گزارش جدید نشان می دهد که هزینه هر سرنخ گوگل برای 91 درصد صنایع افزایش یافته است

شماره. پنج صنعت برتر با پایین ترین هزینه هر سرنخ عبارتند از:

  • تعمیر و سرویس خودرو (19.85 دلار)
  • پزشکان و جراحان (22.74 دلار)
  • ورزش و تفریح ​​(23.57 دلار)
  • هنر و سرگرمی (25.46 دلار)
  • حیوانات و حیوانات خانگی (26.25 دلار)

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


یک گزارش جدید نشان می دهد که هزینه هر سرنخ برای حدود 91 درصد از صنایع در گوگل افزایش یافته است. صنایعی که بیشترین ضربه را خورده اند هنر و سرگرمی (134 درصد افزایش)، مسافرت (69 درصد افزایش) و مبلمان (54 درصد افزایش) هستند.

م،ی دادن به داده ها LocaliQ حدس می‌زند که دلیل افزایش تورم، تطبیق گسترده کلمات کلیدی و رقابت است.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/new-report-s،ws-google-cost-per-lead-has-increased-for-91-of-industries-389593

شما می تو،د کل لیست صنایع برتر و معیارهای هزینه آنها را مشاهده کنید اینجا.

کاهش نرخ تبدیل این گزارش همچنین کاهش نرخ تبدیل را نشان می‌دهد که احتمالاً به دلیل تطابق گسترده کلمات کلیدی، جستجوها و کلیک‌های عمومی‌تر و در بالای قیف است. 91 درصد از صنایع در مجموع شاهد کاهش حدود 14 درصدی بودند. برای درک این موضوع، در سال 2019 شاهد کاهش 12 درصدی بودیم.

چرا ما اهمیت می دهیم. همیشه خوب است که بد،د هزینه های کمپین شما در رابطه با معیارهای صنعت کجاست. اگر برند یا مشتری شما یکی از ،، است که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است، احتمالاً به دلیل همه گیری، تورم یا تغییرات اخیر در کلمات کلیدی و اتوماسیون است. بهترین شیوه ها را دنبال کنید و آزمایش را ادامه دهید تا مطمئن شوید که هزینه های شما تحت کنترل است.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


تو عمیق تر مقاله کامل را از WordStream بخو،د اینجا.

هزینه هر کلیک (CPC). CPC اندکی افزایش یافته است و حدود 57٪ از صنایع تحت تأثیر قرار گرفته اند. در سال‌های 2020 و 2021 نیز کاهشی در CPC مشاهده شد (به ترتیب -4٪ و -٪)، اما در سال 2019 افزایش 6٪ مشاهده شد.


منطقی است که صنایع ذکر شده در بالا تحت تأثیر قرار گیرند، زیرا در طول و پس از همه‌گیری، مردم به دنبال کارهایی برای انجام خارج از خانه هستند، بیشتر سفر می‌کنند و همچنان شاهد کمبود عرضه هستند که بر تحویل مبلمان تأثیر می‌گذارد.

صنایع با بالاترین CPC عبارتند از:

  • وکلا و خدمات حقوقی (8.46 دلار)
  • دندانپزشکان و خدمات دندانپزشکی (6.69 دلار)
  • بهبود خانه و خانه (5.74 دلار)
  • خدمات تجاری (3.80 دلار)
  • صنعتی و تجاری (3.50 دلار)

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

صنایعی که شاهد کاهش هزینه به ازای هر سرنخ بودند عبارتند از: امور مالی و بیمه (کاهش 2 درصدی)، و آموزش و پرورش (کاهش 29 درصد).

نکاتی برای کمک به ،ب و کارها در پاسخگویی. برای کمک به ،ب‌وکارها در واکنش به این تغییرات، LocaliQ بهترین روش‌های زیر را پیشنهاد می‌کند.

  • برای دستیابی به مخاطبان گرم‌تر، یک استراتژی تمام قیفی و بین کانالی را اجرا کنید.
  • با کلمات کلیدی منفی برای مبارزه با هدف گذاری گسترده و کاهش هزینه های هدر رفته فعال باشید. از آنجایی که CTR به طور کلی تغییر نکرده است، می‌تو،م جمع‌آوری کنیم که مردم همچنان روی تبلیغات کلیک می‌کنند، اما از آنجایی که هدف وجود ندارد، تبدیل نمی‌شوند.
  • بودجه جستجوی پولی خود را افزایش دهید تا با رقابت روزافزون در فضا همگام شوید – نه فقط در سال جدید، بلکه در طول فصل تعطیلات 2022. اگر افزایش بودجه امکان پذیر نیست، سعی کنید ارتباط و امتیاز کیفیت تبلیغات خود را بهبود بخشید، کلمات کلیدی خود را بهینه کنید، رقابت خود را بررسی کنید و موارد دیگر.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است