گزارش های عملکرد Google Discover دقت را بهبود می بخشد

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-discover-performance-reports-improve-accu،-389877

چه چیزی شبیه است. اگر وارد Google Search Console شوید و گزارش Discover را مشاهده کنید (همه این گزارش را ندارند)، ممکن است در تاریخ 28 نوامبر یک یادداشت را مشاهده کنید:

چه چیزی جدید است. گوگل گفت از 28 نوامبر 2022، «گوگل سیستم خود را برای شمارش کلیک‌ها و نمایش‌های Discover بهبود داده است. در نتیجه، ممکن است شاهد افزایش داده‌های Discover خود باشید که ظاهر سایت شما را با دقت بیشتری در Discover منع، می‌کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. گزارشگری واردات در هر شغلی است اما بیشتر در شغل بازاریاب. توجه داشته باشید که این اعداد ممکن است در یک منظره همیشه ناپایدار Google Discover تغییر کنند. برخی از روزها Discover تقریباً هیچ ترافیکی برای شما ارسال نمی کند و برخی از روزها ممکن است بیش از آنچه تصورش را بکنید برای شما ترافیک ارسال کند. بنابراین تشخیص این تغییرات یا افزایش کلیک‌ها و نمایش‌ها ممکن است سخت باشد، اما توجه داشته باشید که این تغییر در واقع طبق گفته گوگل انجام شده است.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


چیست گزارش کشف? گزارش Discover در Google Search Console به سؤالات زیر پاسخ می دهد:

  • سایت من چند بار در Discover کاربران نشان داده می شود؟ حجم ترافیک من چقدر است؟
  • کدام بخش از محتوا در Discover عملکرد خوبی دارد؟
  • عملکرد محتوای من در Discover در مقایسه با نتایج جستجوی سنتی چگونه است؟

Google سیستم خود را برای شمارش کلیک‌ها و نمایش‌ها برای گزارش عملکرد Google Search Console Discover بهبود بخشیده است. گزارش عملکرد Discover در Google Search Console به شما کمک می‌کند تا میزان نمایان بودن محتوا و مقالات شما در Google Discover را پیگیری کنید. آن گزارش به روز شد این به روز رس، در 28 نوامبر 2022 شروع شد.

درباره نویسنده

بری شوارتز

Google Discover چیست؟ Google Discover نام جدید Google Feed است و موضوعات و اخبار مربوط به موارد مورد علاقه شما را به شما نشان می دهد. با Google Discover می‌تو،د اطلاعاتی درباره علایق خود، مانند تیم ورزشی یا سایت خبری موردعلاقه‌تان، بدون جستجوی آنها دریافت کنید. این معمولاً در صفحه اصلی Google در برنامه Google یا مرورگر شما نشان داده می شود و همچنین می تواند از طریق برنامه تلفن همراه Google به دستگاه شما منتقل شود.

لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است در این گزارش شاهد افزایش کلیک‌ها و بازدیدهای خود باشید، اما این فقط یک تغییر گزارش است و تغییری مربوط به عملکرد واقعی شما در Google Discover نیست.

جدید در زمین موتورهای جستجو