چگونه کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم (10 راه برای رشد)


این راهنما نحوه تبلیغ ،ب و کار خود را در گوگل توضیح می دهد.

در مجموع، 10 راه برای تبلیغ شرکت خود در پلتفرم گوگل پیدا خواهید کرد تا از طریق تبلیغات پولی و بهینه سازی موتور جستجوی ارگ،ک (SEO) مشتریان، سرنخ ها و فروش بیشتری جذب کنید.

این صفحه به دو بخش ت،یم می‌شود: بخش اول شامل 5 روش برتر برای تبلیغ یک تجارت در گوگل با استفاده از تبلیغات پولی و روش‌های رایگان برای سئو است، و بخش دوم لیستی از 5 پلتفرم تبلیغاتی Google دیگر را که می‌تو،د برای تبلیغ آنلاین استفاده کنید، ارائه می‌کند. ساخت 10 استراتژی در کل

این را راهنمای نهایی خود برای پاسخ به این سوال در نظر بگیرید: “چگونه ،ب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنم؟” برای به دست آوردن بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) برای بودجه بازاریابی خود.

چگونه ،ب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم

چگونه ،ب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم

1. ،ب و کار خود را با تبلیغات گوگل تبلیغ کنید

اولین راه برای نحوه تبلیغ ،ب و کار خود در گوگل استفاده از آن است تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز سابق). Google Ads یک پلت فرم تبلیغات آنلاین است که مشاغل می توانند برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از طریق Google Ad Network که متشکل از جستجوی Google، YouTube و سایر وب سایت ها در سراسر وب است، استفاده کنند.

با پلتفرم تبلیغات گوگل، می تو،د دو نوع کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید: پرداخت به ازای کلیک (PPC) و هزینه به ازای هر هزار نمایش (CPM). PPC یک مدل تبلیغات دیجیتال است که در آن تبلیغ‌کننده هر بار که روی یکی از آگهی‌هایش کلیک می‌کند، هزینه‌ای را پرداخت می‌کند، در حالی که CPM روشی برای پرداخت فقط برای هر هزار بازدید (نمایش) آگهی آنلاین است.

هزینه تبلیغات ،ب و کار شما با Google Ads بر اساس تنظیمات بودجه شما تعیین می شود و بازگشت سرمایه به مخاطب هدف، کلمات کلیدی انتخابی، صفحات فرود و اه، تجاری شما (به ،وان مثال، آگاهی، سرنخ یا فروش) بستگی دارد. .

یک برنامه خوب برای اجرای تبلیغات گوگل موثر برای ،ب و کارتان عبارتند از:

  • اه، تجاری خود را تعیین کنید.
  • تعیین بهترین مخاطب برای تبلیغات
  • انجام تحقیقات کلمات کلیدی
  • تنظیم بودجه و پیشنهادات بهینه
  • نوشتن کپی تبلیغاتی با کارایی بالا.
  • ایجاد صفحات فرود موثر که تبدیل می شوند.
  • ایجاد یک دنباله پیگیری خوب برای سرنخ های غیر تبدیل.

یک منبع خوب برای بررسی بهینه سازی بودجه تبلیغات گوگل، این راهنمای مرتبط در مورد تعداد کلمات کلیدی در هر گروه تبلیغاتی است.

با یک لیست نمایه یک ،ب و کار را در گوگل تبلیغ کنید

2. یک نمایه ،ب و کار Google تنظیم کنید

اگر می‌خواهید چگونه یک ،ب‌وکار را در Google برای جستجوهای محلی تبلیغ کنید، آن را راه‌اندازی کنید نمایه ،ب و کار Google مقرون به صرفه ترین راه برای رسیدن به آن هدف است. Google Business (که قبلاً Google My Business نامیده می شد)، یک سرویس رایگان برای تبلیغ ،ب و کار شما در جستجوی Google و Google Maps است تا مشتریان محلی را به ویترین فروشگاه یا در منطقه خدمات شما جذب کند.

با باز ، یک حساب Google Business، تأیید شرکت خود، و به‌روزرس، اطلاعات نمایه خود برای مشتریان، می‌تو،د به بهینه‌سازی موتور جستجوی محلی (SEO) بهتری برای ،ب‌وکار خود دست یابید. استفاده از نمایه ،ب و کار گوگل برای تبلیغات آنلاین برای سئوی محلی مهم است زیرا الگوریتم گوگل ،ب و کارهای محلی را در بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) برای جست و جوهای محلی نمایش می دهد.

برای مثال، اگر ،ب‌وکار شما رستور، است که غذاهای آمریکایی ارائه می‌کند، اما نمایه ،ب‌وکار Google تأیید شده رایگان ندارید، رستوران شما نمی‌تواند در فهرست‌های محلی Google ظاهر شود. این بدان م،است که مشتری، که می خواهند یک رستوران خوب به سبک آمریکایی در منطقه محلی شما پیدا کنند، در جستجوی Google یا Google Maps در معرض ،ب و کار شما قرار نخواهند داشت. بنابراین، تنظیم یک نمایه ،ب و کار Google برای تبلیغات شرکت شما در Google مهم نیست که چه نوع ،ب و کاری دارید.

برای اینکه بیشترین بهره را از تلاش های تبلیغاتی خود ببرید، این راهنماهای مرتبط را در مورد ایجاد و بهبود نمایه ،ب و کار Google خود برای سئو بررسی کنید:

3. فهرست نقشه های گوگل خود را بهینه کنید

راه دیگری برای انجام تبلیغات تجاری در گوگل از طریق فهرست نقشه های گوگل است که با تنظیم نمایه ،ب و کار گوگل به طور خودکار برای شرکت شما ایجاد می شود. با این حال، صفحه Google Maps شما در ابتدا کاملاً بهینه نخواهد شد، بنابراین باید آن را تنظیم کنید تا از این روش تبلیغات رایگان حدا،ر استفاده را ببرید.

برای بهینه‌سازی فهرست Google Maps خود برای تبلیغات تجاری، روی استراتژی‌های زیر تمرکز کنید:

  • اضافه ، ع، و فیلم با کیفیت بالا: مشتریان دوست دارند قبل از بازدید از ویترین فروشگاه یا استخدام یک شرکت برای خدمات، ع، ها و فیلم های تجاری را ببینند. تا جایی که می‌تو،د ع،‌ها و ویدیوهای باکیفیت را به نمایه ،ب‌وکار Google خود اضافه کنید که محصولات و خدمات شما را نشان می‌دهد تا به مشتریان کمک کند درباره کار با ،ب‌وکار شما تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرند.
  • انتشار پست های تجاری: فهرست Google Maps می‌تواند شامل پست‌هایی باشد که به‌روزرس،‌هایی هستند که می‌توانند از نمایه ،ب‌وکار Google شما برای تبلیغ پیشنهادات شما اضافه شوند.
  • دریافت نظرات گوگل: فهرست‌های ،ب‌وکار Google Maps با نظرات مثبت معمولاً برای جستجوهای محلی رتبه بالاتری دارند. و برخی از کارشناسان محلی سئو دریافته‌اند که ،ب‌وکاری با حداقل 10 بررسی بیشترین دیده شدن را در موتورهای جستجو دارد. بنابراین به دنبال راه هایی باشید که مشتریان خود را تشویق کنید تا نظرات مثبتی برای ،ب و کارتان در گوگل مپ بگذارند تا از این روش برای تبلیغات در گوگل استفاده کنید.
  • ارسال پرسش و پاسخ: هر ،ی می تواند در مورد ،ب و کار شما سوالی ایجاد کند و در Google Maps به آن پاسخ دهد. حتی شما به ،وان صاحب ،ب و کار یک نکته تبلیغاتی خوب در اینجا این است که سوالات متداول را در مورد محصولات و خدمات خود بپرسید و سپس به آنها پاسخ دهید تا مشتریان شما بخوانند.
  • یک نقشه گوگل را در وب سایت خود جاسازی کنید: جاسازی فهرست نقشه گوگل ،ب و کار شما در وب سایت شما می تواند به بهبود رتبه شما در SERP کمک کند. ا،ر شرکت ها نقشه را در صفحه تماس خود قرار می دهند. نقشه را جاسازی کنید، نقشه را در گوگل باز کنید، سپس روی دکمه اشتراک‌گذاری کلیک کنید. بعد، “Embed a Map” را انتخاب کنید و روی “Copy HTML” کلیک کنید. در نهایت کد HTML را در صفحه وب خود وارد کنید.
  • ساخت نقل قول های محلی: نقل‌قول‌های محلی اشاره‌ای به ،ب‌وکار شما در اینترنت در سایت‌های شخص ثالث مانند فهرست‌های تجاری هستند. ایجاد نقل‌قول‌های محلی به تأیید نام، آدرس، شماره تلفن و URL وب‌سایت ،ب‌وکار شما کمک می‌کند، که صحت ،ب‌وکار شما را تأیید می‌کند و اعتماد ایجاد می‌کند. این راهنمای مرتبط را با فهرستی از سایت‌های فهرست‌بندی مشاغل محلی با کیفیت بالا ببینید.
تبلیغ ،ب و کار در گوگل: جستجو: صفحه اصلی موتور

4. از جستجوی گوگل برای تبلیغات ارگ،ک استفاده کنید

هر صاحب ،ب و کاری جدی که می خواهد در گوگل تبلیغ کند باید یک استراتژی بهینه سازی جستجوی ارگ،ک خوب ایجاد کند. سئوی ارگ،ک راهی رایگان برای افزایش قرار گرفتن در گوگل برای ،ب و کار شما در نتایج جستجو است. فهرست‌های ارگ،ک در زیر فهرست‌های پولی که از Google Ads می‌آیند نمایش داده می‌شوند.

برگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنیدبرگه جستجوی کلمات کلیدی جستجوگرها را دانلود کنید

هرچه رتبه ،ب و کار شما برای کلمات کلیدی ارگ،ک در گوگل بیشتر باشد، وب سایت شما می تواند ترافیک جستجوی ارگ،ک بیشتری ،ب کند. این منجر به سرنخ ها، مشتریان و فروش بیشتر برای ،ب و کار شما می شود که مجبور نیستید برای آن هزینه ای بپردازید.

بهترین راه برای بهبود رتبه بندی ارگ،ک وب سایت خود بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای تبلیغات، تمرکز بر سئوی درون صفحه است که شامل افزودن کلمات کلیدی هدف شما به مناطق خاصی از صفحه وب است تا به آن کمک کند رتبه بالاتری در جستجوی Google برای آن سؤالات ،ب کند.

این راهنماهای مرتبط را برای نکات بهینه سازی سئو برای دریافت بالاترین ROI از این نوع تبلیغات گوگل ببینید:

یکی دیگر از راه‌های بهبود بیشتر رتبه‌بندی کلمات کلیدی وب‌سایت‌تان، ایجاد بک لینک‌های باکیفیت برای صفحات فرود مهم‌ترین (و با بالاترین میزان تبدیل) است.

این راهنماهای دیگر را برای راه‌های مؤثر برای ایجاد بک لینک‌های با کیفیت برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجوی خارج از صفحه ببینید:

5. محصولات را در Google S،pping اضافه کنید

راه دیگر برای تبلیغ در گوگل این است که محصولات خود را به پلتفرم ،ید گوگل اضافه کنید، که راهی بدون هزینه برای لیست ، محصولات شما در برگه ،ید گوگل، جستجوی گوگل و تصاویر گوگل است.

برای استفاده از این روش تبلیغاتی، باید موارد زیر را انجام دهید:

حساب Google Merchant به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش موجودی محصولات آنلاین و فروشگاه خود را در Google مدیریت کنید و فید فایلی است که حاوی لیستی از محصولاتی است که می‌خواهید از طریق Merchant Center تبلیغ کنید.

Ezoic را امتحان کنید
پلتفرم های تبلیغاتی گوگل

پلتفرم های تبلیغاتی بیشتر گوگل

چندین پلتفرم تبلیغاتی دیگر گوگل وجود دارد که می تو،د از آنها برای بازاریابی و تبلیغ ،ب و کار خود به صورت آنلاین استفاده کنید. لیست گزینه های زیر می تواند برای تکمیل روش های تبلیغاتی اصلی که در ،مت قبل ذکر شد استفاده شود.

Google Ad Manager یک پلت فرم مبا، تبلیغات برای مشاغلی است که فروش مستقیم قابل توجهی دارند و کنترل های دقیق را ارائه می دهد و از مبادلات و شبکه های تبلیغاتی متعدد پشتیب، می کند. Google Ad Manage ،ید و فروش تبلیغات را در عین محافظت از نام تجاری شما تسهیل می کند. با این حال، AdSense یا AdMob (که در زیر ذکر شده است) ممکن است بسته به نوع تبلیغاتی که باید مدیریت کنید، برای ،ب و کار شما من، تر باشند.

Google AdSense

گوگل ادسنس راهی برای ،ب درآمد از وب سایت شما با تبلیغات برای کمک به جبران بخشی از بودجه تبلیغاتی شما از طریق Google Ads است. در واقع، زم، که ،ب و کار خود را در گوگل تبلیغ می کنید، یکی از گزینه ها این است که محصولات و خدمات خود را از طریق شبکه AdSense تبلیغ کنید، تبلیغاتی که در وب سایت های دیگر ظاهر می شوند.

Google AdMob

Google AdMob یک پلت فرم تبلیغاتی موبایلی است که می تو،د از آن برای ،ب درآمد از اپلیکیشن ،ب و کار خود استفاده کنید. صاحبان مشاغلی که انتخاب می کنند محصولات و خدمات را از طریق تبلیغات درون برنامه ای تبلیغ کنند، برخی از آنها را از طریق پلت فرم Google AdMob انجام می دهند. همچنین راهی برای ،ب درآمد از سایر تبلیغ‌کنندگ، است که می‌خواهند برای نمایش تبلیغات خود در مقابل مخاطبان برنامه‌تان پول بپردازند.

پلتفرم بازاریابی گوگل

را پلتفرم بازاریابی گوگل یک پلتفرم تبلیغاتی و تحلیلی یکپارچه است که می تواند به ،ب و کار شما کمک کند تا تصمیمات بازاریابی هوشمندانه تری را برای ایجاد نتایج بهتر برای ،ب و کار شما انجام دهد. این ابزار قدرتمند برای مشاغل کوچک و شرکت های بزرگ دارد.

Google Optimize

Google Optimize (که قبلاً Google Website Optimizer نام داشت) یک ابزار تست ت،یم A/B است که به شما کمک می کند کارایی صفحات فرود خود را آزمایش و اندازه گیری کنید. این یک پلت فرم رایگان و مفید برای کشف روش های جدید برای افزایش معیارهای بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) برای تبلیغات شما است.

امیدوارم از این راهنمای نحوه تبلیغ ،ب و کار خود در گوگل لذت برده باشید.

همانطور که متوجه شدید، راه حل های خوبی برای صاحبان ،ب و کار وجود دارد که این سوال را می پرسند: “چگونه ،ب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنم؟” و روش‌های برتر عبارتند از پرداخت برای Google Ads، راه‌اندازی یک نمایه ،ب‌وکار Google رایگان، بهبود فهرست نقشه‌های Google، بهینه‌سازی وب‌سایت ،ب‌وکارتان برای جستجوی Google، استفاده از Google S،pping، استفاده از Google Ad Manager، امتحان Google AdSense و AdMob، امضا ،. برای پلتفرم بازاریابی گوگل آماده شوید و تبلیغات ،ب و کار خود را با Google Optimize آزمایش کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.




منبع: https://seochatter.com/،w-to-advertise-your-business-on-google/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است