گوگل بار دیگر می‌گوید، آخرین دسته از سایت‌ها به زودی به فهرست‌بندی Mobile-First منتقل می‌شوند

یک بار دیگر، جان مو، از گوگل گفت که آ،ین دسته از سایت‌هایی که هنوز با استفاده از نمایه‌سازی دسکتاپ ایند، می‌شوند، به زودی به فهرست‌بندی اولین موبایل منتقل خواهند شد. جان این را صبح امروز در توییتر گفت و گفت: “آ،ین دسته از سایت ها به زودی منتشر می شوند.”

بله، نوامبر گذشته، گوگل مهلتی را که برای تغییر فهرست اجباری اولین موبایل در نظر گرفته بود حذف کرد. به ،وان یادآوری، در ماه مه 2021 گزارش دادیم که تغییر نمایه سازی اولین تلفن همراه هنوز انجام نشده است و سپس در ماه مارس گزارش دادیم که گوگل به زودی از آ،ین دسته از سایت ها به ایند، اول موبایل منتقل می کند. این پس از انتقال مهلت نمایه سازی موبایل اول از سپتامبر 2020 به مارس 2021 بود. خوب، گوگل هنوز انتقال برخی از سایت ها را به نمایه سازی تلفن همراه اول انجام نداده است، حتی با نزدیک شدن به پایان سال 2022.

جان بعداً اضافه کرد که امروز نمایه سازی دسکتاپ زیادی در حال انجام نیست…

او قبلاً این را گفت و گفت که آ،ین دسته در جولای 2022 خواهد بود اما سپس در ماه اوت گفت که آنها انجام نشده اند. به ،وان یادآوری، گوگل بیش از 6 سال پیش، در نوامبر 2016، ابتکار ایند، ، تلفن همراه اول خود را آغاز کرد. اما ما هنوز سایت هایی داریم که در پایان سال 2022 از نمایه سازی اول دسکتاپ گوگل به نمایه سازی موبایل اول منتقل می شوند.

من نگران آن نیستم مگر اینکه سایت شما واقعاً مشکلات جدی در تلفن همراه داشته باشد. آ،ین دسته از سایت ها به زودی آفایک هستند.

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 22 نوامبر 2022

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-mobile-first-indexing-last-batch-34454.html

این توییت است:

ممکن است اتفاق بیفتد، اما واقعاً چیزی را تغییر نمی‌دهد. (این یک مورد نادر است زیرا هنوز چیزهای زیادی در نمایه سازی دسکتاپ وجود ندارد.)

– جان مو، بیشتر اینجا نیست 🐀 (@JohnMu) 22 نوامبر 2022

شاید تا کریسمس انجام شود؟ منظورم این است که مطمئن نیستم در این مرحله عجله خاصی وجود دارد یا خیر.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است