یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های الگوریتم Google، یک اشکال جستجوی تأیید شده، اهداف هرزنامه، پیوندهای کم ارزش، کلمات کلیدی در نظرات برای محلی و موارد دیگر

جستجوی موضوعات بحث:

برای شروع کار، به سرعت گزارش ماهانه وب مستر گوگل را پوشش دادم. گوگل همچنین در تاریخ 28 اکتبر یا حوالی آن یک به‌روزرس، بزرگ تأیید نشده داشت. گوگل یک اشکال جستجو را با داستان های برتر و ویژگی های جستجو از 18 اکتبر تا 28 اکتبر تایید کرد. من نمونه ای از سایتی را ارائه کردم که در ماه اکتبر توسط به روز رس، هر،مه گوگل مورد انتقاد قرار گرفت. جان مو، از گوگل گفت که پیوندها ممکن است در آینده به ،وان یک عامل رتبه بندی مهم نباشند. گوگل سرانجام گوگل لنز را به کادر جستجوی دسکتاپ اضافه کرد. جستجوی Google روش‌های جدیدی را برای یافتن معاملات در جستجوی Google اضافه کرد. گوگل اکنون نام سایت و فاوی، ها را در نتایج جستجوی دسکتاپ آزمایش می کند. اسناد جستجوی Google به‌روزرس،‌های جزئی داشتند که ممکن است برای شما جالب باشد. گوگل گفت URL های محتوای تکراری در یک فایل نقشه سایت مشکلی در رتبه بندی ایجاد نمی کند. سایت‌های تأییدشده کنسول جستجوی Google سریع‌تر یا بیشتر ،یده نمی‌شوند. گوگل گفت که سایت ها برای معتبر بودن به 200000 کلمه نیاز ندارند. گوگل گفت محتوا را بر اساس لیست های حجم جستجوی کلمات کلیدی ننویسید. مدیر نمایه ،ب‌وکار Google اکنون به جستجوی Google هدایت می‌شود. یک مطالعه کوتاه نشان داد که کلمات کلیدی در بررسی های محلی شما بر رتبه بندی محلی Google شما تأثیر نمی گذارد. اطلاعات آماری ع، نمایه ،ب و کار Google حذف خواهد شد. تبلیغات گوگل در سال آینده بخش های مشابه مخاطبان را از بین می برد. Google Ads یک به‌روزرس، خط‌مشی جدید برای اسناد ،تی و خدمات رسمی دارد. Google تحویل به موقع، ،ن‌های دقت سفارش و موارد دیگر را در تکه‌های تبلیغات جستجو نشان می‌دهد. جستجوی تصویر بینگ در حال آزمایش تبلیغات متحرک است. Microsoft Advertising ابزار واردات حدا،ر عملکرد گوگل خود را به روز کرده است. و اگر می خواهید به حمایت مالی از این وبلاگ ها کمک کنید، به این آدرس بروید patreon.com/barryschwartz. این اخبار جستجوی این هفته در میزگرد موتورهای جستجو بود.

حتماً در فید ویدیوی ما مش، شوید یا مستقیماً در iTunes مش، شوید، پاد،ت های اپل، S،ify، پاد،ت گوگل یا پخش کننده پاد،ت مورد علاقه خود از این به روز رس، ها مطلع شوید و ویدیو را در پس زمینه دانلود کنید. اینجاست یوتیوب نسخه فید:

لطفا انجام بدهید در یوتیوب مش، شوید یا از طریق iTunes یا در RSS خوان مورد علاقه خود مش، شوید. فراموش نکنید که در زیر با پاسخ من، نظر دهید و موفق باشید!


منبع: https://www.seroundtable.com/video-11-04-2022-34360.html

حمایت شده توسط بروسکلی که از سال 1996 بهینه سازی بازاریابی جستجو را انجام می دهد و همچنین شگفت انگیزی دارد پلت فرم آموزش سئو. تبلیغات سئوی هالووین آنها را بررسی کنید، سرگرم کننده است.


برای نسخه اصلی iTunes، اینجا کلیک کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است