یاهو اکنون 25 درصد از سهام Taboola را در اختیار دارد

درباره نویسنده

نیکول فارلی

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگ، که تبلیغات بومی را اجرا می‌کنند، اکنون ممکن است گزینه دیگری برای گسترش دسترسی خود داشته باشند. یاهو همچنین اظهار داشت که آنها تلاش می کنند “هر یک از محصولات خود را در امپراتوری مینی رسانه ای خود بسازند و بر روی مخاطبان خود سرمایه گذاری کنند.” اگر این اتفاق بیفتد، به تبلیغ‌کنندگان و برندها مزیت رقابتی بیشتری در انتخاب پلتفرم‌هایی که دلارهای بازاریابی خود را ،ج کنند، می‌دهد.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


قرارداد با یاهو به Taboola مجوز انحصاری فروش تبلیغات بومی در سایت های یاهو را می دهد و شرکت ها درآمد حاصل از فروش تبلیغات را به اشتراک خواهند گذاشت. شرکت ها شرایط ت،یم درآمد را فاش ن،د. این معامله بزرگترین سهامدار یاهو تابولا خواهد بود.


لنزون گفت: “من به پنج، 10، 30 سال فکر می کنم.” «تبلیغات دیجیتال در درازمدت باد بزرگی در پشت خود دارد.» او افزود که در حالی که این شرکت به تلاش خود برای ،ب درآمد از راه‌های دیگر، مانند گسترش ،ب‌وکار اشتراک یا سرمایه‌گذاری در تجارت الکترونیک ادامه می‌دهد، «ما صدها میلیون نفر داریم که اخبار، ورزش و امور مالی را در دارایی‌های پیشرو بازار مصرف می‌کنند. که به شدت از طریق تبلیغات درآمدزایی می کنند – و ادامه خواهند داشت.

با این حال، سهام تابولا از سال گذشته نزدیک به 80 درصد کاهش یافته است. در ژانویه، با یک شرکت ،ید با هدف ویژه ادغام شد و ارزش آن 2.6 میلیارد دلار بود.

متا و تیک تاک در حال وزن گیری هستند. مدیران شرکت‌هایی مانند Meta و TikTok هشدار داده‌اند که تبلیغ‌کنندگ، که در مورد اقتصاد بی‌تفاوت هستند، از هزینه‌های خود عقب‌نشینی کرده‌اند. اما جیم لنزون، مدیر اجرایی یاهو، در مصاحبه ای گفت که معامله با Taboola هر دو شرکت را در موقعیت خوبی برای زم، که بازار تبلیغات احیا می کند، قرار می دهد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/ya،o-now-has-a-25-stake-in-taboola-389809

یاهو به تازگی یک مشارکت تبلیغاتی انحصاری 30 ساله را در Taboola نهایی کرده است که 25 درصد از سهام این شرکت را تضمین می کند. این قرارداد به یاهو اجازه می دهد تا از فناوری Taboola برای مدیریت تبلیغات بومی خود استفاده کند.

تو عمیق تر می تو،د مقاله کامل را از نیویورک تایمز بخو،د اینجا.

لبه بومی تابولا. Taboola در تبلیغات بومی که در سایت های محبوب مانند CNN و MSN یافت می شود، تخصص دارد. تبلیغات معمولاً شبیه بخشی از وب سایت هستند و می توانند آموزنده یا سرگرم کننده باشند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است