کلمات کلیدی منفی در سطح حساب Google اینجا هستند

تنظیم این لیست ها در سطح حساب باعث صرفه جویی در وقت تبلیغ کنندگان می شود که اگر یک حساب کاربری با کمپین های متعدد داشته باشند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

چرا ما اهمیت می دهیم. لیست کلمات کلیدی منفی کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تبلیغات آنها فقط به مرتبط ترین مخاطبان نشان داده می شود. با حذف عبارات جستجوی نامربوط، فهرست‌های کلیدواژه منفی، احتمال دیده شدن تبلیغات توسط افرادی را که واقعاً به محصولات یا خدمات تبلیغ شده علاقه مند هستند، افزایش می‌دهد. این می تواند منجر به نرخ کلیک و نرخ تبدیل بالاتر شود و در نتیجه بازگشت سرمایه بهتری برای تبلیغ کننده به همراه داشته باشد. علاوه بر این، می‌تواند با اجتناب از نمایش تبلیغات به افرادی که به محصول علاقه‌ای ندارند، در هزینه تبلیغات صرفه‌جویی کند.

به ،وان نمونه از سند راهنمای Google Ads، اگر صاحب یک فروشگاه لوازم ورزشی هستید که در لباس های ورزشی تخصص دارد، می تو،د یک لیست کلیدواژه منفی ایجاد کنید که شامل عباراتی مانند “شلوار لباس” یا “بلوز” است تا از نمایش تبلیغات شما به افرادی که آن عبارات را جستجو می کنند جلوگیری کنید.

درباره نویسنده

نیکول فارلی

برای جلوگیری از نمایش‌ها یا کلیک‌های ناخواسته از عبارات جستجوی خاص در چندین کمپین، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند یک فهرست کلیدواژه منفی در سطح حساب ایجاد کنند و سپس آن را در کمپین‌های مرتبط اعمال کنند. این کار از تلاش شما برای افزودن کلمات کلیدی منفی ی،ان به کمپین های فردی صرفه جویی می کند و مدیریت تغییرات آتی به کلمات کلیدی منفی در بین کمپین ها را آسان تر می کند.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پاد،ت ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-account-level-negative-keywords-are-here-392293

چگونه کار می کند. ایجاد لیستی از کلمات کلیدی منفی به شما این امکان را می دهد که تبلیغات خود را از نمایش عبارات نامرتبط خاص برای برند خود مسدود کنید، این امر باعث می شود تبلیغات شما راحت تر به مخاطبان مورد نظر شما دسترسی پیدا کند و در نتیجه تبدیل های موفق تری به دست آورید.

تو عمیق تر می تو،د اطلاعیه کامل را از گوگل بخو،د اینجا.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است