چیست و چگونه آن را انجام دهیم


این راهنما ساختمان پیوند طبیعی را توضیح می دهد.

در زیر، خواهید فهمید که لینک سازی طبیعی چیست، چرا آنها برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت (SEO) مهم هستند و نمونه هایی از لینک های طبیعی را مشاهده خواهید کرد. همچنین فهرستی از نکات طبیعی لینک سازی را دریافت خواهید کرد که می تو،د از آنها برای بهبود رتبه بندی ارگ،ک وب سایت خود استفاده کنید.

در پایان این صفحه، م،ای ایجاد لینک به صورت طبیعی را خواهید فهمید و اینکه چگونه می تو،د از این روش برای افزایش معیارهای سئوی خارج از سایت برای وب سایت خود برای دریافت ترافیک ارگ،ک بیشتر از موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ استفاده کنید. .

ساختمان پیوند طبیعی

لینک سازی طبیعی چیست؟

لینک بیلدینگ طبیعی فرآیند ایجاد بک لینک ها به طور طبیعی بدون ایجاد آنها از طریق پست مهمان یا سایر روش های ساخت لینک مصنوعی است. لینک سازی طبیعی به صورت ارگ،ک اتفاق می افتد و از دستورالعمل های وب مستر گوگل برای جستجو پیروی می کند.

چرا لینک سازی طبیعی مهم است؟

لینک سازی طبیعی مهم است زیرا امن ترین راه برای بهبود سئوی وب سایت است. ایجاد پیوندها به طور طبیعی سیگنال خوبی از قدرت برای بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت است.

پیوندهای طبیعی یک فاکتور برتر در نحوه رتبه بندی الگوریتم گوگل صفحات وب در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) هستند، زیرا آنها به ،وان یک رای اعتماد به حساب می آیند که مدیران وب محتوا برای کاربران خود اهمیت دارند. بنابراین، ایجاد لینک به طور طبیعی می تواند منجر به افزایش ترافیک وب سایت ارگ،ک، رتبه بندی موتورهای جستجو و اعتماد شود.

ساخت لینک طبیعی همچنین از دستورالعمل‌های وبمستر گوگل پیروی می‌کند که ممنوع می‌کند طرح های پیوند (ی،ی شیوه های غیر طبیعی لینک سازی) که برای ایجاد بک لینک های مصنوعی برای دستکاری موقعیت های رتبه بندی یک وب سایت در نتایج جستجوی طبیعی استفاده می شود.

نمونه هایی از پیوندهای طبیعی

  • پیوندهای لنگر طبیعی: اینها بک لینک هایی هستند که به طور طبیعی بدون عبارت کلیدی هدف یا نام تجاری در انکر ت،ت ایجاد می شوند. به ،وان مثال، «اینجا کلیک کنید» یا «این وب سایت» انواع رایجی هستند که در ساخت لینک طبیعی یافت می شوند.
  • لینک های لنگر مارک دار: اینها لینک‌هایی هستند که نام برند شما را در متن لنگر قرار می‌دهند و در مقابل کلمه کلیدی هدف سئو قرار می‌گیرند. یک پروفایل پیوند طبیعی دارای لینک های مارک دار زیادی خواهد بود، زیرا این یک روش رایج برای صاحبان وب سایت برای پیوند دادن به سایت های دیگر است.
  • پیوندهای لنگر URL: اینها بک لینک های طبیعی هستند که نش، اینترنتی خالی صفحه هدف را به ،وان متن لنگر در بر می گیرند.
  • لینک های تحریریه: این بک لینک ها به طور طبیعی بر اساس شایستگی محتوا بدون توافق بین وب سایت ها یا قصد تأثیرگذاری بر رتبه بندی موتورهای جستجو ایجاد می شوند. لینک های ویرایشی بهترین نوع بک لینک هایی هستند که یک وب سایت می تواند دریافت کند. برای جزئیات بیشتر به این راهنمای مرتبط در مورد پیوندهای سرمقاله مراجعه کنید.
  • پیوندهای منابع: اینها پیوندهایی هستند که به طور طبیعی بر روی صفحات وب قرار می گیرند که دارای لیست هایپرلینک هایی به وب سایت های خارجی هستند.
  • لینک شبکه های اجتماعی: این پیوندها از طریق کمپین‌های ایجاد لینک طبیعی ایجاد می‌شوند که افراد را تشویق می‌کنند تا پیوندهای یک وب‌سایت را در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. این همچنین شامل افزودن بک لینک به حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شما می‌شود، زیرا این یک روش طبیعی در این نوع وب‌سایت‌ها است.

نکات طبیعی لینک سازی

دارایی های قابل پیوند ایجاد کنید

یکی از بهترین نکات برای ساخت لینک طبیعی، ایجاد دارایی های قابل پیوند برای جذب بک لینک به صورت ارگ،ک است. به ،وان مثال می‌توان به محصولات، خدمات، راهنماها، نرم‌افزارها، کتاب‌های الکترونیکی، فایل‌های PDF، قالب‌ها و غیره رایگان اشاره کرد که مردم می‌خواهند درباره‌شان صحبت کنند، به‌صورت آنلاین به اشتراک بگذارند، و از وب‌سایت‌های خود به آن‌ها لینک دهند. این راهنمای مرتبط را برای نحوه ساخت بک لینک به صورت رایگان با استفاده از این روش و روش های دیگر ببینید.

درباره موضوعات پرطرفدار بنویسید

یکی از اولین وب سایت هایی باشید که مطالبی را در مورد موضوعات پرطرفدار در صنعت خود منتشر می کند، می تواند به سایت شما کمک کند تا رتبه بالایی در SERP برای کلمات کلیدی محبوب ،ب کند. این می تواند به وب سایت شما کمک کند پیوندهای ارگ،ک بیشتری دریافت کند زیرا سایر صاحبان سایت معمولاً به طور طبیعی به صفحات با رتبه برتر در SERP ها به ،وان مرجع (یا نقل قول) در محتوای خود پیوند می دهند.

تبدیل شدن به یک منبع طبیعی برای خبرنگاران

خدمات آنلاین مانند HARO بستر من،ی برای لینک سازی طبیعی است. HARO صاحبان سایت را با رو،مه نگار، که به دنبال تخصص برای گنجاندن در محتوای خود با منابعی هستند که این تخصص را دارند مرتبط می کند. HARO یکی از راه های برتر برای دریافت لینک های سرمقاله برای بهینه سازی موتور جستجوی خارج از سایت است. برای جزئیات بیشتر در مورد این نکته لینک سازی، این راهنمای مرتبط در مورد نحوه استفاده از HARO برای بک لینک ها را بررسی کنید.

راهنمای SEO Quick Wins را دریافت کنیدراهنمای SEO Quick Wins را دریافت کنید

حقایق و آمار صنعت را به اشتراک بگذارید

رو،مه‌نگاران، وبلاگ‌نویسان و ناشران دائماً در جستجوی حقایق و آمار صنعت هستند تا بدون نیاز به انجام آزمایش‌ها یا نظرسنجی‌های خود، به محتوای خود اعتبار بیافزایند. با انتشار مقالاتی با لیستی از حقایق و آمارهای مدیریت شده، می تو،د بک لینک های طبیعی از سایت های Domain Aut،rity بالا ایجاد کنید. ترفند در اینجا استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن عبارات کلیدی محبوب در صنعت شما است که حاوی کلمه “حقایق” یا “آمار” هستند. به این ترتیب، موضوعاتی را هدف قرار می دهید که افراد در گوگل، یاهو و بینگ جستجو می کنند تا در مقالات خود به آنها اشاره کنند. برای ایده های بیشتر مانند این، این راهنمای مرتبط را در مورد چگونگی دریافت بک لینک با کیفیت بالا بررسی کنید.

به سوالات متداول پاسخ دهید

یکی دیگر از نکات طبیعی خوب ایجاد لینک، پاسخ به سوالات رایج در پست های وبلاگ است. به طور معمول، این مقالات لازم نیست خیلی طول، باشند (ی،ی 800 تا 1000 کلمه) زیرا شما فقط به یک سوال اساسی در جایگاه خود پاسخ می دهید. همچنین، کلمات کلیدی مبتنی بر سوال معمولا رقابت کمتری در سئو دارند، زیرا حجم جستجو به اندازه کلمات کلیدی تجاری نیست. این به این م،ی است که می‌تو،د راحت‌تر در موقعیت‌های برتر گوگل، یاهو و بینگ قرار بگیرید تا لینک‌های طبیعی را از دیگر صاحبان سایت‌هایی که به محتوای شما ارجاع می‌دهند، به دست آورید.

استفاده مجدد از محتوا به فرمت های دیگر

تغییر کاربری محتوا فرآیند برداشتن یک دارایی و استفاده مجدد از آن در جایی دیگر آنلاین و در عین حال پیوند دادن به منبع اصلی است. یک مثال خوب برای این کار، نقل قول از یک پست وبلاگ و تبدیل آنها به گرافیکی است که می تواند در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود. استراتژی دیگر، خلاصه ، یک مقاله طول، در پلتفرمی مانند Medium و گنجاندن یک لینک در پایان برای کاربران برای خواندن پست کامل در وب سایت شما است. محتوا را می توان به صدها روش مختلف و در چندین پلتفرم تغییر کاربری داد تا به افراد بیشتری کمک کند محتوای برتر شما را پیدا کنند، که سپس می تواند به پیوندهای طبیعی تر تبدیل شود.

از طعمه Ego استفاده کنید

تماس با اینفلوئنسرها برای قرار دادن نظرات متخصص در محتوای خود، یک نکته طبیعی سریع و آسان برای ایجاد لینک است که می تو،د برای سئوی خارج از سایت از آن استفاده کنید. با استفاده از نفس افراد، اغلب می‌تو،د در معرض دید رایگان محتوای خود قرار بگیرید زیرا آنها تخصص خود را در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند و/یا به محتوای وب‌سایت‌های خود پیوند می‌دهند.

تنظیم مصاحبه ها

مصاحبه در پاد،ت‌ها، نمایش‌های یوتیوب و ایستگاه‌های پخش محلی راه دیگری برای ایجاد پیوند طبیعی است. همانطور که در این صفحه دیگر در مورد نحوه دریافت بک لینک های dofollow ذکر شد، معمولاً یک پیوند dofollow از یادداشت های نمایش ،مت یا در نسخه اصلی پست وبلاگ که نمایش را تبلیغ می کند، دریافت خواهید کرد. به‌علاوه، باز ، خود برای مصاحبه‌ها به شما کمک می‌کند تا در معرض دید برند قرار بگیرید، که می‌تواند به فرصت‌های نامحدودی برای ایجاد پیوند طبیعی منجر شود، زیرا وبلاگ‌نویسان، رو،مه‌نگاران و ناشران بیشتری ،ب‌وکار شما را کشف می‌کنند.

شرکت در رویدادهای صنعت

تبدیل شدن به یک سخنران یا حامی برای رویدادهای صنعتی یک راه آسان برای ایجاد پیوندهای طبیعی تر است. نه تنها می‌تو،د از وب‌سایت رویداد یک بک لینک دریافت کنید، بلکه با شرکت‌کنندگان در معرض دید ،ب‌وکارتان قرار خواهید گرفت. این به ،ه خود می تواند منجر به پیوندهای بیشتری از سایر صاحبان سایت شود که از طریق رویداد از ،ب و کار شما مطلع می شوند.

یک سرویس ساخت لینک طبیعی استخدام کنید

اگر می خواهید فرآیند ساخت لینک های طبیعی را برون سپاری کنید، می تو،د این لیست از بهترین خدمات بک لینک سازی را بررسی کنید تا یک آژانس خوب برای این منظور پیدا کنید. با کار با یک لینک ساز حرفه ای، می تو،د در حالی که پیوندها به صورت ارگ،ک برای وب سایت شما ساخته می شوند، روی رشد سایر جنبه های ،ب و کار خود کار کنید.

خلاصه ساختمان پیوند طبیعی

امیدوارم از این راهنمای ساخت لینک طبیعی لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، لینک بیلدینگ طبیعی فرآیند ایجاد بک لینک ها به طور طبیعی بدون ایجاد آنها از طریق پست مهمان یا سایر روش های ساخت لینک مصنوعی است. ایجاد لینک‌های طبیعی امن‌ترین استراتژی در بازاریابی دیجیتال برای افزایش رتبه‌بندی و ترافیک ارگ،ک و در عین حال پیروی از دستورالعمل‌های موتورهای جستجو برای سئوی خارج از سایت است.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.

ازوئیکاین آگهی را گزارش کنید




منبع: https://seochatter.com/natural-link-building/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است