چگونه کارفرمای خود را متقاعد کنید که به شما اجازه دهد در YoastCon شرکت کنید! • Yoast

Camille مدیر محتوا در Yoast است. او پست های وبلاگ را می نویسد و بهینه می کند و از ایجاد محتوایی که به افراد در تسلط بر سئو کمک می کند لذت می برد.

آواتار کامیل ک،نگهام


منبع: https://yoast.com/convince-employer-yoastcon/

امیدواریم، شما (و کارفرمایتان) را متقاعد کرده باشیم که در 11 می 2023، برای سرگرم کننده ترین رویداد SEO سال به ما بپیوندید. و امیدوارم برای تهیه بلیط خود مجبور نباشید به آ،ین تاکتیک متوسل شوید. اگر می خواهید بیشتر بد،د و برنامه کامل را بررسی کنید، بروید و همه چیز درباره YoastCon را بخو،د. ما نمی تو،م صبر کنیم تا شما را آنجا ببینیم!

اطلاعات بیشتر و بلیط YoastCon ▸

کامیل ک،نگهام

در بین صحبت‌های اصلی و کارگاه‌های آموزشی، چند وقفه وجود دارد که به شما این فرصت را می‌دهد تا با سایر شرکت‌کنندگان یا چند نفر از سخنرانان صحبت کنید. همچنین یک شام خواهد بود و پس از آن، ما مقداری نوشیدنی برای استراحت و گپ زدن با یکدیگر خواهیم داشت. با توجه به اینکه YoastCon یک رویداد صمیمی تر است، این واقعاً به شما فضایی می دهد تا با افراد دیگر آشنا شوید یا در زندگی واقعی سؤال خود را از یکی از کارشناسان بپرسید! برنامه کامل و موارد بیشتر را در صفحه YoastCon ما بررسی کنید.

7 تاکتیک برای متقاعد ، کارفرمای خود برای حضور در YoastCon

اگر به ،ی لطفی کرده اید، او احساس می کند که باید یا می خواهد به شما جبران کند. مردم تمایل دارند که احساس کنند موظف هستند که لطف کنند! اگر نمی تو،د در حال حاضر به هیچ چیز عالی فکر کنید، فقط یک لطف یا کاری را که در گذشته انجام داده اید به آنها یادآوری کنید.

تصویری از تاکتیک متقابل برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

4. اثبات اجتماعی

اکنون که ایده ای دارید که چرا باید در YoastCon 2023 حضور داشته باشید، زمان آن رسیده که آن بلیط را تضمین کنید! نمی د،د چگونه کارفرمای خود را در مورد اهمیت YoastCon متقاعد کنید؟ ما پشت شما را گرفته ایم! در اینجا 7 تاکتیک متقاعدسازی وجود دارد که می تو،د از آنها استفاده کنید:

به اندازه کافی خنده دار، شما همچنین می تو،د این کار را برع، انجام دهید. ابتدا یک لطف بزرگ بخواهید و آن را با یک لطف بسیار کوچکتر دنبال کنید. وقتی چیزی را درخواست می کنید که احتمالاً با آن مخالف هستند، این احساس گناه ایجاد می کند. آنها تمایل دارند با دومین درخواست ساده تر برای خلاص شدن از شر آن احساس بد موافقت کنند. پاداش: ممکن است هر دو را دریافت کنید!

تصویری از تاکتیک در رو به رو برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

3. عمل متقابل

مردم دوست دارند به اعمال و اعتقادات خود پایبند باشند. با پیشنهاد چیزی که با عقاید و اه، آنها مطابقت دارد، خط ثبات آنها را دنبال کنید، آنها نمی توانند مخالفت کنند!

تصویری از تاکتیک تعهد و ثبات برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

7. دستکاری عاطفی

وقتی چیزی کمیاب است، مردم تمایل دارند برای آن ارزش بیشتری قائل شوند. اگر رویدادی آنقدر زیاد اتفاق نیفتد، آنها احساس می‌کنند که باید از این فرصت استفاده کنند! آنها را متقاعد کنید که در دسترس بودن محدود است و آنها به احتمال زیاد آن را می خواهند و فوراً به آن عمل می کنند.

تصویری از تاکتیک کمبود برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

6. تعهد و ثبات

آیا می خواهید در YoastCon 2023 به ما بپیوندید؟ می تو،د برنامه کامل را پیدا کنید و بلیط های خود را از طریق صفحه YoastCon ما ،یداری کنید! ما نمی تو،م منتظر باشیم تا همه شما را در 11 می 2023 ببینیم!

چرا باید کارفرمای خود را متقاعد کنید؟

13 سخنران مشهور جه، با تخصص در زمینه سئو یا بازاریابی آنلاین حضور خواهند داشت. می‌تو،د در سخنر،‌های اصلی جس شو،، لوک کارتی، هانا تورپ، بری آدامز، میریام شواب، تیری مو،، کیت تون، ا، آئرتز و گرگ گیفورد شرکت کنید. علاوه بر این، کارشناسان مقیم ما، جونو آلدرسون، ماریکه ون د راکت، تییس دوالک و جوست دوالک سخنر، خواهند کرد. در طول روز، چند کارگاه نیز وجود خواهد داشت که می تو،د برای کار در وب سایت خود در آنها شرکت کنید!

در 11 می، مردم از سراسر جهان برای نسخه دیگری از YoastCon گرد هم می آیند. کنفرانس سئو که شبیه هیچ کنفرانس دیگری نیست! سرگرم کننده خواهد بود، سرشار از دانش خواهد بود و برای همه قابل دسترس خواهد بود. بنابراین اگر کاری با بازاریابی آنلاین یا سئو دارید، نباید از دست بدهید! و اگر شما ،ی نیستید که این تصمیم را می‌گیرد، ما می‌تو،م به شما کمک کنیم. در این پست وبلاگ، ما 7 تاکتیک را به اشتراک می گذاریم که می تو،د از آنها برای متقاعد ، کارفرمای خود برای ،ید بلیط برای شما استفاده کنید. شما می تو،د یکی را انتخاب کنید یا همه آنها را امتحان کنید، هر چه شما را به YoastCon برساند!

YoastCon مک، برای افرادی است که می خواهند همه چیزهایی را که در مورد سئو باید بدانند بدانند. و از آنجایی که چند سالی است که نمی‌تو،م YoastCon آفلاین داشته باشیم (به دلیل همه‌گیری)، تصمیم گرفته‌ایم که نسخه امسال را به خوبی پیش ببریم!

اگر در زمینه بازاریابی کار می کنید، ممکن است قبلاً با این تاکتیک آشنا باشید: اثبات اجتماعی. افراد رفتار دیگران را منع، می کنند و تمایل دارند به همین ترتیب رفتار کنند تا اطمینان حاصل کنند که رفتار من،ی دارند. همچنین دیدن اینکه دیگران کاری را انجام می دهند که شما در نظر دارید، اعتماد ایجاد می کند. به کارفرمای خود نشان دهید که دیگران این کار را انجام می دهند!

تصویری از تاکتیک اثبات اجتماعی برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

5. کمبود

با این تاکتیک ابتدا یک لطف کوچک می خواهید و آن را با یک لطف بزرگتر دنبال می کنید. کارفرمای شما در جریان احساس تعهد برای کمک به شما قرار می گیرد، بنابراین اعطای لطف دوم شما به نظر ادامه چیزی است که قبلاً با آن موافقت کرده است.

تصویری از تاکتیک پا در درب برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

2. درب در صورت

نوعی تأثیر اجتماعی که می تواند از زوایای مختلف به وجود آید، مثلاً با برانگیختن ترحم. این برای زم، است که واقعاً ناامید می شوید و ما شما را به انجام این کار تشویق نمی کنیم، اما می تو،د آن را امتحان کنید. برای برخی از کارفرمایان، یک نفخ غمگین باید این کار را انجام دهد. در غیر این صورت، گریه بیش از حد ممکن است موثر باشد!

تصویری از تاکتیک دستکاری عاطفی برای متقاعد ، رئیس خود برای شرکت در YoastCon

امیدواریم شما را در YoastCon 2023 ببینیم!

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است