گوگل رسما اسکرول مداوم را به جستجوی دسکتاپ می آورد

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/googlecontinuous-scroll-desktop-search-34523.html

گوگل رسما قابلیت اسکرول پیوسته را از نتایج جستجوی موبایل به نتایج جستجوی دسکتاپ آورده است. گوگل پس از ارائه آن به موبایل در اکتبر 2021 مدتی است که این مورد را آزمایش کرده است و اکنون در نتایج جستجوی ،یسی ایالات متحده به صورت زنده وجود دارد.

سلام جولی، بله، این مقاله تاثیری را که اسکرول بی نهایت روی دسکتاپ خواهد داشت را نشان می دهد https://t.co/EGoCrZq4lF

— AdsLiaison (@adsliaison) 5 دسامبر 2022

همچنین، این به چه م،است برای تبلیغات گوگل:

گوگل برای مدتی و اغلب در حال آزمایش اسکرول بی نهایت یا پیوسته در نتایج جستجوی دسکتاپ بوده است. برای یادآوری، گوگل در اکتبر گذشته اسکرول پیوسته را برای جستجوی موبایل راه اندازی کرد. گوگل همچنین طی سالیان متمادی اسکرول بی نهایت را در جستجوی دسکتاپ آزمایش کرده است. باز هم، ما بارها و بارها آزمایش گوگل را دیده‌ایم، از سال 2015 و حتی به سال 2011. بنابراین دیدن این عرضه تعجب آور نیست.

گوگل به من گفت “ما پیمایش مداوم را به دسکتاپ می آوریم تا بتو،د با کلیک کمتر نتایج جستجوی مفیدتری را مشاهده کنید. اکنون الهام گرفتن از اطلاعات بیشتر در نوک انگشتان شما آسان تر است.” “اکنون، وقتی به پایین پیمایش می کنید، به یافتن نتایج مرتبط ادامه می دهید تا بتو،د ایده های جدیدی را کشف کنید. وقتی به انتهای صفحه نتایج جستجو برسید، حدا،ر شش صفحه از نتایج به طور خودکار نشان داده می شود تا زم، که “بیشتر” را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید ادامه دهید، دکمه نتایج” را اضافه کرد.

برودی کلارک هفته گذشته این نسخه را دید و در مورد آن ع، گرفت توییتر اما تا این هفته “به طور کامل” عرضه نشد و هنوز هم به تدریج در حال انتشار است.

در اینجا یک GIF از آن در عمل آمده است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است