گوگل هیچ محدودیت مستندی برای طول نام سایت در جستجو ندارد

Google هیچ محدودیت مستندی برای تعداد کاراکترهای نام سایت جدید که در جستجوی Google فهرست شده است، ندارد. در واقع مستندات می گوید “هیچ محدودیتی برای طول، بودن نام سایت وجود ندارد” اما گوگل توصیه می کند که با نام مختصر باشد.

AFAIK هیچ محدودیت ثابت و مستندی وجود ندارد، من بیشتر روی اتاقی تمرکز می کنم که تلفن معمولی به شما می دهد (و معمولاً یک نام کوتاه و شیرین است به هر حال).

— 🦇 johnmu: گربه ها مردم نیستند 🦇 (@JohnMu) 23 اکتبر 2022

اخیراً از جان مو، از گوگل در مورد این سوال پرسیده شد توییتر و گفت: “AFAIK هیچ محدودیت ثابت و مستندی وجود ندارد، من بیشتر روی اتاقی که تلفن معمولی به شما می دهد تمرکز می کنم (و معمولاً یک نام کوتاه و شیرین است به هر حال).”

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-site-name-limit-34294.html

به طور خلاصه، گوگل توصیه می کند که از یک نام مختصر و شناخته شده برای نام سایت خود استفاده کنید.

در حال حاضر، این نباید یک شگفتی بزرگ باشد. گوگل بارها طول نمایش بر،ب ،وان را تغییر داده و همیشه گفته است که طول آن مهم نیست. گوگل گفته است که طول تگ ،وان ثابتی وجود ندارد. نمایش یک قطعه ارتباط مستقیمی با آنچه گوگل برای اه، رتبه بندی استفاده می کند ندارد.

گوگل همچنین گفت که نام سایت را می توان بر اساس دستگاهی که نتایج جستجو را بارگذاری می کند، به طور متفاوتی برش داد. گوگل نوشت: “در برخی از دستگاه ها، نام های طول، سایت ممکن است کوتاه شود.” Google از یک نام سایت جایگزین برای آن موارد پشتیب، می کند، “اگر نام جایگزینی دارید که معمولاً شناخته شده است، می تو،د از ویژگی alternateName برای تعیین آن نام (به ،وان مثال، مخفف) استفاده کنید.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است