کارشناسان B2B PPC نظر خود را در مورد جستجوی گوگل در مورد اعلامیه ها ارائه می دهند


گوگل سومین رویداد سالانه Search On خود را در 28 سپتامبر میزب، کرد.

این رویداد به‌روزرس،‌های جستجوی متعددی را اعلام کرد که حول این حوزه‌های کلیدی می‌چرخند:

  • تجسم
  • شخصی سازی
  • پایداری

پس از این رویداد، Google’s Ad Liason، جینی ماروین، میزبان میزگردی از کارشناسان PPC به طور خاص در صنعت B2B بود تا نظرات خود را در مورد اعلامیه ها و همچنین نحوه تأثیرگذاری آنها بر B2B ارائه دهند. من توانستم در میزگرد شرکت کنم و بازخورد ارزشمندی از صنعت به دست آوردم.

میزگرد کارشناسان متشکل از براد گدس، ملیسا مکی، میشل مورگان، گرگ فین، استف بین، مایکل هندرسون، آندریا کروز لوپز و من (بروک اوسموندسون) بود.

مبارزه با تصاویر

برخی از به‌روزرس،‌های جستجو شامل نتایج جستجوی قابل مرور، دارایی‌های تصویر بزرگ‌تر و پیام‌های تجاری برای جستجوی مکالمه است.

برد گدس، یکی از بنیانگذاران Adalysis، اشاره کرد که “دسکتاپ هرگز یک بار ذکر نشد.” دیگران نیز همین احساس را تکرار ،د که بسیاری از مشتریان B2B آنها به جستجوها و ترافیک دسکتاپ متکی هستند. با نمایش تصاویر به طور عمده در دستگاه های تلفن همراه، مشتریان B2B آنها سود زیادی نخواهند برد.

نکته مهم دیگری در مورد زمینه تصاویر مطرح شد. در حالی که تصاویر برای تجربه کاربری عالی هستند، این سوال توسط چندین عضو میزگرد تکرار شده است:

  • چگونه یک محصول B2B یا خدمات B2B قرار است کاری را که انجام می دهد در یک تصویر به تصویر بکشد؟

تصاویر در جستجو مطمئناً برای مشاغل عمودی مانند پوشاک، خودرو و مشاغل عمومی تجارت الکترونیک ارزشمند هستند. اما برای B2B، آنها ممکن است در نقطه ضعف باقی بمانند.

موارد استفاده بیشتر، لطفا

جینی از گروه پرسید که مایلند چه چیزی را تغییر دهند یا به رویدادی مانند Search On اضافه کنند.

اجماع کلی: هم Search On و هم Google Marketing Live (GML) بیشتر بر مصرف کننده متمرکز شده اند.

گرگ فین گفت که رویداد Search On چیزی بود که او انتظار داشت، اما Google Marketing Live اکنون بسیار گسترده است و گوگل دیگر با تبلیغ‌کنندگان صحبت نمی‌کند.

ماروین تصدیق کرد و سپس فاش کرد که گوگل بازخورد دریافت کرده است که بعد از GML امسال، این چشم انداز احساس می کند که به سمت یک سرمایه گذار سطح بالا طراحی شده است.

این گروه چند راه حل بالقوه برای کمک به پر ، شکاف فعلی از آنچه اعلام شده بود، و سپس نحوه اقدام تبلیغ کنندگان ارائه کرد.

  • جلسه پیگیری 30 دقیقه ای در چگونه اینها به تبلیغ کنندگان مربوط می شود
  • کمتر روی عمودی ها تمرکز کنید
  • موارد استفاده بیشتری را ارائه دهید

میشل مورگان و ملیسا مکی گفت که “حتی فقط اسکرین شات های یک نمونه B2B SaaS” به آنها کمک زیادی می کند. ارائه اقلام اقدام ملموس در مورد نحوه ارائه این اطلاعات به مشتریان کلیدی است.

مدیران محصول Google در نظر دارند

نیمه دوم میزگرد شامل نظرات چندین مدیر محصول جستجوی Google بود. من با یک سوال گسترده تر از گوگل شروع کردم:

  • به نظر می رسد گوگل در حال تبدیل شدن به فروشگاهی تک مرحله ای برای جمع آوری اطلاعات و ،ید کاربران است. چگونه تبلیغ کنندگان باید برای این آماده شوند؟ آیا ما انتظار داریم که شاهد ترافیک کمتر و CPCهای بالاتر برای رقابت برای آن فضای مورد علاقه باشیم؟

Cecilia Wong، رهبر جه، محصول فرمت‌های جستجو، گوگل، اشاره کرد که در حالی که نمی‌توانند مستقیماً در جهت کلی نظر بدهند، اما روی جستجو تمرکز می‌کنند. توصیه آنها:

  • مدیریت دارایی ها و تصاویر و بهینه سازی برای بهترین تجربه کاربری
  • برای B2B، تصاویر خود را به ،وان نگاهی گذرا از آنچه کاربران می توانند در صفحه فرود انتظار داشته باشند، تراز کنید.

با این حال، دارایی های تصویر محدودیت های شدیدی در مورد مجاز دارند. من با پرسیدن اینکه آیا محدودیت‌های دارایی را برای B2B کاهش می‌دهند تا از خلاقیت در دارایی‌های تصویری خود استفاده کند، پیگیری کردم.

گوگل نمی‌توانست مستقیماً نظر بدهد، اما اذعان کرد که محدودیت‌های کمتر در محتوای تصویر برای تبلیغ‌کنندگان B2B نیاز است.

آیا مناقصه مبتنی بر ارزش ارزش زحمت را دارد؟

موضوع مناقصه مبتنی بر ارزش پس از آن مطرح شد که کارلو بوخمن، مدیر محصول مناقصه هوشمند، گفت که آنها می‌خواهند تبلیغ‌کنندگان از مناقصه مبتنی بر ارزش استقبال کنند و به سمت آن حرکت کنند. در حالی که بازخوردها تلخ به نظر می رسید، برای گفتگوی صریح باز شد.

ملیسا مکی گفت که در حالی که با مشتریانش در مورد مناقصه مبتنی بر ارزش صحبت می‌کند، هیچ یک از مشتریانش نمی‌خواهند ماشه را بکشند. برای B2B، ارزیابی ارزش در نقاط تبدیل مختلف دشوار است.

علاوه بر این، او اظهار داشت که مشتریان بر روی اطلاعات خط لوله خود متمرکز می شوند و می توانند آن را بسیار پیچیده کنند. به طور خلاصه، آنها در تلاش هستند تا ورودی عدد ارزش را به ارزش واقعی یک فروش ترجمه کنند.

گدس اشاره کرد که برخی از مشتریان پیشرفته‌تر او به مناقصه دستی بازگشته‌اند، زیرا گوگل تمام مقادیر و سیگنال‌ها را برای ارسال به عقب و جلو نمی‌گیرد.

فین گفتگو را با تجربه خود بسته است. او تاکید کرد که گوگل چیزی در مورد بهترین شیوه ها برای مناقصه مبتنی بر ارزش ارائه نکرده است. با داشتن تنها یک مقدار، به نظر می رسد پیشنهاد CPA باشد. و هنگامی که یک مشتری چندین ورودی ارزش دارد، Google تمایل دارد به سمت تبدیل‌های با ارزش کمتر بهینه‌سازی شود – که در نهایت بر کیفیت سرنخ تأثیر می‌گذارد.

مدیران محصول جستجوی Google با ارائه منابع اضافی برای بررسی کلی بسته شدند بهترین شیوه ها برای افزایش جستجو در دنیای اتوماسیون.

افکار بسته

گوگل روشن کرد که آینده جستجو بصری است. برای شرکت‌های B2B، ممکن است برای موفقیت و رقابت با به‌روزرس،‌های تجسم، به خلاقیت بیشتری نیاز باشد.

با این حال، کارشناسان میزگرد PPC در نظر داشتند که اگر گوگل می‌خواهد تبلیغ‌کنندگان از این ویژگی‌ها استفاده کنند، باید از تبلیغ‌کنندگان بیشتر حمایت کنند – به‌ویژه بازاریابان B2B. با زمان و منابع محدود، تبلیغ‌کنندگان بزرگ و کوچک سعی می‌کنند کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهند.

بازاریابان برای اینکه این به‌روزرس،‌های جستجو را نه تنها به کاربر بلکه برای تبلیغ‌کنندگان مرتبط کند، به Google متکی هستند. داشتن راهنماهای واضح تر، موارد استفاده و مکالمات گامی عالی برای بازگرداندن همکاری گوگل و تبلیغ کننده است.

یک تشکر ویژه از جینی ماروین از Google برای ایجاد فضایی برای شنیدن بازخورد تبلیغ‌کنندگان B2B و همچنین از همه کارشناسان PPC برای ارزیابی.


تصویر ویژه: Shutterstock/TKM




منبع: https://www.searchenginejournal.com/b2b-ppc-experts-give-their-take-on-google-search-on-announcements/466556/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است