گوگل تأیید می کند که فیلترهای بررسی محلی آن بسیاری از بررسی های قانونی را حذف کرده است

نظرات گوگل مپ

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-local-review-filters-removed-34842.html

گوگل دارد تایید شده آ،ین تلاش‌هایش برای فیلتر ، بررسی‌های محلی بر خلاف خط‌مشی‌ها و دستورالعمل‌هایش بیش از حد انجام شد. گوگل طی چند هفته آینده در تلاش است تا بررسی‌های منطبق بر خط‌مشی را که توسط سیستم‌های خودکار آن حذف شده‌اند، به‌،وان موارد مثبت نادرست بازگرداند.

آ،ین باری که در مورد حذف انبوه مرورها شنیدم در اکتبر 2022 بود – بنابراین مطمئن نیستم که آیا این مربوط به آن است یا اینکه فقط به Local Guides محدود می شود؟

اگر در عرض چند هفته برگشت بررسی خود را مشاهده نکردید، می تو،د از یک انسان برای بررسی درخواست کنید. Google گفت: «اگر بازبینی‌های منطبق با خط‌مشی شما بازگردانده نشد و می‌خواهید نگاهی بیندازیم، لطفاً درخواستی را از طریق ارسال کنید. این فرم. لطفاً به خاطر داشته باشید که اگر محتوا خط‌مشی‌های ما را نقض کند، ممکن است برخی از نظرات خصوصی باقی بمانند.”

Google گفت: “در چند هفته گذشته، حفاظت‌های ما بیش از حد انتظار بررسی‌های منطبق با خط‌مشی را از مجموعه‌ای از Local Guides حذف کرد. ما همچنین مکالمات مربوط به Connect را در مورد بررسی‌های منتشر نشده از نزدیک دنبال کرده‌ایم و اذعان می‌کنیم که این تغییر تأثیر زیادی گذاشته است. از حساب های شما.”

من افزایش غیرعادی در انجمن ها ندیده ام، بنابراین ممکن است محدود به LG باشد. اما فرم ذکر شده چند ماه است که وجود دارد. من چندین حساب را برای استفاده از آن فوروارد کرده ام. اگر نظرات شما نمایش داده نمی شوند و فکر می کنید دلیل خاصی وجود دارد بسیار مفید است.

— امی تومان ❄️🎄❄️ (@BubblesUp) 1 فوریه 2023

گوگل اضافه کرد که اکنون در حال کار بر روی یک اصلاح خودکار هستند و گفت: “به ،وان بخشی از تلاش‌هایمان برای حل این وضعیت، ما یک به‌روزرس، برای حفاظت‌هایمان برای رفع آنها راه‌اندازی کرده‌ایم. همچنین به‌طور خودکار این خط‌مشی را در چند هفته آینده بازمی‌گرد،م. اگر تشخیص دهیم که اشتباه کرده ایم.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است