گوگل در گران ترین صفحات برای خزیدن

مطمئناً، گوگل سعی می‌کند در هر کاری که انجام می‌دهد تا حد امکان کارآمد باشد. این بدان م،است که کشف، ،یدن، نمایه سازی، رتبه بندی و ارائه خدمات با در نظر گرفتن کارایی انجام می شود. اما نه به قیمت عدم ارائه مفیدترین و مرتبط ترین نتیجه جستجو به جستجوگر.

جان ادامه می‌دهد که «گران‌ترین» صفحات آن‌هایی هستند که سال‌ها در حال ،یدن و نمایه‌سازی آن‌ها بوده‌ایم و هیچ‌، تا به حال به دنبال آن‌ها نبوده است. اما گوگل آن صفحات را می ،د و ایند، می کند زیرا “اگر فردا متفاوت باشد؟ خوب است که آماده باشیم.” او سپس این خط را بیرون انداخت که “15٪ از همه جستجوها هر روز جدید هستند، هرگز نمی د،د.” در واقع.

تمام جستجوی وب هزینه زمان و منابع دارد. من فکر نمی‌کنم که مقایسه تلاش پردازش انواع رسانه‌های خاص مفید باشد، بخش مهم این است که می‌توان محتوای مرتبط و مفید را برای کاربر، که به دنبال آن هستند پیوند داد.

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 15 نوامبر 2022

ممنون از پاسخگویی شما به نکته بسیار خوبی اشاره کردید که من معتقدم ما سئوکاران اغلب در مورد آن صحبت می کنیم، اما توصیه های ما آنطور که باید مورد توجه قرار نمی گیرد.

— المر بوتین (@re،r) 15 نوامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-most-expensive-pages-to-crawl-34425.html

یک سرگرمی وجود دارد توییتر موضوعی که در آن جان مو، گوگل و سئو المر بوتین در مورد صفحات گران قیمت برای ،یدن گوگل صحبت می کنند. جان با این توضیح شروع می‌کند که گوگل به این موضوع فکر نمی‌کند یا نه، بلکه بیشتر به این موضوع می‌پردازد که آیا صفحه چیزی مرتبط و مفید است – این همان چیزی است که گوگل به آن اهمیت می‌دهد.

این توییت هاست:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است