گوگل سندی را در مورد سیستم های رتبه بندی قابل توجه تر منتشر می کند

جدید در زمین موتورهای جستجو

گوگل یک سند کمکی جدید منتشر کرده است که در مورد سیستم های رتبه بندی “قابل توجه”تری که گوگل در طول سال ها به کار گرفته است و هم اکنون در حال استفاده هستند و هم دیگر در جستجوی گوگل استفاده نمی شوند، صحبت می کند. سند نامگذاری شده است راهنمای سیستم های رتبه بندی جستجوی گوگل.

سیستم های رتبه بندی در حال استفاده این سند مشخص می‌کند که اینها سیستم‌های رتبه‌بندی هستند که در حال حاضر در جستجوی Google استفاده می‌شوند. گوگل همچنین توضیح مختصری در مورد هر سیستم رتبه بندی ارائه می دهد. توجه داشته باشید، برخی از اینها سیستم های متعدد و برخی سیستم های واحد هستند

چرا ما اهمیت می دهیم. این بسیار مفید است تا ببینید چه سیستم‌های رتبه‌بندی بزرگ‌تری هنوز در حال استفاده هستند و چه چیزهایی دیگر استفاده نمی‌شوند. این فهرست همچنین برای مشاهده اینکه گوگل چگونه هر سیستم را تعریف می کند، نحوه استفاده از آن و م،ای آن برای جستجوی گوگل مفید است.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


درباره نویسنده

بری شوارتز

سیستم های رتبه بندی بازنشستگان در اینجا برخی از سیستم های رتبه بندی قدیمی وجود دارد که یا دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند یا در سیستم های جدید گنجانده شده اند. مانند سیستم تجربه صفحه جایگزین سیستم قدیمی سرعت صفحه:

  • زرین پر، زرین بال
  • سیستم رتبه بندی سازگار با موبایل
  • سیستم سرعت صفحه
  • سیستم پاندا
  • سیستم پنگوئن
  • سیستم سایت امن

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-publishes-do،ent-on-more-notable-ranking-systems-389741

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است