گوگل می گوید لینک ها تاثیر بسیار کمتری برای رتبه بندی امروز دارند

از دوی سؤال مشابهی پرسیده شد که بعداً در ویدیوی موجود در سایت ساعت 19:39، که در آن پاسخ مشابهی داده است. پس سوال و جواب اینجاست:

“من در زمینه سئو تازه کار هستم و می بینم که بسیاری از وب سایت ها یا ویدیوها پیشنهاد می کنند که باید بک لینک ب،م. آیا بک لینک ها به همان اندازه قدرتمند هستند یا باید روی به حدا،ر رساندن کیفیت سایت خود تمرکز کنم؟”

همیشه افرادی هستند که به دنبال میانبرها یا ترفندهایی برای دستکاری، جستجو، رتبه بندی یا ،ج ، پول هستند تا سایت خود را برای موتورهای جستجو معتبرتر نشان دهند. هر،مه لینک نمونه ای از این ترفندها است. برای مثال، در مقایسه با 20 سال پیش، دیگر از پیوندها استفاده نمی کنیم. و همچنین الگوریتم‌های زیادی را برای از بین بردن هر،مه‌ها راه‌اندازی کرد، و احتمالاً نباید پول خود را در پیوندهای اسپم هدر دهید. این پول برای ایجاد یک وب سایت عالی با تجربه کاربری عالی و محتوای مفید بسیار مورد نیاز است.

سپس دوی خطاب به این که چگونه این تلاش‌ها اتلاف وقت و پول هستند، گفت: “کمپین‌های ایجاد لینک، که اساساً طبق سیاست هر،مه ما، هر،مه‌های لینک هستند. ما الگوریتم‌های زیادی داریم که می‌توانند لینک‌های غیرطبیعی را در مقیاس شناسایی کرده و آنها را باطل کنند. این بدان م،است که هر،مه‌نویس‌ها یا سئوکار، که برای لینک‌ها پول ،ج می‌کنند، واقعاً راهی ندارند که بدانند پولی که برای لینک‌سازی ،ج کرده‌اند واقعاً ارزشش را دارد یا نه، زیرا واقعاً این احتمال وجود دارد که آنها فقط پول خود را برای ساختن همه این لینک‌های اسپم هدر داده باشند. به محض مشاهده آنها توسط سیستم های ما باطل شده است.”

سوال پرسیده شده که این پاسخ را ایجاد کرد از طرف Adrea بود، که پرسید: “چرا گوگل از بک لینک ها به ،وان یک فاکتور رتبه بندی استفاده می کند اگر کمپین های لینک سازی مجاز نیستند؟ چرا گوگل نمی تواند سایر فاکتورهای رتبه بندی را پیدا کند که به راحتی قابل دستکاری نیستند؟ مانند بک لینک؟

در اینجا فیلم جاسازی شده است:

دوی نگوین از تیم کیفیت جستجوی گوگل در ویدئوی ساعات اداری گوگل گفت که “بک لینک به ،وان یک سیگنال در مقایسه با زم، که جستجوی گوگل برای اولین بار سال ها پیش شروع شد، تاثیر بسیار کمتری دارد.” دوی این را در ساعت 6:08 در آن ویدئو

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-links-less-impact-34493.html

منظورم این است که این برای بسیاری از شما تعجب آور نیست. ما اخیراً پوشش دادیم که گوگل گفته است که پیوندها احتمالاً در آینده اهمیت کمتری خواهند داشت. و حتی مت کاتز، کارمند سابق گوگل، در مورد هشت سال پیش چیزی مشابه گفت و حقیقت این است که وزن لینک ها بسیار کمتر از هشت سال پیش است و این روند همچنان ادامه دارد. چند سال پیش، گوگل گفت که لینک ها مهم ترین عامل رتبه بندی جستجوی گوگل نیستند.

دوی پاسخ داد، “اول، بک لینک ها به ،وان یک سیگنال تاثیر بسیار کمتری نسبت به زم، که جستجوی گوگل برای اولین بار سال ها پیش راه اندازی شد، دارند. ما سیگنال های رتبه بندی قوی، صدها مورد، داریم تا مطمئن شویم که می تو،م مرتبط ترین ها را رتبه بندی کنیم. و نتایج مفید برای همه پرس و جوها.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است