گوگل می گوید لینک ها در آینده کمتر از عوامل رتبه بندی خواهند بود

جان سپس اضافه کرد: “اما حدس من در طول زمان است، این یک عامل بزرگ مانند گاهی اوقات امروز نخواهد بود. فکر می کنم قبلاً، این چیزی است که کمی تغییر کرده است.”

مت کاتز، کارمند سابق گوگل، 8 سال پیش چیزی مشابه گفت و حقیقت این است که وزن لینک ها بسیار کمتر از 8 سال پیش است و این روند همچنان ادامه دارد. چند سال پیش، گوگل گفت که لینک ها مهم ترین عامل رتبه بندی جستجوی گوگل نیستند.

جان در ساعت 13:52 در ضبط، وقتی در مورد پیوندها پرسیده شد، گفت: “خب، این چیزی است که در طول زمان تصور می‌کنم سنگینی روی لینک‌ها. در برخی مواقع، کمی کاهش می‌یابد زیرا ما نمی‌تو،م بفهمیم. کمی بهتر است که چگونه محتوا در متن کل وب قرار می گیرد. و تا حدی، پیوندها همیشه چیزی هستند که ما به آن اهمیت می دهیم زیرا باید به نحوی صفحات را پیدا کنیم. مانند این است که چگونه می توان یک صفحه را در وب پیدا کرد. بدون اشاره به آن؟”

اگر می‌خواهید خودتان گوش دهید، این ضبط است:

گوگل در پاد،ت Search Off The Record منتشر کرده است، که ضبط شده از جلسه brightonSEO بود، جایی که جان مو، از گوگل گفت که او معتقد است که با گذشت زمان، لینک ها به ،وان یک عامل رتبه بندی به اندازه یک فاکتور رتبه بندی مهم و بزرگ نیستند. همانطور که امروز است. به طور خلاصه، لینک ها در آینده در الگوریتم رتبه بندی گوگل به اندازه امروز وزن نخواهند داشت.

بیشتر از @johnmu: لینک ها همیشه چیزی هستند که گوگل به آن اهمیت می دهد (این نحوه کشف محتوا است)، اما با گذشت زمان احتمالاً به اندازه امروز مهم نخواهد بود. در واقع، این *در حال حاضر* کمی تغییر کرده است… pic.twitter.com/Za284MQbWb

– گلن گیب (@glenngabe) 3 نوامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-links-less-important-ranking-34357.html

در اینجا تفسیر گلن گیب در این مورد است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است