اگر منصف باشیم، ،ید لینک همیشه یک مسئله سیاه و سفید نیست. سایه های خا،تری وجود دارد.
شما باید به نحوی از رقبا متمایز شوید به جای اینکه حرف های دیگران را تکرار کنید.
به سرعت به چند ماه بعد، زم، که باید تصمیمات بزرگی در مورد سایت بگیرید، و مدیریت آن در هیچ کجا نیست.
این یک پدیده واقعی است، مردم.
در حال حاضر، ما هنوز نباید مکالمه “پیوندهای پولی” را داشته باشیم.
اگر ند،د در مورد چه چیزی صحبت می کنند، چگونه با تیم سئوی خود بحث های م،اداری خواهید داشت؟
همچنین با مطالعه کلیدواژههای منفی در PPC که کلمات کلیدی مبهم را شناسایی میکنند، سئو مسائلی را مشاهده میکند که به نیاز به طرحواره اشاره میکند.
گاهی اوقات، آنها به طور جزئی یا حتی ضعیف برای تلاش و حرکت سوزن اجرا می شوند.
به جز پس از چند هفته، واضح است که شما بیشتر از تیم SEO خود می د،د.
شما یک آژانس بزرگ با نام تجاری را استخدام کرده اید زیرا شنیده اید که آنها بهترین هستند.
بروس کلی بنیانگذار و رئیس جمهور است شرکت بروس کلییک شرکت جه، بهینهسازی بازاریابی دیجیتال که بهینهسازی موتورهای جستجو، مدیریت PPC، بازاریابی رسانههای اجتماعی پولی، معماری سایت سازگار با سئو، توسعه محتوا، و ابزارها و آموزش SEO را ارائه میدهد. کلی کتاب «بهینهسازی موتور جستجو همهدر یک برای آدمکها» را که اکنون به چاپ چهارم رسیده و «استراتژیهای بازاریابی محتوا برای حرفهایها» را نوشته است. او اولین ابزار تجزیه و تحلیل صفحه وب را نوشت، نمودار روابط موتورهای جستجو را ایجاد کرد و به ،وان اولین ،ی بود که از اصطلاح بهینه سازی موتور جستجو استفاده کرد. دوره آموزشی معروف بروس کلی به صورت آنلاین در SEOtraining.com در دسترس است.