مالی، و فقط به اندازه‌ای نور وجود دارد که ببینی مرد داخل خانه چه می‌کند. او بدنش را از این طرف به طرف دیگر حرکت می دهد و اعداد را سر می دهد – چه چیزی می تواند باشد؟ جادوی سیاه؟

شما گوش خود را به پنجره می‌گذارید تا بفهمید چه چیزی می‌شنوید – و می‌تو،د… چیزی:

“یک، دو، سه، چهار لینک پولی!”

افسوس – او اصلاً جادوگر نیست – اما چیزی حتی وحشتناک تر: یک بازاریاب که رویه قدیمی سئو کلاه سیاه را انجام می دهد!

آیا این داستان شما را به اندازه من ترسانده است؟ تقریباً سال 2023 است، و اگر شما درگیر ،ید پیوندها هستید – یا هر یک از 10 موردی که در این مقاله به تفصیل توضیح خواهم داد – فرصتی برای رقابت در نتایج جستجو نخواهید داشت.

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا 10 روش شبح آور سئو در سال 2023 وجود دارد.

1. عدم ،ید از بالا

ممکن است شرکت شما بگوید که می‌تو،د «سئو» را انجام دهید بدون اینکه واقعاً م،ای سئو را بفهمید.

به سرعت به چند ماه بعد، زم، که باید تصمیمات بزرگی در مورد سایت بگیرید، و مدیریت آن در هیچ کجا نیست.

برای موفقیت در سئو، به تعهد بالا نیاز دارید.

علاوه بر این، حتی زم، که شما، بازاریاب، در اتاق نیستید، باید به سئو فکر کنید.

هر تصمیمی در وب سایت بر سئو سایت تاثیر می گذارد. وقتی ،ید من،ی داشته باشید، می تو،د بسیاری از مسائل دیگر را که در این مقاله ارائه شده است، حل کنید.

2. استخدام افرادی که کمتر از شما در مورد سئو می دانند

شما یک آژانس بزرگ با نام تجاری را استخدام کرده اید زیرا شنیده اید که آنها بهترین هستند.

این شرکت یک متخصص سئو را با ،و، جذاب به حساب شما اختصاص می دهد – چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟

به جز پس از چند هفته، واضح است که شما بیشتر از تیم SEO خود می د،د.

و با کمی کند و کاو متوجه می شوید که شخصی که به حساب شما سرویس می دهد تنها چند سال سئو در اختیار دارد.

این یک پدیده واقعی است، مردم.

قبل از امضای آن قرارداد، حتماً درباره افرادی که استخدام می کنید تحقیق کنید. در غیر این صورت رابطه کاری شما مثمر ثمر نخواهد بود.

3. مطمئن باشید که برنامه ای دارید که پایبند است

“مرد برنامه ریزی می کند، گوگل می خندد.”

بسیار خوب، آن عبارت قدیمی کاملاً اینطور نیست، اما واقعیت این است که تنها چیزی که در سئو ثابت است تغییر است.

با ایجاد هزاران تغییر در جستجوی گوگل در سال، و رقبای شما حتی بیشتر، چگونه می تو،د شش ماه دیگر برای سئو برنامه ریزی جدی داشته باشید؟

شما هیچ اطلاعی در مورد تغییراتی که با آن مواجه خواهید شد ندارید. پس با این واقعیت کنار بیایید که یک برنامه سئو بلند مدت بی ارزش است.

در عوض چه باید کرد؟

در اسپرینت های چهار هفته ای اجرا کنید و بعد از هر دوی سرعت، نیازهای وب سایت را دوباره ارزیابی کنید.

4. دریافت مشاوره سئو و عدم اجرای آن

اگر صرفاً برای نادیده گرفتن توصیه‌های سئو، زمان و پول خود را صرف استخدام یک سئو کرده‌اید، از نتایجی که به دست نمی‌آورید تعجب نکنید.

من میفهمم. گاهی اوقات به نظر می رسد یک نبرد سخت برای انجام کارها باشد.

به همین دلیل است که ،ید و یک برنامه برای چگونه اجرای استراتژی های سئو اولین قدم قبل از درگیر شدن در خدمات سئو است.

5. نادیده گرفتن تغییرات سخت

هنگامی که با سیلوهای تجاری، اولویت های رقابتی و کمبود منابع مواجه می شوید، ممکن است انجام تغییرات “سخت” در یک وب سایت غیرممکن به نظر برسد.

گاهی اوقات، آنها به طور جزئی یا حتی ضعیف برای تلاش و حرکت سوزن اجرا می شوند.

با این حال، تغییرات سخت، تغییراتی هستند که می توانند تفاوت اساسی در برنامه سئوی شما ایجاد کنند.

اگر توصیه می‌شود آنها را انجام دهید، برای انجام آنها تلاش کنید و در صورت نیاز، متخصصان خارجی را برای انجام درست آنها استخدام کنید.

6. فکر ، به هر محتوایی محتوای خوبی است

اگر به قلب تقریباً هر به‌روزرس، الگوریتم گوگل بروید، متوجه می‌شوید که تمرکز آن بر محتوای با کیفیت است.

برای موفقیت در حال حاضر و آینده، به محتوای مفید نیاز دارید – محتوای متخصص، معتبر و قابل اعتماد.

شما باید به نحوی از رقبا متمایز شوید به جای اینکه حرف های دیگران را تکرار کنید.

چرخش ایده های دیگران معادل محتوای متوسط ​​است. و گوگل به میانگین پاداش نمی دهد.

7. فکر کنید که همه کلمات کلیدی برابر هستند

اختراع کلمات کلیدی به این م،ا نیست که ،ی آنها را جستجو کند. بنابراین ممکن است هیچ ترافیکی نداشته باشند.

این فقط یک نکته است، اما باید در نظر داشته باشید که استراتژی های کلمات کلیدی زیادی وجود دارد و آنها بسته به صنعت متفاوت هستند.

تطبیق محتوای خود با هدف پرس و جو می تواند به شما کمک کند تا در جستجو بهتر عمل کنید – و کلیدی است برای اینکه یک متخصص در نظر گرفته شوید و رتبه ،ب کنید.

و اگر رتبه بندی نشده باشد، محتوا تقریباً بی ارزش است.

8. نگاه ن، به داده های PPC

متأسفانه، داده های PPC اغلب نادیده گرفته می شوند. و تیم‌های SEO و PPC اغلب با یکدیگر در تضاد هستند.

دانستن اینکه چه چیزی در PPC تبدیل می‌شود، نشانه‌ای محکم از ROI برای هر کلمه کلیدی است.

همچنین با مطالعه کلیدواژه‌های منفی در PPC که کلمات کلیدی مبهم را شناسایی می‌کنند، سئو مسائلی را مشاهده می‌کند که به نیاز به طرحواره اشاره می‌کند.

خط پایین: اگر کلمات کلیدی خاصی م،ی واضح و تبدیل عالی داشته باشند، ممکن است آنها را در برنامه سئو خود بخواهید.

در حال حاضر، ما هنوز نباید مکالمه “پیوندهای پولی” را داشته باشیم.

با این حال، بسیاری از وب‌سایت‌ها همچنان به این عمل می‌پردازند – ناآگاهانه یا آگاهانه.

اگر منصف باشیم، ،ید لینک همیشه یک مسئله سیاه و سفید نیست. سایه های خا،تری وجود دارد.

به ،وان مثال، اگر من برای نوشتن یک مقاله به ،ی پول بدهم و آن را در سایت دیگری قرار دهم، آیا این لینک پولی است؟ گوگل اینطور فکر می کند.

راه حل برای پیوندهای پولی؟ چیزهایی ایجاد کنید که ارزش پیوند دادن را داشته باشند و سپس دیگران را در مورد آنها مطلع کنید.

10. عدم گذراندن هیچ گونه آموزش سئو

اگر ند،د در مورد چه چیزی صحبت می کنند، چگونه با تیم سئوی خود بحث های م،اداری خواهید داشت؟

اگر باب در زمینه سئو اطلاعاتی نداشته باشد، چگونه می‌تو،د کاری کنید که باب در IT تغییراتی در وب‌سایت ایجاد کند؟

بسیار مهم است که تیم های داخلی درک اولیه ای از SEO و همچنین همراهی با استراتژی های در حال ظهور داشته باشند.

آموزش سئو یک راه عالی برای به روز رس، تیم ها در سئو است.

این گام پیشگیرانه به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که تصمیمات درستی می گیرید و می تواند کارها را به جلو نگه دارد.

این تاکتیک های ترسناک سئو را کنار بگذارید

این زمان‌های وحشتناکی هستند و متاسفانه برای بسیاری از وب‌سایت‌ها، تاکتیک‌های ترسناک سئو هنوز وجود دارد.

به 10 مورد در این مقاله تبر بدهید و در سال 2023 شانس رقابت در نتایج جستجو را خواهید داشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بروس کلی

بروس کلی بنیانگذار و رئیس جمهور است شرکت بروس کلییک شرکت جه، بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال که بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مدیریت PPC، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی پولی، معماری سایت سازگار با سئو، توسعه محتوا، و ابزارها و آموزش SEO را ارائه می‌دهد. کلی کتاب «بهینه‌سازی موتور جستجو همه‌در یک برای آدمک‌ها» را که اکنون به چاپ چهارم رسیده و «استراتژی‌های بازاریابی محتوا برای حرفه‌ای‌ها» را نوشته است. او اولین ابزار تجزیه و تحلیل صفحه وب را نوشت، نمودار روابط موتورهای جستجو را ایجاد کرد و به ،وان اولین ،ی بود که از اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو استفاده کرد. دوره آموزشی معروف بروس کلی به صورت آنلاین در SEOtraining.com در دسترس است.


منبع: https://searchengineland.com/،y-seo-tactics-389163

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است