گوگل تبلیغ‌کنندگان را برای استفاده از نمایندگی‌ها و فروشندگان شخص ثالث تشویق می‌کند


پول تبلیغات گوگل

دیجی دی گزارش شده است با ا،اج گسترده گوگل، تبلیغ‌کنندگان گوگل تشویق می‌شوند تا مستقیماً با فروشندگان شخص ثالث، مانند آژانس‌ها، همکاری کنند، زیرا به دنبال کاهش هزینه‌های سربار مربوط به خدمات تبلیغاتی است.

دیجی‌دی نوشت: «در همین حال، منابع جداگانه‌ای در صنعت رسانه به دیجی‌دی گفتند که گوگل طی سال‌های گذشته به‌طور فزاینده‌ای تبلیغ‌کنندگان را تشویق می‌کند تا با شبکه فروشندگان تأییدشده‌اش تعامل داشته باشند».

این یک تغییر بزرگ از سوی نمایندگان Google است که مشتریان را از همان آژانس هایی که به تغذیه آنها کمک می کنند، شکار می کنند. منظورم این است که شکار غیرقانونی چندین سال است که ادامه دارد و حالا آیا متوقف می شود؟

من از برخی از PPC ها پرسیدم که در مورد این چه فکر می کنند و در اینجا برخی از پاسخ ها وجود دارد:

من فقط یک کلمه دارم: pic.twitter.com/xVuCsFxe1H

– جو یانگ بلاد (@YoungbloodJoe) 20 ژانویه 2023

بر اساس این ا،ام که Google Partners باید حداقل هزینه‌ها (بزرگ) را برآورده کند و به طور مداوم آنها را برای “پاداش” افزایش دهد، می‌توانم بگویم که آنها فقط می‌خواهند ما ،، باشیم که مشتریان ppc را مجبور به هزینه بیشتر می‌کنند.

— YNot Web (@ynotweb) 20 ژانویه 2023

این فهرست کوچکی از آژانس های بزرگ است که صادقانه بگویم که ،وماً از هر آژانس با تجربه دیگری “بهتر” نیستند. اما آنها بزرگ هستند و هزینه های زیادی در مرکز مشتری دارند. من خوب هستم که گوگل بیشتر از توصیه های استراتژی فاصله بگیرد.

– تاد می، (@jstatad) 21 ژانویه 2023

موافقت کرد. مدتی است که برای SA360/Google Marketing Platform چنین بوده است.

– Clippers N’ Tech (@clippersntech) 20 ژانویه 2023

قبلاً گوگل می خواست مستقیماً با حساب ها کار کند و متهم به سرقت آنها شده بود. اکنون بیش از هر زمان دیگری به ا،یستم شریک/فروشنده خود نیاز دارد.

– گرگ استرلینگ 🇺🇦 (@gsterling) 20 ژانویه 2023

جالب است – برای مدت طول، احساس می شد که گوگل با آژانس ها مبارزه می کند. حالا به نظر می رسد که آنها در مورد چهره انجام داده اند و مشتریان را به آژانس ها ارجاع می دهند؟ منظورم این است که برای ما در آژانس ها خوب است #ppcchat

– ملیسا ال مکی (@beyondthepaid) 20 ژانویه 2023

با توجه به این که حتی قبل از اخبار امروز، تیم پشتیب، تبلیغات گوگل کم پرسنل، کم ارتباط و از بسیاری جهات مهارت نداشتند، متاسفانه واکنش واقعی من غیرقابل چاپ است. #ppcchat

— گیل گیلدنر (@gilgildner) 20 ژانویه 2023

سیستم کنونی قرارداد با افراد بی‌صلاحیت برای آزار دادن کاربران Google Ads در مقایسه با ارائه‌دهندگان خدمات حرفه‌ای که انگیزه‌های مستقیمی برای کمک به تبلیغ‌کنندگان برای استفاده حدا،ری از پلتفرم دارند، ارزش کمی دارد.

— Wesley Banks III (@Wesseldezzel) 21 ژانویه 2023

مسئله این است که تبدیل شدن به یک فروشنده GMP بسیار سخت است. یک قایق از reqs وجود دارد و شما باید در سراسر مجموعه کامل گواهینامه داشته باشید. اینها گواهی‌های بی‌اهمیت نیستند، اما به مقالات فنی طول، و طول، نیاز دارند که به دقت بررسی شوند. 1/n

— مایک رایان (@mikeryanretail) 20 ژانویه 2023

2- هزینه برای شرکای جستجو و شبکه نمایش به میزان زیادی کاهش می یابد زیرا تبلیغ کنندگان کمتری به صورت ناآگاهانه تبلیغات را در آنجا اجرا می کنند.

– گرگ (@PPCGreg) 23 ژانویه 2023

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-advertisers-agencies-third-party-resellers-34781.html

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است