کنسول جستجوی گوگل وضعیت فهرست بندی تلفن همراه اشتباه را برای برخی سایت ها نشان می دهد

حدود یک هفته پیش، گوگل آ،ین دسته از جابجایی سایت‌ها را به فهرست‌سازی موبایل اول انجام داد و برخی از سایت‌های سازگار با موبایل هنوز متوجه می‌شدند که سایت‌هایشان با استفاده از فهرست‌سازی دسک‌تاپ ،یده می‌شوند. به نظر می رسد، یک اشکال گزارش در کنسول جستجوی گوگل وجود دارد که ممکن است وضعیت فهرست بندی تلفن همراه اشتباه را برای برخی از سایت ها نشان دهد.

چرا ما اهمیت می دهیم. بنابراین اگر بعد از مشاهده گزارش گوگل مبنی بر اینکه سایت(های) سازگار با موبایل شما با استفاده از نمایه سازی دسکتاپ ،یده شده اند، عصبی هستید، ممکن است یک اشکال باشد. یک هفته دیگر دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا اوضاع تغییر کرده است یا خیر.




منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-s،ws-the-wrong-mobile-indexing-status-for-some-sites-427674

آنچه گوگل گفت جان مو، گوگل ارسال شده دقایقی پیش در توییتر در مورد این موضوع. جان نوشت: «به نظر می‌رسد که وضعیت فهرست‌سازی تلفن همراه اشتباهی را برای برخی از سایت‌ها در کنسول جستجو نشان می‌دهیم، که یک مشکل گزارش از طرف ما است (و همچنین به دوستی تلفن همراه مربوط نمی‌شود).»

کجا بررسی شود. برای بررسی وضعیت نمایه سازی خود، وارد کنسول جستجوی گوگل شوید، روی پیوند “تنظیمات” در نوار سمت چپ کلیک کنید و سپس به ،مت “درباره” نگاه کنید تا وضعیت نمایه سازی خود را ببینید.

Google Search Console Indexing Crawler

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است