چگونه کارشناسان سئو تغییرات تقاضا را با داده های جستجو پیش بینی و رفع می کنند


روندهای فصلی + داده های خاص عمودی به شما کمک می کند تا تغییرات تقاضا را سریعتر مشاهده کنید

جدا از رویدادهای فصلی معمولی در طول سال یا تعطیلات بین‌المللی، که برای بخش تجارت الکترونیک شناخته شده‌اند، هر عمودی ویژگی‌های خاص خود را دارد – برخی از آنها چندان واضح نیستند، به‌ویژه هنگام کار با سهامداران B2B.

نشان دادن دانش مربوط به آن ویژگی‌ها با داده‌های جستجو، اعتماد به توانایی‌های مشاوره شما را ایجاد می‌کند و شما را به یک شریک تبدیل می‌کند و نه فقط تیمی که اقدامات سئو را انجام می‌دهد.

به همین دلیل مهم است که ابزاری داشته باشید که ردیابی فصلی را مؤثر می‌کند تا روی گام استراتژیک بعدی تمرکز کنید.

که در SEO م،تور، با بر،ب‌های خودکار به دست می‌آید، و به شما اطلاع می‌دهد که کلمات کلیدی هدف‌دار به فصل اوج نزدیک می‌شوند یا خارج از فصل هستند، بنابراین شما را قادر می‌سازد تا محتوا را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

با این حال، همانطور که داستان دابسون ادامه می‌یابد، همه چیز این است که چگونه تمام داده‌های کلیدی با هم جمع می‌شوند.

مرحله 2: دسته بندی کلمات کلیدی SEO را ایجاد کنید و به راحتی ببینید کدام بخش ها در حال نوسان هستند

برای اینکه داده ها برای شما کار کنند، سطح من،ی از جزئیات نیز مهم است.

وقتی ،ت به سایت تجارت الکترونیک دابسون می‌رسد، آنها کلمات کلیدی هدف خود را بر اساس ساختار دسته‌بندی ت،یم می‌کنند، زیرا این ساده‌ترین راه برای مشاهده عملکرد مناطق خاص است. این ساده و کارآمد است، زیرا منطق تجاری در معماری اطلاعات وب سایت تعبیه شده است.

به‌علاوه، توانایی ردیابی دسته‌های اولویت خاص و رقبای بخش آنها به م،ای تشخیص زودتر شکاف‌ها، بنابراین تصمیم‌گیری سریع‌تر است.

به همین دلیل است که رسانه دیجیتال Bulldog از SEOmonitor’s استفاده می کند ردیاب رتبه با داده های رتبه بندی روزانه برای دسکتاپ و موبایل به ،وان استاندارد، همراه با یک سیستم گروه بندی کلمات کلیدی که به آنها اجازه می دهد سلسله مراتب دسته را حفظ کنند.

«از آنجایی که ما همه دسته‌ها را به‌طور واضح ت،یم‌بندی کرده‌ایم، می‌تو،م با استفاده از داده‌های جستجو به سرعت ببینیم کدام مناطق شاهد تقاضای پایدار، افزایش یا کاهش یافته هستند.»

چگونه به نظر می رسد؟

بیایید نمونه ای از دسته لیوان های کوکتل را در زیر مثال بزنیم. ما متوجه شدیم که دید، در کل، بهبود یافته است. با این حال، ترافیک از ارگ،ک به میزان قابل توجهی کاهش یافته بود.

در واقع آنچه ما می بینیم این است که تقاضا به طور قابل توجهی کاهش یافته است و ما را با یک برد تلخ و شیرین روبرو کرده است، زیرا در حالی که رتبه مشتریان خود را بهبود بخشیده ایم، به لطف تغییرات تقاضا، اثرات مورد نظر رخ نداده است.

چگونه کارشناسان سئو پیش بینی می کنند &  با داده‌های جستجو، تغییرات تقاضای شگفت‌انگیز را برطرف کنیدتصویر توسط SEOmonitor & Bulldog Di،al Media، نوامبر 2022

با داشتن ابزاری برای آوردن تمام داده‌های حیاتی در یک دیدگاه، تیم می‌تواند این را در جلساتی با مشتری انجام دهد تا به آنها کمک کند تا سریعاً در مورد تغییرات در بازار مطلع شوند و در عین حال پاسخ‌هایی به این موضوع بدهند که چرا ترافیک در آن جایی که انتظار داشتند نیست. بودن.

مرحله 3: از بر،ب ها، حاشیه نویسی ها و شفافیت استفاده کنید تا سریعاً چه اتفاقی افتاده و چه زم، رخ داده است

دابسون بر اهمیت بررسی مداوم و برقراری ارتباط هم در داخل و هم با مشتری تاکید می کند.

برای B2B، جایی که بخش مهمان‌نوازی در شرف داشتن یک فصل تابستان کامل بود، ما همچنین می‌تو،م از داده‌های روند در همه دسته‌ها استفاده کنیم تا ببینیم کدام خطوط محصول بیشترین تقاضا را دارند، و به سرعت استراتژی را برای تمرکز بر روی آن مناطق گرم متمرکز کنیم تا دید را به حدا،ر برس،م. او توضیح می دهد.

این موضوع ساختارمند و شفاف بودن از همان ابتدا بود.

برای کارایی بیشتر از حاشیه نویسی استفاده کنید

برای کارآمدتر ، فرآیند مدیریت کمپین، او استفاده از حاشیه نویسی را توصیه می کند.

“در تجزیه و تحلیل مشتری، ما حاشیه نویسی را به رویدادهای کلیدی اضافه می کردیم که به ما امکان می داد هر الگوی سریع را به راحتی با رویدادها مطابقت دهیم.”

چگونه کارشناسان سئو پیش بینی می کنند &  با داده‌های جستجو، تغییرات تقاضای شگفت‌انگیز را برطرف کنیدتصویر توسط SEOmonitor & Bulldog Di،al Media، نوامبر 2022

شما باید به بهبود عملکرد حاشیه نویسی در هر ابزار موجود در پشته SEO خود فکر کنید، زیرا:

  • دقیقا بد،د چه اتفاقی افتاده و چه زم، رخ داده است.
  • گزارش عملکرد سئو در مقابل نیروهای خارجی موثر بر هدف.
  • منطق و بازار را برای مشتریان خود توضیح دهید و در مورد هر گونه اصلاح دوره مورد نیاز فعال باشید.

مرحله پاداش برای آژانس های سئو: به طور مداوم انتظارات مشتری خود را مدیریت کنید

با هر تغییر تقاضا و کاهش ترافیک، رسانه دیجیتال Bulldog مشتری را در جریان نگه داشت.

«در حالی که مشتری نگر،‌هایی در مورد سقوط ترافیک داشت، استفاده از داده‌ها و ابزارهایی که در دست ما بود به این م،ی بود که می‌تو،م برای ارائه بینش‌های ارزشمند برای ،ب‌وکارشان فعال باشیم. به ،وان مثال، در سال 2020، یکی از زمینه های رشد بزرگ برای ،ب و کار، فروش جکوزی بود، عمدتاً به دلیل آب و هوا، اما همچنین به این دلیل که مردم می دانستند زمان بیشتری را در خانه سپری می کنند. برای بهار 2021، ما می‌خواستیم از نزدیک بررسی کنیم که آیا می‌تو،م افزایش مشابهی را پیش‌بینی کنیم، و اگر نه، به سرعت روند ترافیک و داده‌ها را هماهنگ کنیم تا ببینیم آیا جای دیگری را از دست داده‌ایم یا خیر.

با داشتن این سطح از چابکی و شفافیت، می توان به تیم SEO اعتماد کرد تا ،ب و کار را در زمینه من، هدایت کند.

اما این بدان م،است که شما باید صادق باشید و هر مرحله از راه را گزارش دهید. حتی زم، که افت اتفاق می افتد و به نظر می رسد کمپین سئو در حال تز،ل است.

“بازخورد از مشتری مثبت بود، او می‌توانست آنچه را که اتفاق می‌افتد به سرعت مرتبط کند، اما همچنین می‌توانست به صورت داخلی به مشتری کمک کند تا در مراحل بعدی چابک باشد و انتظارات را سریع تراز کند.”

سطوح زیادی وجود دارد که برای اینکه کمپین سئو در مسیر خود باقی بماند، باید هماهنگ شوند، بنابراین گزارش های مداوم، ارتباط بیش از حد و مداخلات سریع کلیدی هستند تا مطمئن شوید که هر یک از طرفین وظیفه خود را انجام می دهند.

برای برخی از مشتریان، رسانه دیجیتال Bulldog حتی دسترسی فقط خواندنی را در ابزار سئوی خود در نظر می‌گیرد تا به آنها در گزارش‌دهی و تراز داخلی کمک کند.

SEOmonitor می تواند به شما کمک کند تا تغییرات تقاضا در سئو را به راحتی شناسایی و رفع کنید

با توجه به تغییرات تقاضا در حلقه‌های سریع‌تر، به‌ویژه هنگام کار با سهامداران تجارت الکترونیک، نگاه ، به حجم جستجو به خودی خود کافی نیست.

استفاده از روندهای جستجوی سال به سال، نظارت دقیق بر فصلی بودن، و درک چگونگی تغییرات بازار به تصمیم گیری صحیح و تطبیق مداوم تلاش های سئو کمک می کند.

البته، همانطور که رسانه دیجیتال Bulldog توضیح داد، شناخت ،ب و کار مشتری، نقاط قوت آن و اینکه رقابت برای هر دسته محصول یا خدمات چگونه است، نیز مهم است.

و داشتن سطح من،ی از دانه بندی برای دانستن اینکه چه زم، مشکل عملکرد و چه زم، مشکل بازار است.

با در نظر گرفتن تمام موارد فوق، در SEO م،تور، ما یک ردیاب رتبه ایجاد کردیم که به متخصصان سئو کمک می کند مقیاس شوند. شما دریافت می کنید:

  • رتبه های روزانه برای دسکتاپ و موبایل در همان قیمت گنجانده شده است.
  • ردیابی همه رقبا، بنابراین شما فقط باید رقبای مورد علاقه خود را انتخاب کنید.
  • سه سطح از گروه بندی کلمات کلیدی برای مدیریت آسان کمپین های پیچیده.
  • کاربران نامحدود، بنابراین می تو،د هم تیم و هم مشتریان خود را به پلتفرم دعوت کنید.

اینها تنها تعدادی از ویژگی هایی هستند که از تمرکز مشتریان بر رشد ،ب و کارشان حمایت می کنند.

به ما بپیوند در سفر ما برای ایجاد شفافیت و اعتماد بیشتر در و برای صنعت سئو.




منبع: https://www.searchenginejournal.com/seo-demand-،fts-trends-seomonitor-spcs/467041/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است