گوگل می گوید که داشتن یک وب سایت با نام مشابه به عنوان یک سایت دیگر برای آنها خوب است

دو لپ تاپ گوگل

از جان پرسیده شد، تصادفاً متوجه شدم که وب سایتی وجود دارد که هم نام من است، اما آدرس وب سایت آن متفاوت است، زبان وب سایت آن متفاوت است و موضوع وب سایت متفاوت است. نقض قو،ن گوگل؟

به نظر من اگر دیر نشده نام شرکت خود را تغییر دهید.

و اگر می‌خواهید وب‌سایت شما ابتدا برای نام شرکت شما ظاهر شود و شخص معتبرتری از آن نام استفاده کند، ممکن است شانس شما را نیز نداشته باشد.

بحث انجمن در ماستودون.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-similar-site-seo-34755.htmlاز جان مو، گوگل پرسیده شد که آیا داشتن وب سایتی با همان نام سایت دیگری در اینترنت با جستجوی گوگل مشکلی ندارد. جان گفت که نمی تواند در مورد مسائل مربوط به کپی رایت مشاوره حقوقی بدهد، اما او گفت که وقتی صحبت از جستجوی گوگل و سئو می شود، خوب است.

جان پاسخ داد، “سایت های زیادی وجود دارند که نام های مشابهی دارند (دامنه های سطح بالای زیادی وجود دارد، بنابراین اتفاق می افتد که شخصی از همان “نام” در دامنه سطح بالای متفاوتی استفاده می کند. این خوب است، هیچ قانونی علیه آن وجود ندارد من نمی‌توانم در مورد مسائل مربوط به کپی‌رایت یا علامت تجاری (یا سایر موارد قانونی) کمکی کنم، بنابراین اگر فکر می‌کنید این مشکل است، بهتر است با یک وکیل مشورت کنید.”

بله، این موضوع بیشتر در مورد مسائل حقوقی است و من را بیشتر از مسائل SEO یا Google نگران می کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است