یکپارچه سازی سئو برای راه اندازی محصولات [Podcast]


هنگام عرضه یک محصول جدید باید به نکات زیادی توجه کرد. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌تو،د همه چیز را آماده کنید و پس از پخش زنده، چوب پنبه را در Google باز کنید.

Aja Frost & Justin Champion از HubS، در SEJS،w به من پیوست تا در مورد نقش SEO در راه اندازی محصول، چگونگی ادغام یکپارچه آن به راه اندازی CMS Free توسط HubS، و اینکه چگونه شرکت شما می تواند این آموخته ها را در راه اندازی، توسعه یا ابتکار رشد بعدی شما بگنجاند، بحث کند. .

من فکر می‌کنم بهترین راه برای درک اینکه ،ی به دنبال چه چیزی است این است که به SERP نگاه کنید و سپس از خود بپرسید که قالب و م،ای رتبه‌بندی محتوا چیست و چگونه با آن مطابقت دارید. -آجا فراست [17:20]

این میزبان وب رایگان و SSL رایگان دارد، بنابراین وقتی به راه‌اندازی یک وب‌سایت فکر می‌کنید، نکته جالب این است که می‌تو،د یک بازوی فروش و یک بازوی بازاریابی من، با CMS خود داشته باشید. -جاستین چمپیون، [04:21]

من هر از گاهی یک رویکرد ،یبی را دوست دارم زیرا خود SERP ها دائماً در حال تغییر هستند. بنابراین، قرار دادن تمام تخم‌مرغ‌هایتان در یک سبد هدف جستجو ممکن است برای مدت کوتاه‌تری کارساز باشد، اما می‌تواند در پایان دوباره شما را گاز بگیرد. -لورن بیکر، [17:35]

[00:00] – چگونه آجا و جاستین در SEO و HubS، شروع به کار ،د.
[02:46] – CMS رایگان HubS، چیست؟
[05:01] – بازی های سئو منحصر به فرد که در این عرضه گنجانده شده است.
[07:54] – جذب سهامداران چقدر آسان است؟
[15:24] – چگونه پرس و جوهای قصد اطلاعاتی در مقابل تراکنش را مدیریت می کنید؟
[19:15] – مروری بر صفحات قبل از راه اندازی.
[26:09] – آیا صفحات راه اندازی قابل نمایه سازی و در XML گنجانده شده اند؟
[27:07] – استراتژی نایک
[29:26] – نحوه بهبود ارزش صفحاتی که به صفحات راه اندازی لینک می شوند.
[32:20] – متخصصان سئو چه کارهای دیگری می توانند برای بهبود روابط انجام دهند؟
[38:27] – نحوه ایجاد انگیزه برای محتوای تولید شده توسط کاربر
[45:56] – افکاری در مورد تبلیغات در صفحه فرود و کشف ارگ،ک.
[53:53] – نکات نهایی در مورد پیوند و سئو.

منابع ذکر شده:
میزب، وب رایگان CMS Hub:

ما ارزش بسیار بیشتری را در سرمایه گذاری در روابط می یابیم، به طوری که وقتی چیزی اتفاق می افتد که صفحه ای منتشر می شود، می تو،م از منابع استفاده کرده و لینک های ورودی را به سرعت ایجاد کنیم. -جاستین چمپیون، [22:37]

از هر ،ی که به این مطلب گوش می‌دهد و هم در آگهی‌ها و هم در فهرست ارگ،ک برای یک جستار رتبه‌بندی می‌کند، می‌خواهم رابطه بین هزینه و نرخ کلیک را ترسیم کند. -آجا فراست [46:46]

من گفت،ای زیادی با سئوکار، دارم که در پنج یا شش سال گذشته وارد این عمل شده‌اند و تقریباً از انجام هر کاری که لینک‌سازی باشد می‌ترسند، مانند «قو،ن را بشکن»، مانند قو،ن چه ،ی؟ من نمی دانم! -لورن بیکر، [36:22]

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مش، شوید:

با آجا فراست و جاستین قهرمان ارتباط برقرار کنید:

مدیر رشد ،یسی HubS،، آجا فراست، ستاره راک درونی خود را کانالیزه می‌کند تا اطمینان حاصل کند که شرکت با استراتژی‌های جستجوی ارگ،ک به مخاطبان من، دسترسی پیدا می‌کند. نویسنده کتاب Work-From-Home-Hacks و رئیس سابق سئوی محتوا، او همچنین نکات خود را در مورد کار با موفقیت از راه دور به اشتراک می گذارد.

جاستین چمپیون یک متخصص در زمینه لینک بیلدینگ با سال ها تجربه است که می تواند به شما در رشد ،ب و کارتان کمک کند. او به‌،وان رئیس لینک‌سازی HubS،، مدرس آموزش عالی و نویسنده محتوای Inbound، می‌داند برای یافتن مؤثرترین استراتژی‌ها چه چیزی لازم است.

با Aja در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/ajafrost/
با جاستین در لینکدین ارتباط برقرار کنید:

Aja را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/ajavuu
جاستین را در توییتر دنبال کنید:

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:

او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید:




منبع: https://www.searchenginejournal.com/seamless-seo-،uct-launches-podcast/466196/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است