چگونه یک پشته ابزار سئو برنده برای سال 2023 بسازیم

شما حتی می تو،د بخش خاصی از تجزیه و تحلیل خود را انتخاب کنید (به ،وان مثال ارگ،ک) و چند ماه آینده را پیش بینی کنید تا چیزی شبیه به:

ابزار پیش‌بینی Google Colab توسط دیو دیویس

خوب است برای:

  • ،یدن سفارشی
  • به دنبال متن یا HTML خاص در صفحات هستید.
  • به راحتی مسائل را برای ارسال به توسعه دهندگان صادر کنید.
  • نقشه های سایت XML را ایجاد می کند.
  • تجسم های عالی


متخصصان سئو می توانند به بسیاری از پلتفرم ها، ابزارها و نرم افزارهای رایگان و پولی دسترسی داشته باشند. اما اگر شما و رقبایتان از ابزارها، داده‌ها و رویکردهای ی،، استفاده می‌کنید، چگونه می‌تو،د خود را متمایز کنید؟

برخی از ابزارهای کلیدی در مجموعه که من به طور منظم استفاده می کنم عبارتند از:

  • حسابرسی: قطعا ابزارهای حسابرسی فنی پیچیده‌تری وجود دارد، اما ابزار Semrush به طور منظم اجرا می‌شود و مک، سریع و آسان برای نظارت بر ریزش‌ها و خطاها و غیره در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • بررسی رتبه: ابزار بررسی رتبه آنها عالی است. می‌تو،د مک، را که رتبه‌بندی‌هایتان از آن بررسی می‌شود (یا چندگانه) انتخاب کنید و روزانه آن‌ها را نظارت کنید. برای ،، که تعداد اصطلاحات زیادی دارند، آنها همچنین به روشی به راحتی قابل هضم و فیلتر ، ارائه می شوند.
  • پوستر اجتماعی: Semrush یک ابزار نظارت و ارسال اجتماعی قوی دارد. می تو،د پیشرفت خود را در برابر رقبا پیگیری کنید و فیدهای RSS را برای دریافت سریع و آسان ایده های پست نظارت کنید. این ابزار اجتماعی به اندازه برخی از ابزارهای اختصاصی قوی نیست، اما برای بسیاری از موارد به اندازه کافی محکم و خوب است.

البته، ممکن است از ابزارهای مختلفی استفاده کنید، زیرا شرایط یا بودجه شما ممکن است متفاوت باشد. آنچه مهم است این است که شما ابزارهایی برای تمام کارهای اصلی دارید.

درباره نویسنده

دیو دیویس

مرکل: ابزارهای رایگان سئوی مختلف که همه چیز را از طرح‌واره گرفته تا پیش‌اجرا پوشش می‌دهند.

مرکل

امیدوارم مجبور نباشم به شما بگویم که چرا کنسول جستجو ابزار مهمی برای نظارت بر بک لینک های شما است، اما در اینجا در یک تصویر ایجاد شده توسط Stable Diffusion خلاصه شده است.

مستقیم از دهان ،

در حالی که Ahrefs از نظر فنی مجموعه‌ای از ابزارها است که می‌توان با Semrush مقایسه کرد، اما من در پیوندها می‌بینم که واقعاً می‌درخشد.

اهرفس

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


من چند سالی است که از Majestic استفاده نکرده‌ام، اما می‌خواستم آن را در لیست قرار دهم زیرا یک ابزار بک لینک قوی است که ارزش توجه شما را دارد.

با شکوه

به سادگی برای یک حساب OpenAI ثبت نام کنید، و سپس می تو،د به API دسترسی پیدا کنید تا انواع وظایف مربوط به NLP را انجام دهید، یا فقط در آنها بازی کنید. زمین بازی.

من در دسته پیوندها موارد تکراری زیادی داشتم، بنابراین مجبور شدم از شر برخی ابزارها خلاص شوم. اما برای ،، که این مشکل را ندارند، Majestic گزینه محکمی برای بررسی است (و حتی ممکن است ارزش بازبینی مجدد را داشته باشد).

جت اختاپوس یکی دیگر از مجموعه های فنی سئو است. (و نه، من نمی دانم نام این شرکت ها از کجا آمده است.)

در حالی که تبلیغات زیادی در مورد ChatGPT وجود دارد، من هنوز ترجیح می دهم به فناوری (GPT-3) در زمین بازی OpenAI دسترسی داشته باشم. این همان فناوری با (IMO) انعطاف پذیری و رابط بهتر است.

در اصل، ما از ابزارهایی برای صرفه جویی در زمان استفاده می کنیم. وقتی به بیشتر ابزارهایی که استفاده می کنید یا می خواهید استفاده کنید فکر می کنید، معمولاً جمع آوری اطلاعات را سرعت می بخشند یا آن را به گونه ای ارائه می کنند که نتیجه گیری آسان تر باشد.

Semrush معمولاً برای اه، مختلفی که ارائه می‌کند بسیار مقرون به صرفه است (اگرچه اگر نیاز به اضافه ، کاربران، گزارش‌های بر،ب سفید یا استفاده از افزونه‌ها داشته باشید، می‌تواند گران باشد). و از آنجایی که به طور کلی شناخته شده است، دانستن نحوه استفاده از آن یک مهارت قابل فروش است.

قورباغه جیغ

در SMX Next، من ابزارهای سئو را به اشتراک گذاشتم که مجموعه ابزار من را در سال 2023 تشکیل خواهند داد. اگر جلسه را از دست دادید، به ،وان برخی از نکات برجسته، ادامه مطلب را بخو،د.

در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.

این شبیه به Semrush است اما با گزینه های فیلتر متفاوت و البته ،نده متفاوت. همانطور که در بالا می بینید، جت اختاپوس به شما امکان می دهد مسائل را به راحتی در بخش هایی از سایت که آنها را در آنها پیدا خواهید کرد، گروه بندی کنید، مانند ،یبی از ابزارهای Semrush و Bing Webmaster.

چرا Semrush این لیست را ایجاد می کند؟

و من مجبور نیستم به بقیه مظنونان معمولی خود بپردازم زیرا امیدواریم شما قبلاً از آنها استفاده کنید:

همچنین متوجه شدم که روشی متفاوت برای نگاه ، به ساختار سایت به من می دهد، اگرچه من Semrush را به خاطر آن رها نمی کنم، و اگر بودجه دارید و نیاز دارید مطمئن شوید که یک سایت آسان دارید، آن را به یکی از موارد اضافه می کنم. استفاده از شیوه های متفاوت نگاه ، به چیزها

ربات آپتایم: برای اطمینان از فعال بودن سایت(های) شما.

ربات آپتایم

ابزارهای محتوا

قبل از اینکه وارد بحث شویم، شایان ذکر است که با توجه به سرعت سریع سئو، قبلاً تغییری در نحوه فکر ، شما به یکی از ابزارها ایجاد شده است – اما به زودی به آن خواهیم رسید.

Screaming Frog، برای سه نفری که ممکن است ند،د، یک ،نده است.

این به شما امکان می دهد با Google Analytics خود ارتباط برقرار کنید (در حال حاضر فقط Universal Analytics، زیرا ا،ر مردم بیش از یک سال داده در GA4 ندارند، که برای پیش بینی من، لازم است).

ابزارهای بالا تنها ابزارهایی نیستند که من استفاده می کنم. (من فقط 39 در بوکمارک هایم دارم!) اما این ها مواردی هستند که در طول سال ها برایم کار می کنند.

مو،ی موبایل: ابزارهای رایگان و پولی برای تست سئوی موبایل شما.

مو،ی موبایل

جدید در زمین موتورهای جستجو

Semrush یک مجموعه ابزار جامع همه کاره است که چندین حوزه SEO، SEM و SMM را پوشش می دهد و به طور کلی آنها را به خوبی انجام می دهد.

و چند مورد غیرعادی دیگر برای سئو فنی:

خیلی خوب است که بتو،م از قبل بد،م که در آینده چگونه خواهد بود.

من فقط ابزارهایی را که خودم استفاده می‌کنم و فقط ابزارهایی را درج کرده‌ام که برای ا،ر مردم کاربرد دارند. گفته می شود، آنها ابزارهایی هستند که ثابت کرده اند برای روال معمول من ارزشمند هستند.

ابزار مورد علاقه من در این دسته عبارتند از:

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


اما تمام سئوهای فنی در جهان بدون محتوای عالی رتبه شما را به دست نمی آورند. بنابراین بیایید به چند مظنون غیرعادی در سمت محتوا نگاه کنیم:

این مانند کنسول جستجو است، اما با جزئیات و اطلاعات بسیار بیشتر، آن را به قهرمان گمنام ابزارهای سئو تبدیل می کند.

مظنونین غیرعادی

مظنونین غیرعادی

ابزارهای فنی سئو

یکی از ابزارهای محبوب سئو مرتبط با محتوای مورد علاقه من، ارزان قیمت است اینفرانودوس (اگرچه مسلماً یک ابزار محتوا نیست، اما من بیشتر از آن استفاده می کنم).

البته من ابزارهایی دارم که از آنها برای زیر نظر گرفتن لینک ها و لینک های رقبا استفاده می کنم.

لحظه ای وقت بگذارید و به یکی از ابزارهایی که استفاده می کنید و یکی از کارهایی که از آن استفاده می کنید فکر کنید. تضمین می شود که با یک یا چند مورد از اه، بالا مطابقت دارد.

یک نسخه رایگان وجود دارد که برای حدا،ر 500 URL من، است، اگرچه سفارشی سازی های محدودی دارد. برای نسخه پولی، باید 210 دلار در سال بپردازید. همانطور که گفتم بهترین ابزار با ارزش در بازار است.

اهرفس

البته نمی توان هوش مصنوعی را فراموش کرد. انواع ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد و من به شما نمی گویم که کدام بهترین است زیرا همه آنها را آزمایش نکرده ام و هنوز تصمیمی ندارم که روی کدام یک (اگرچه جاسپر آن را انتخاب کرده است) تصمیم بگیرم. یک سرنخ اولیه).

یک وب‌سایت یا فهرستی از نش،‌های اینترنتی به آن بدهید و نحوه ،یدن آن (عمق، عوامل کاربر، مسیرها و غیره)، اطلاعات مربوط به داده‌هایی را که می‌خواهید جمع‌آوری کنید، به‌علاوه مقداری زمان، پیکربندی کنید، و آن را به شما نشان می‌دهد. ممیزی سایت با تجسم ها و فیلترهای مختلف.

تنها چیزی که در مورد ابزار وب مستر بینگ می گویم این است:

ابزارهای وب مستر بینگ

بنابراین در این مقاله به چه چیزی خواهیم پرداخت؟

  • چرا از ابزارهای سئو استفاده می کنیم؟
  • مظنونین معمولی
  • مظنونین غیرعادی
  • سرگرمی با هوش مصنوعی

می توان از آن برای موارد زیر استفاده کرد:

  • خطوط کلی محتوا
  • نوشتن انبوه داده های تجارت الکترونیک
  • تقویت ربات‌های گفتگو (اگرچه راه‌حل‌های پیش‌با، زیادی برای آن وجود دارد).
  • ترجمه.
  • و خیلی بیشتر، از جمله ایجاد محتوای کامل. (با مسئولیت خود استفاده کنید!)
زمین بازی OpenAI

در Infranodus، مجموعه‌ای از ابزارها را با مبلغ هنگفت ۹ یورو در ماه (تقریباً به همان دلار) خواهید یافت.

اینفرانودوس

اما، البته، صدها ابزار برای انتخاب وجود دارد. من قصد ندارم وانمود کنم که فهرست زیر کاملاً جامع است.

گفته می شود، شما می تو،د به برخی از فناوری های اصلی به صورت رایگان دسترسی داشته باشید!

اینجا در عمل است:

اسکرین شات از کامپیوتر

من یک ابزار پیش بینی ساختم که می تو،د به ،وان Google Colab اجرا کنید.

ابزار تست داده های ساخت یافته: برای آزمایش طرحواره شما.

ابزار تست داده های ساخت یافته

دیو دیویس رهبر SEO برای شرکت عملیات یادگیری ماشین Weights & Biases است. او در اوایل دهه 2000 شروع به سئو کرد و در سال 2004 بازاریابی اینترنتی Beanstalk را به همراه همسرش مری که هنوز هم فعالیت های روزانه آن را اداره می کند، تأسیس کرد. او یک پاد،ت هفتگی را میزب، می‌کند، به طور منظم در کنفرانس‌های پیشرو در صنعت صحبت می‌کند، و مفت، است که یک مشارکت‌کننده همیشگی در اینجا در سرزمین موتورهای جستجو است.


منبع: https://searchengineland.com/build-winning-seo-tool-stack-2023-392209

و البته:

  • همچنین پرسیده شد: تجسم خوبی از سوالات افراد مرتبط با موضوعاتی که در حال تحقیق هستید.
  • پاسخ به مردم: تجسم خوبی از نحوه ارتباط سؤالات با یک گروه عبارت، با هدف سؤال.

من یک آموزش کامل در مورد نحوه استفاده از آن (بسیار آسان) در مقاله قبلی Search Engine Land، پیش بینی ترافیک وب با استفاده از Google Analytics و Facebook Prophet نوشتم.

ابزارهای اصلی که می تو،د برای تولید کننده های متن به تصویر استفاده کنید عبارتند از:

  • مداد رنگی (قبلاً DALL-E mini): استفاده رایگان و نامحدود.
  • انتشار پایدار (از طریق Dream Studio): 200 نسل رایگان، سپس 10 دلار در ماه برای 1000.
  • FROM-E 2: 15 نسل رایگان، سپس 15 دلار به ازای هر بلوک 115.

دست پایین، این بهترین ابزار ارزش در بازار است.

رابط شامل صفحه نمایش هایی مانند:

جت اختاپوس

احتمالاً با بسیاری از کارهایی که انجام می دهد آشنا هستید و اگر نه، من آزمایشی را پیشنهاد می کنم.

با شکوه

به طور خلاصه، می‌تو،د یک پرس‌وجو را وارد کنید و نقشه‌ای تعاملی از نحوه اتصال عبارات موجود در نتایج به یکدیگر ایجاد می‌کند، که به نظرم به من کمک می‌کند نه تنها بهتر درک کنم که Google چگونه ممکن است یک مفهوم را ببیند، بلکه به کاربر نیز کمک می‌کند.

ما معمولاً از ابزارهای سئو برای یکی از کارهای زیر استفاده می کنیم:

  • برای خودکار ، کارهای یکنواخت (به ،وان مثال، بررسی رتبه).
  • برای تقطیر مقادیر زیادی از داده ها به اطلاعات قابل استفاده (به ،وان مثال، Google Analytics).
  • برای دسترسی به اطلاعاتی که در غیر این صورت از نظر عملکردی در دسترس ما نیست (به ،وان مثال، تجزیه و تحلیل بک لینک).
  • برای ،یب منابع داده و نقاط (به ،وان مثال، معیارهای دامنه در بک لینک ها).

احتمالاً می تو،د حدس بزنید که لیست مظنونان معمول من در حال حاضر چیست. اما به هر حال بیایید آنها را پوشش دهیم.

سمروش

بیا شروع کنیم.

چرا من اینجا هستم؟

می‌تو،د چند نمونه خوب از قدرت تولیدکننده‌های تصویر را در مقاله قبلی من، با ،وان موج جدید کتابخانه‌های یادگیری ماشینی برای سئو، بازاریابی، ببینید، که عبارتند از:

تصاویر تولید شده توسط انتشار پایدار

کنسول جستجو

پس آنها چیست؟

مظنونین معمولی

مظنونین معمولی

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید تصویر نیز امروزه محبوب هستند. من از تولید کننده های متن به تصویر برای موارد زیر استفاده کرده ام:

  • تصاویر برای مقالات
  • تصاویر برجسته
  • تبلیغات دیجیتال
  • پست های اجتماعی
  • ایجاد سواگ.

در یک نقطه، من به آستانه رسیدم و ابزارهای زیادی داشتم، بنابراین برای تحت کنترل نگه داشتن آن، سیاست «یکی در، یک بیرون» را در نظر گرفتم.

متداول ترین ابزارهای مورد استفاده من به من کمک می کند تا مفاهیم موجود در نتایج برتر Google و نحوه اتصال مفاهیم به صفحات مختلف در فهرست را بررسی کنم.

به نظر من بک لینک های جدید را سریعتر از سایر ابزارها می گیرد و به طور کلی پایگاه داده قوی تری دارد.

بنابراین زم، که من به پیوندهای جدید توجه می کنم، به دنبال شکاف در پروفایل پیوندها می گردم، یا فقط در مورد رقبا تحقیق می کنم، این اولین (هر چند نه تنها) توقف من است.

مانند تقریباً هر تصمیمی که می‌گیریم، وقتی صحبت از ابزارها می‌شود، خوب است به این سؤال همیشگی فکر کنیم – چرا؟ چرا در وهله اول از ابزار استفاده می کنیم؟

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است