یوتیوب قابلیت پخش همزمان TikTok و Twitch را معرفی کرده است

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


درباره نویسنده

نیکول فارلی

سازندگان اکنون می توانند ویدیوهای زنده را با دوستان خود در Twitch و TikTok پخش کنند. ویژگی جدید یوتیوب Go Live Together نام دارد و طی دو هفته آینده عرضه می شود.

در Twitch و TikTok، میزب، مش، از پنج مهمان پشتیب، می‌کند، اما با Go Live Together، تنها یک مهمان می‌تواند به آن ملحق شود.


ما مطمئن نیستیم که آیا هرگز برای هر دو شرکت کننده در کانال امکان ،ب درآمد وجود خواهد داشت یا خیر، اما باید گزینه ای برای حداقل ت،یم درآمد وجود داشته باشد. برندها همچنین فرصتی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در یک محیط مش، خواهند داشت.


نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/youtube-has-introduced-a-tiktok-and-twitch-co-streaming-feature-389383

تبلیغات مجاز است. جریان‌های میزبان مش، YouTube مجاز به اجرای تبلیغات هستند، اما مهمانان هیچ یک از درآمد را نخواهند دید. تبلیغات به سمت میزبان می رود و جریان پشت سر هم حتی در کانال مهمان نمایش داده نمی شود. در ویدیوی Creator Insider، یکی از نمایندگان YouTube اعتراف کرد که دیده شدن در کانال‌های مهمان «برای سازندگان بسیار مهم است»، بنابراین می‌توان به زودی در Go Live Together این امتیاز را دریافت کرد.

چه چیزی گنجانده شده است. میزبان هایی که می خواهند با دوستان خود میزبان مش، شوند باید حداقل 50 عضو و یک کانال تایید شده داشته باشند. علاوه بر این، مهمانان باید کانالی بدون اخطار داشته باشند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. سازندگان این فرصت را خواهند داشت تا مهمانان را برای به اشتراک گذاشتن تجربیات، همکاری یا “پاتوق” دعوت کنند. افزودن تبلیغات همچنین فرصت بیشتری برای ،ب درآمد از محتوای آنها می دهد.

جدید نیست. ویژگی جدید با چند مهمان TikTok و ستاره مهمان Twitch مقایسه می شود. جدیدترین افزوده YouTube Go Live Together فقط از طریق برنامه YouTube قابل دسترسی است که همه طرفین باید آن را نصب کرده باشند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است