گوگل یک اشکال را در برخی از ویژگی های جستجو که ممکن است بر روی دید سایت شما تأثیر بگذارد، برطرف کرد

نظریه ها. ما از گوگل جزئیات بیشتری را خواستیم اما هنوز پاسخی دریافت نکردیم، بنابراین می‌تو،م تئوری‌هایی در مورد اینکه این باگ چیست ارائه کنیم. گوگل به طور خاص به داستان های برتر اشاره کرد، اما من نیز متوجه شد که Google با سایر ویژگی‌های جستجو مشکل داشت، مانند افرادی که می‌پرسند و نتایج بسته محلی، از جمله، اغلب در لیست های نتایج جستجوی Google نشان داده نمی شود.

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-fixed-a-bug-with-some-search-features-that-may-impact-your-sites-visibility-389344

گوگل تأیید کرده است که اشکالی را که بر برخی ویژگی‌های جستجو تأثیر گذاشته است، مانند بخش داستان‌های برتر، رفع کرده است. این اشکال در حدود 18 و 19 اکتبر “مشاهده” بود و در حدود 28 اکتبر برطرف شد. گوگل گفت که رفع اشکال ممکن است حدود یک هفته طول بکشد تا به طور کامل عرضه شود.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز

گوش به زنگ باشید. ما امیدواریم که بی،ه دقیق تری از گوگل در مورد این موضوع دریافت کنیم و اگر و زم، که انجام دادیم، این داستان را به روز خواهیم کرد.

چی شد. دقیقاً مشخص نیست که این اشکال چه بوده است، خارج از آن یک اشکال با “برخی ویژگی های جستجو” از جمله بخش داستان های برتر و همچنین سایر ویژگی های جستجو وجود دارد. گوگل ارسال شده در مورد این موضوع در گزارش ناهنجاری های داده ها در کنسول جستجو. گوگل نوشت که در 28 اکتبر، گزارش عملکرد جستجو ممکن است به دلیل این باگ تحت تاثیر قرار گیرد. گوگل نوشت:

چرا ما اهمیت می دهیم. این اشکال ممکن است تأثیر موقتی بر ترافیک و دید شما در جستجوی Google داشته باشد. ممکن است منجر به نمایش و کلیک کمتری در جستجوی Google شده باشد. گوگل این مشکل را برطرف کرده است، اما در روزها یا هفته‌های آینده باید شاهد بازگشت موارد خاص به این مشکل باشید.


«گوگل رفع اشکالی را منتشر کرد که عمدتاً برخی از ویژگی‌های جستجو را تحت تأثیر قرار می‌داد، مانند داستان‌های برتر، و در حدود ۱۸ تا ۱۹ اکتبر بیشتر قابل توجه بود. رفع اشکال حدود یک هفته طول می کشد تا به طور کامل عرضه شود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است