گوگل می گوید EAT برای هر پرس و جو اعمال می شود

و EAT، آن الگو، از نحوه رتبه‌بندی یک سایت فردی بر اساس تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن، ما آن را برای تک تک درخواست‌ها و هر نتیجه انجام می‌دهیم. بنابراین در واقع در تمام کارهایی که ما انجام می دهیم بسیار فراگیر است.

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-eat-every-single-query-34440.html

اکنون چگونه الگوریتم‌های Google تعیین می‌کنند که EAT چیست، اما می‌تو،د دستورالعمل‌های ارزیابی کیفیت را به ،وان شروعی برای درک اصول اولیه بخو،د.

او گفت که گوگل هر روز بر اساس اصول EAT زندگی می کند. او افزود: «ما این کار را برای تک تک پرسش‌ها و هر نتیجه انجام می‌دهیم. کیم گفت: «بنابراین در تمام کارهایی که ما انجام می‌دهیم بسیار فراگیر است.»

1000% توصیه می کنم مصاحبه کامل را تماشا کنید از SMX Next – پس 30 دقیقه کامل را ببینید.

من می گویم که سؤالات YMYL، سؤالات پول شما یا زندگی شما، مانند زم، که به دنبال وام مسکن یا زم، که به دنبال اورژانس محلی هستم، ،، که به آنها توجه خاصی داریم و کمی بیشتر به آن سؤالات توجه می کنیم. زیرا اینها برخی از مهم ترین تصمیماتی هستند که مردم می توانند بگیرند، برخی از مهم ترین تصمیماتی که مردم در زندگی خود خواهند گرفت. بنابراین من می گویم که EAT است کمی تأثیر بیشتری در آنجا دارد، اما باز هم می گویم که EAT برای همه چیز اعمال می شود، هر درخواستی که ما داریم.

بله، این در خلاصه نویسی لیلی ری خلاصه شد در سرزمین موتورهای جستجو اما ماری هاینز یک کلیپ 90 ث،ه ای از آن را از مصاحبه SMX (با اجازه SMX) برداشت و آن را منتشر کرد.

این متن رونوشت است:

EAT بخش اصلی معیارهای ما است و به م،ای تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن است. این همیشه در گوگل وجود نداشته است و چیزی است که ما حدود 10 تا 12 تا 13 سال پیش توسعه داده ایم. و این واقعاً وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که مطابق با آنچه قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، این واقعاً وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که محتوایی که مردم مصرف می کنند مضر نیست و مفید خواهد بود. به کاربر. اینها اصولی هستند که ما هر روز با آنها زندگی می کنیم.

با تماشای هیونگ جین کیم، معاون جستجوی گوگل، که در رتبه بندی اصلی گوگل قرار دارد، می گوید ارزش آن بسیار بیشتر از خواندن هر خلاصه ای از آن است. پس اینجاست:

خارج از مصاحبه هیونگ جین کیم از SMX Next هفته گذشته، ما نه تنها الگوریتم کواتی را به دست آوردیم، بلکه هیونگ جین کیم نیز به ما گفت که EAT در هر پرس و جو استفاده می شود و برای هر کاری که جستجوی گوگل انجام می دهد اعمال می شود. او افزود: «EAT بخش اصلی معیارهای ما است»، و توضیح داد که «مطمئن شویم محتوایی که مردم مصرف می‌کنند مضر نیست و برای کاربر مفید خواهد بود».

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است