کنسول جستجوی Google با ویژگی‌های خرید و بازرگانی عمیق‌تر می‌شود

بحث انجمن در توییتر.




منبع: https://www.seroundtable.com/google-search-console-s،pping-tab-34426.html

از طریق Google Search Console، تاجران می‌توانند با استفاده از فرآیند ثبت‌نام کمکی ساده، یک حساب Google Merchant Center بدون نیاز به تأیید مجدد مالکیت وب‌سایت ایجاد کنند. “با این گزینه جدید، نیازی به ارسال فید محصول نیست؛ تاجران فقط باید داده های ساختار یافته محصول را به روز نگه دارند. این تجربه کارآمد، محصولات را به سرعت در برگه ،ید در Google دریافت می کند و به بازرگانان کمک می کند تا به افرادی که به دنبال آن هستند دسترسی پیدا کنند. محصولات،” گوگل اضافه کرد.

بعلاوه، شما به قطعات محصولی که گزارش داده های ساختار یافته را در سایت شما به شما نشان می دهد، دسترسی دارید. همچنین، بخش فهرست‌های بازرگان Google مشکلات فهرست تاجر را به شما نشان می‌دهد.

فوق العاده جالب و به موقع برای فصل ،ید تعطیلات!

گوگل بخش ،ید جدیدی را به پلتفرم کنسول جستجوی گوگل اضافه کرده است. Google یک برگه ،ید اضافه کرد که شامل روشی سریع برای ایجاد حساب Merchant Center، دسترسی به قطعات محصول، فهرست‌های تجاری و عملکرد فهرست‌های برگه ،ید و اشکال‌زدایی است.

برای اندازه واقعی کلیک کنید

گوگل گفت این در چند هفته آینده برای سایت های واجد شرایط ارائه می شود، بنابراین اگر محصولاتی در سایت خود دارید و هنوز آن را نمی بینید، چند هفته به آن فرصت دهید. شما باید بتو،د به آن دسترسی داشته باشید اینجا. در غیر این صورت، Google می گوید “این ویژگی محصولات واجد شرایط برای برگه ،ید را ندارد.”

در اینجا یک اسکرین شات از گوگل از این بخش جدید است:

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است