چیست و چگونه آن را انجام دهیم (8 راه)


این راهنما جستجوی مع، ویدیویی را توضیح می دهد.

در زیر، خواهید فهمید که جستجوی ویدیوی مع، چیست، چگونه کار می کند، و فهرستی از موتورهای جستجوی ویدیوی مع، محبوب را دریافت خواهید کرد که می تو،د به صورت رایگان برای یافتن کپی ها و مشتقات یک منبع ویدیویی آنلاین استفاده کنید. همچنین نحوه جستجوی ع، مع، برای ویدیوها را با استفاده از رایانه رومیزی، آیفون و دستگاه اندرویدی یاد خواهید گرفت.

این را راهنمای نهایی خود برای جستجوی مع، ویدیو و ابزارهای برتر یاب ویدیو برای کشف استفاده دزدیده شده، کپی شده، مجاز و غیرمجاز از محتوای ویدیویی که در موتورهای جستجو مانند Google، Ya،o، و Bing و همچنین در سایر وب سایت ها ظاهر می شود، در نظر بگیرید.

جستجوی مع، ویدیو

جستجوی مع، ویدیو چیست؟

جستجوی مع، ویدیویی یک فناوری موتور جستجو است که یک فایل تصویری ویدیویی را به ،وان یک جستجوی ورودی می گیرد و نتایج مربوط به ویدیو را برمی گرداند. ویدیوی جستجوی مع، به شما کمک می کند کپی ها و ویدیوهای مشابه بصری را در سراسر وب پیدا کنید.

جستجوی مع، ویدیو چگونه کار می کند

جستجوی مع، ویدئو با جستجوی اینترنت برای فایل تصویری به جای کلمات کلیدی کار می کند. موتورهای جستجوی مع، ویدیو، رنگ ها و داده های پی،ل را در یک تصویر ویدیویی برای یافتن ویدیوهای دقیق یا مشابه آنلاین تفسیر می کنند.

موتورهای جستجوی ویدیوی مع، از تکنیک جستجوی تصویر مبتنی بر محتوا (CBIR) استفاده می‌کنند که محتوای تصویر منبع ویدیو را به جای ابرداده، بر،ب‌ها یا توضیحات مرتبط با فایل تجزیه و تحلیل می‌کند. فرآیند CBIR از یک تصویر نمونه برای استناد به جستجوی خود استفاده می‌کند و نیاز کاربران به حدس زدن کلمات کلیدی یا عباراتی را که ممکن است ویدیو با آنها بر،ب‌گذاری شده باشد را از بین می‌برد. CBIR نوعی از بینایی کامپیوتری است که به کاربران کمک می کند ویدیوهای دزدیده شده را پیدا کنند که محتوای ابرداده حذف شده یا نام فایل تغییر یافته است.

یاب های ویدیوی مع، برای کشف نسخه های تکراری دقیق، نسخه های دستکاری شده و آثار مشتق شده که در صفحات وب در سراسر اینترنت ظاهر می شوند مفید هستند. با این حال، این فرآیند جستجوی ویدیوی مع، همیشه 100٪ دقیق نیست، زیرا فناوری بینایی رایانه تنها یک تصویر ویدیویی را نمونه برداری می کند. چند فریم نیست این بدان م،است که ممکن است نسخه‌ای از منبع ویدیو به صورت آنلاین وجود داشته باشد که حاوی تصویر نمونه‌گیری شده در حال تجزیه و تحلیل با CBIR نباشد. بنابراین، باید چندین اسکرین شات ویدیو را با یک موتور جستجوی ویدیوی مع، آپلود و اسکن کنید تا همه موارد بالقوه تکراری را بیابید.

موتورهای جستجوی ویدئو مع،: نوار جستجو

موتورهای جستجوی ویدئو مع،

جستجوی مع، ویدیوی گوگل

جستجوی مع، ویدیوی گوگل می تواند از طریق Google Images استفاده شود. برای استفاده از این موتور جستجو برای جستجوی ویدیو، به آن بروید تصاویر گوگل، سپس نماد دوربین را برای جستجو بر اساس تصویر انتخاب کنید. در مرحله بعد، یک قاب تصویر ویدیویی متمایز را آپلود کنید و Google تصویر را با Google Lens جستجو می‌کند تا نتایج تکراری یا مشابه تصویر صفحه را برگرداند.

جستجوی مع، ویدیوی گوگل

جستجوی مع، ویدیوی بینگ

بینگ یکی دیگر از موتورهای جستجوی ویدیوی مع، خوب است که گزینه ای اختصاصی برای یافتن ویدیوها و تصاویر مشابه در وب دارد.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

هدایت به جستجوی بصری بینگ صفحه را انتخاب کنید و روش مورد نظر خود را برای آپلود یک قاب تصویر ویدیویی برای تجزیه و تحلیل با فناوری CBIR انتخاب کنید. Bing راه‌هایی را برای انجام جستجوی مع، ویدیو ارائه می‌کند: کشیدن و رها ،، گرفتن ع،، جای‌گذاری تصویر یا URL، یا جستجوی تصویر ویدیویی از رایانه یا تلفن خود.

جستجوی ویدیویی مع، بینگ

جستجوی مع، Yandex

Yandex به طور مشابه برای مع، ، جستجوی ویدیو در گوگل و بینگ کار می کند، اما نتایجی را که در موتور جستجوی آن فهرست شده اند، برمی گرداند. هدایت به تصاویر یاند،، سپس روی نماد دوربین کلیک کنید تا یک تصویر ویدئو یا URL وب سایت برای یافتن کپی ها در اینترنت آپلود شود.

موتور جستجوی مع، ویدیوی Yandex

موتور جستجوی فیلم شاتر استوک

Shutterstock یک وب سایت عکاسی و ویدئو است که دارای پایگاه داده ای با بیش از 340 میلیون تصویر است. همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از موتور جستجوی خود جستجوی مع، ویدیویی انجام دهید. Shutterstock ابزار خوبی برای یافتن کپی ها و مشتقات منبع ویدئویی است که کاربران غیرمجاز در سایت آپلود کرده اند تا با فروش آن درآمد ،ب کنند.

قابل اعتماد و متخصص شاتر استاک، سپس روی نماد دوربین در نوار جستجو کلیک کنید. سپس، یک قاب تصویر ویدیویی را بکشید و رها کنید یا آن را از رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود آپلود کنید. Shutterstock نتایج را با فیلم ها و ع، های بصری مشابه باز می گرداند.

موتور جستجوی ویدئو مع، شاتر استوک

ویدیو جستجوی ع، مع، را Berify کنید

Berify یک ابزار ویدیویی جستجوی ع، مع، است که به شما کمک می کند تصاویر و ویدیوهای دزدیده شده را پیدا کنید. می‌تو،د از الگوریتم تطبیق تصویر Berify برای جستجوی بیش از 800 میلیون تصویر به همراه داده‌های تصویر از تمام موتورهای جستجوی اصلی تصویر استفاده کنید.

هدایت به صفحه اصلی Berify، سپس یک فایل تصویری ویدیویی را آپلود یا بکشید و رها کنید تا جستجوی خودکار انجام شود. شما می تو،د تا 6000 تصویر را به صورت رایگان اجرا کنید تا بفهمید کجا از آنها در اینترنت استفاده می شود.

ویدیوی جستجوی ع، مع، را بررسی کنید

TinEye Video Finder

TinEye یکی دیگر از ویدیویاب های مع، محبوب است که شبیه به Berify است. هم یک موتور جستجوی آنلاین و هم افزونه کروم برای یافتن کپی‌های ویدیویی آنلاین دارد. TinEye دائماً در وب می ،د تا تصاویر جدیدی را به فهرست خود اضافه کند. در حال حاضر بیش از 57 میلیارد تصویر دارد و هر ماه صدها میلیون تصویر جدید به فهرست جستجوی مع، اضافه می کند.

بازدید کنید وجود دارد، سپس یک تصویر ویدیویی را در موتور جستجو آپلود یا جایگذاری کنید یا یک URL برای فایل تصویر ارائه دهید. TinEye نتایج مشابه بصری شامل تصویر، نام فایل، URL وب سایت، تاریخ اولین یافتن و اندازه فایل را برمی گرداند.

درباره کتاب کلید واژه شتاب دهنده بیشتر بد،د
فیلم یاب مع، TinEye
جستجوی مع، ویدیو در تلفن

جستجوی مع، ویدیو در تلفن

اگر می‌خواهید یک جستجوی ویدیویی آیه در تلفن انجام دهید، دستورالعمل‌های زیر می‌تواند در دستگاه‌های iOS و Android کمک کند.

ویدیوی جستجوی تصویر در iOS

در اینجا مراحل نحوه مع، ، جستجوی ویدیو در آیفون آمده است:

  • با فشار دادن همزمان دکمه روشن/خاموش و افزایش صدا از منبع ویدیو ع، بگیرید.
  • قابل اعتماد و متخصص تصاویر گوگل در مرورگر شما
  • در سافاری، می‌تو،د روی نماد دوربین کلیک کنید تا یک جستجوی آنلاین ویدیوی مع، انجام دهید.
  • در کروم، باید روی نماد منو (…) کلیک کنید و درخواست سایت دسکتاپ را انتخاب کنید. با این کار نسخه دسکتاپ Google Images که شامل نماد دوربین برای جستجوی تصاویر با Google Lens است، ظاهر می شود.

جستجوی ویدیوی اندروید

در اینجا مراحل نحوه جستجوی مع، ویدیو در تلفن های اندرویدی آمده است:

  • با فشار دادن همزمان دکمه روشن/خاموش و کاهش صدا از فریم تصویر ویدیویی یک اسکرین شات بگیرید.
  • قابل اعتماد و متخصص تصاویر گوگل در مرورگر کروم
  • روی نماد دوربین کلیک کنید.
  • برای انجام جستجوی مع، ویدیو به صورت آنلاین با Google Lens، اسکرین شات تصویر ویدیو را آپلود کنید.

منابع ویدیویی بیشتر

اکنون که می د،د چگونه جستجوی مع، ویدیو را در دستگاه های دسکتاپ و موبایل انجام دهید، ممکن است علاقه مند به یادگیری نحوه بهبود بهینه سازی موتور جستجوی وب سایت خود (SEO) باشید. برای راهنمایی های بیشتر در زمینه بازاریابی دیجیتال به راهنماهای زیر مراجعه کنید.

خلاصه جستجوی مع، ویدیویی

امیدوارم از این راهنمای جستجوی مع، ویدیو لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، جستجوی ویدیوی مع، یک فناوری موتور جستجو است که یک فایل تصویری ویدیویی را به ،وان یک جستجوی ورودی می گیرد و نتایج مربوط به ویدیو را برمی گرداند. این فرآیند جستجوی یک ویدیو به صورت مع، به شما کمک می کند کپی ها و ویدیوهای مشابه بصری را در سراسر وب پیدا کنید. و چندین موتور جستجوی ویدیویی و ابزارهای یاب وجود دارد که می تو،د به صورت آنلاین برای جستجوی رایگان ویدیو از آنها استفاده کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/video-reverse-search/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است