کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهید تا در سال 2023 پیشرفت کنید

در این وبینار، بیاموزید که چگونه یک موسسه مالی با بیش از 21 میلیون مشتری فعال، داده‌های مشتریان خود را به هم متصل می‌کند، مخاطبان را سریع‌تر ت،یم می‌کند و تجربیات شخصی‌سازی شده را در زمان واقعی ارائه می‌دهد.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-do-more-with-less-to-get-ahead-in-2023-389840

در این وبینار رایگان به Salesforce بپیوندید و با ارسال ارتباطات کمتر مرتبط و هدفمند، موارد استفاده واقعی را برای یافتن موفقیت و نتایج تجاری بیاموزید.

با پایان یافتن سال 2022، از بازاریابان خواسته می شود تا روی کارایی تمرکز کنند و «با کمتر کار بیشتری انجام دهند». موفق ترین ها از ابزارهایی مانند معیارهای مح،ه شده، هوش مصنوعی و بینش بلادرنگ بهره می برند.

ثبت نام امروز برای “با کمتر کار بیشتری انجام دهید: داده های مشتری را به کارایی بازاریابی متصل کنیدارائه شده توسط Salesforce.


جدید در زمین موتورهای جستجو

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است