گوگل درباره زمانی که سایت‌های کپی از محتوای اصلی شما بالاتر می‌برند، توصیه می‌کند

@searchliaison بدیهی است که ما همه مک،زم‌های یک به‌روزرس، اصلی را نمی‌د،م، اما به نظر می‌رسد که به‌روزرس، سپتامبر گروهی از بازگرداننده‌های محتوا را با نوشتن خلاصه‌ای از اطلاعات اصلی ما، به برتری از CNW تغییر داد. “ار کلی ارزش خالص” مثال خوبی است.

– ارزش خالص افراد مشهور (@celebnetworth) 3 اکتبر 2022

این توییت ها هستند:

من فکر می‌کنم، و این توصیه‌ای برای هر ،ی نیز هست، که اگر چهره‌های منحصربه‌فردی تولید کنید، ممکن است به شما کمک کند تا مشخص کنید که این ارقام از شما و منحصر به شما هستند. مثلا عجب منفی دو میلیون! و من فکر می کنم از کجا می آید؟ ….

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 4 اکتبر 2022

این مثال خاص برای پرس و جو است [r kelly net worth] منبع اصلی اطلاعات ظاهراً از celebritynetworth.com می‌آید، اما طبق گفته Celebrity Net Worth، سایتی که بالاتر از آن‌ها برای آن پرس و جو قرار می‌گیرد، “regur،ators محتوا” است. Celebrity Net Worth گفت که این تغییر با به‌روزرس، اصلی سپتامبر اتفاق افتاد و آنها پرسیدند که چه کاری می‌توان انجام داد.

قبلاً گوگل گفته بود که وقتی اسکرپرها از شما بالاتر می‌روند، ممکن است به دلیل مشکلات کیفی سایت شما باشد یا سایت شما جریمه شده باشد. به همین دلیل است که اغلب پس از یک الگوریتم اصلی که به کیفیت سایت دسترسی پیدا می کند، شکایت هایی در این مورد مشاهده می کنید.

دنی سالیوان از Google پاسخ داد چند توصیه از جمله (1) از سایت‌هایی که تحقیق اصلی شما را انجام می‌دهند بخواهید به محتوای شما استناد کنند و به آن پیوند دهند، (2) در صفحه خود روشن کنید که تحقیق اصلی فقط مال شما است، ( 3) اطمینان حاصل کنید که جزئیات صفحه نشان می دهد که آن را منحصر به فرد انجام شده است، (4) و توضیح دهید که چگونه به تحقیق اصلی خود می رسید. این بدان م،ا نیست که این سایت کار اشتباهی انجام داده است، دنی گفت که او این اطلاعات را به تیم جستجوی Google منتقل خواهد کرد.

خیلی امیدواریم که این یک اشکال باشد یا اگر مشکلی در سایت ما وجود دارد که بتو،م آن را برطرف کنیم؟

– ارزش خالص افراد مشهور (@celebnetworth) 3 اکتبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-copy-sites-outrank-your-original-content-34190.html

این توییت ها هستند:

بنابراین، ممکن است افزودن موارد بیشتری به آن نوع جعبه و در جای دیگری با توصیه در مورد نحوه استناد به ارقام، و درخواست از افراد در نظر گرفتن پیوند به شما به ،وان منبع، کمک کند. و برای ،، که احتمالاً بهتر می شناسند، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، با آنها تماس خواهم گرفت.

— دنی سالیوان (@dannysullivan) 4 اکتبر 2022

دنی سالیوان از گوگل توصیه هایی ارائه کرد و بازخوردهایی را در مورد مثال خاصی از زم، که یک تحقیق اصلی از یک وب سایت از سایتی که اطلاعات آن را کپی می کرد بالاتر می گرفت، ارائه کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است