گوگل می گوید قسمت سر HTML خود را تمیز نگه دارید

جان اضافه کرد: “پایین جاوا اسکریپت! (در سر).

بعداً از جان در مورد مکان Google Tag Manager سؤال شد و او گفت: “هر موقعیتی متفاوت است. من به آنچه شما با GTM انجام می دهید نگاه می کنم، آن را در یک مرورگر و با ابزارهای تست آزمایش می کنم.”

و جان گفت جاوا اسکریپت را از ،مت سر خود نگه دارید.

بحث انجمن در Reddit.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-html-head-section-clean-34719.html

جان پاسخ داد و گفت که موقعیت محتوا در HTML واقعاً نگران کننده نیست. این چیزهای اطراف آن است که ممکن است آن را ،اب کند یا ممکن است دریافت آن محتوا را برای Google دشوار کند. جان نوشت: «سرصفحه‌های html (سر) باید تقریباً در بالا باشند. من هر JS را به زیر سرصفحه‌های HTML منتقل می‌کنم و با ابزار رندر در کنسول جستجو بررسی می‌کنم که JS بخش head را به هم نریزد. برای محتوا، آنقدرها هم مهم نیست، اما از آنجایی که سرفصل ها برای اطلاعات قابل خواندن ماشینی است که تأیید شده است که در ،مت خاصی از صفحه قرار دارند، واقعاً باید در بالا تمیز باشد.

سال ها پیش، جان همچنین گفت که موقعیت محتوا در یک صفحه دیگر مهم نیست. اگرچه، نه چندان دور قبل از آن، گری ایلیز از گوگل چندی پیش گفته بود که ترتیب محتوا و موقعیت در موبایل برای رتبه بندی مهم است. و آیا روزهایی را به خاطر می آورید که سئوکاران در مورد موقعیت یابی CSS وسواس داشتند

بله، گوگل می تواند HTML ش،ته را مدیریت کند – منظورم این است که ا،ر HTML موجود در وب احتمالاً حتی نزدیک به 100٪ معتبر نیستند. بنابراین گوگل باید آن را مدیریت کند. اما وقتی صحبت از داده های ساختاریافته یا سایر بخش های فنی غیرقابل مشاهده از کد منبع شما می شود – سعی کنید آن را تأیید کنید.

سوال مطرح بود Reddit و پرسید: “آیا Googlebot از بالا می ،د؟ محتوای اصلی HTML از خط 5118 کد شروع می شود – آیا این یک مشکل برای SEO است؟”

مداد گوگل

جان مو، از گوگل گفت که وقتی ،ت به بخش سر HTML شما می‌رسد، باید از تمیز و محکم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورت امکان، نمی‌خواهید نحوی آن ،اب باشد زیرا می‌تواند ،مت‌های دیگر صفحه را ش،ته و خواندن صفحه و کاربران شما را برای گوگل سخت کند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است