گوگل می گوید الگوریتم هایی برای شناسایی و کاهش محتوای سرقت شده با هوش مصنوعی دارد

ممنون از گزارش ما از این تلاش ها آگاه هستیم و در حال بررسی آنها هستیم. به طور کلی، سایت‌هایی که محتوای ،اش‌شده هر،مه دارند، خط‌مشی هر،مه ما را نقض می‌کنند و الگوریتم‌های ما در کاهش رتبه آنها در نتایج جستجو بسیار خوب عمل می‌کنند.

بعداً در ویدیو، در ساعت 17:05 سوال مشابهی توسط Duy پرسیده شد و پاسخ داد:

،ال پرسید چرا گوگل در مورد کپی یا چرخاندن داستان های وب اقدامی نمی کند؟ می‌تو،د Discover را بررسی کنید؟

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-ai-plagiarized-content-34495.htmlاگر گوگل بهم ریخته است، و «اگر به سایت‌هایی برخورد کردید که مکرراً محتوا را حذف می‌کنند، و عملکرد خوبی در «جستجو» دارند، لطفاً با فرم گزارش هر،مه به ما گزارش دهید تا بتو،م سیستم‌های خود را هم در تشخیص هر،مه و همچنین رتبه بندی کلی.”

دوی نگوین گفت: «حذف محتوا، حتی با برخی اصلاحات، خلاف خط مشی هر،مه ما است». دوی افزود که گوگل «الگوریتم‌های زیادی برای دنبال ، چنین رفتارهایی و کاهش محتوای حذف سایت از سایت‌های دیگر» دارد.

در اینجا فیلم جاسازی شده است:

سوال در ساعت 9:19 دقیقه که این بود: “سازندگان محتوا چگونه باید به سایت‌هایی که از هوش مصنوعی برای سرقت محتوا استفاده می‌کنند، آن را اصلاح کرده و سپس در نتایج جستجو از آن‌ها برتری بگیرند، پاسخ دهند؟”

دوی نگوین از تیم کیفیت جستجوی گوگل در ویدیوی ساعات اداری گوگل گفت که گوگل “الگوریتم هایی برای دنبال ،” ،، دارد که محتوای سرقت شده توسط هوش مصنوعی را ارسال می کنند، سپس این الگوریتم ها می توانند “محتوای حذف سایت را از سایت های دیگر کاهش دهند.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است