گوگل به شما توصیه می کند URL های متعارف خود را در فایل نقشه سایت خود قرار دهید

گری اضافه کرد، “این طبیعی است که محتوای تکراری در سایت خود داشته باشید، اما شما می خواهید تا آنجا که می تو،د به موتورهای جستجو راهنمایی کنید که کدام نسخه باید متعارف باشد (ی،ی در نتایج جستجو نشان داده شده است). نقشه سایت یکی از این نکات است. به اندازه rel-canonical و قطعاً حتی نزدیک به تغییر مسیرها قوی نیست، اما همچنان می تواند مفید باشد.”

گری ایلیس از گوگل گفت لینکدین امروز صبح باید «آدرس‌هایی را که می‌خواهید به‌،وان متعارف ببینید در نقشه‌های سایت خود قرار دهید». این ،وما توصیه جدیدی نیست، گوگل بارها این را گفته است، اما گری به دلایلی دلیلی برای تکرار این توصیه داشت.

چکیده گوگل

بحث انجمن در لینکدین.


منبع: https://www.seroundtable.com/google-canonical-urls-sitemap-file-34791.htmlبنابراین اگر URL های غیر متعارف را در فایل نقشه سایت خود ارائه می دهید، سعی کنید این کار را نکنید؟

بنابراین، قوی ترین سیگنال تغییر مسیر، سپس rel-canonical و سپس فایل نقشه سایت است؟ احتمالاً سیگنال هایی در ،یب وجود دارد، مانند پیوندهای داخلی، پیوندهای خارجی و موارد دیگر.

در سال 2016، جان مو، گفت توصیه می کنیم فقط یک نقشه سایت برای URL هایی که می خواهید ایند، کنید ارسال کنید، نه برای همه تغییرات و در سال 2018، او گفت که URL ها در فایل های نقشه سایت برای تعیین URL متعارف استفاده می شوند.

منظورم این است که منطقی است که URL متعارف خود را در نقشه سایت خود داشته باشید. این فقط منطقی به نظر می رسد. اما من حدس می زنم گری می بیند که افراد زیادی این کار را نمی کنند؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است