گزارش عملکرد کنسول جستجوی گوگل به تعویق افتاد اما گوگل مشکل را برطرف خواهد کرد

گوگل آگاه است. گوگل از تاخیر آگاه است و تیم در حال کار بر روی رفع مشکل است. این غیر معمول نیست، اما تاخیر 65 ساعته یا بیشتر برای این گزارش‌های کنسول جستجو تا حدودی غیرعادی است.

ما در حال حاضر با تاخیرهای بیشتر از حد معمول در گزارش عملکرد کنسول جستجو مواجه هستیم. این فقط بر گزارش گیری تأثیر می گذارد، نه ،یدن، نمایه سازی یا رتبه بندی وب سایت ها. پس از رفع این مشکل، در اینجا به‌روزرس، می‌کنیم. با تشکر از صبر شما!

— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 30 مه 2023




منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-performance-report-delayed-but-google-will-fix-the-issue-427667

چرا ما اهمیت می دهیم. دلیلی برای وحشت وجود ندارد، گوگل مشکل را برطرف می کند و شما اطلاعات خود را دریافت خواهید کرد. ممکن است کمی طول بکشد، پس امروز یا فردا دوباره بررسی کنید، اما مطمئن هستم که داده ها برمی گردند.

پس نوشته. گوگل چند ساعت بعد در توییتر یک به‌روزرس، منتشر کرد:

آنچه به نظر می رسد پسندیدن. این یک اسکرین شات از تاخیر است، که در آن می‌بینم «آ،ین به‌روزرس،: 65 ساعت پیش».

Google Search Console Delay 800x252

باز هم، این غیر معمول نیست و تأخیر در این گزارش نشان دهنده یا نشان دهنده هیچ تغییر دیگری در Google نیست، مانند به‌روزرس، جستجوی Google یا مسائل دیگر.

گزارش های عملکرد کنسول جستجوی گوگل در حال حاضر به طور قابل توجهی با تأخیر مواجه شده اند، گزارش من اکنون نشان می دهد که بیش از 65 ساعت تاخیر دارد. به طور معمول، این گزارش ها در عرض 4 ساعت به روز می شوند، بنابراین تاخیر قابل توجهی است.

جان مو،، نماینده جستجوی گوگل، ارسال شده در توییتر، “گاهی اوقات همه چیز کمی کند است.”
وی افزود: “بابت تاخیر در ارائه داده ها متاسفم.” او همچنین گفت که این «به این م،ا نیست که به‌روزرس، جستجوی دیگری اتفاق نمی‌افتد، فقط این است که قطعاً نشانه‌ای از به‌روزرس، جستجو نیست».

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است