چگونه پیمایش مداوم گوگل می تواند بر سئو تاثیر بگذارد

با این حال، می‌تو،د با بهینه‌سازی محتوای خود برای ویژگی‌های خاص Google، رفتار ترجیحی دریافت کنید.

هنوز هم توصیه می شود که در 3 رتبه برتر قرار بگیرید، نه “صفحه 1” یا “10 برتر”. همانطور که، بدون صفحات، دومی کاملا بی فایده است.

مهم‌ترین اخبار در صفحه اول و «بالای صفحه» قرار می‌گرفتند، که برای عابر، که به‌سرعت سرفصل‌ها را اسکن می‌،د، قابل مشاهده بود.

هنگامی که برخی از آنها را بررسی می کنید، باید تعجب کنید که آیا جستجوگران واقعاً چنین اشتباهات گرامری را مرتکب می شوند یا اینکه آیا الگوریتم سؤالات احتمالی را به راحت ترین و حساس ترین روش نمایش می دهد.

بر ،ی پوشیده نیست که ا،ر جستجوگران فقط روی نتایج جستجو در صفحه 1 گوگل کلیک می کنند.

بهترین مکان برای پنهان ، جسد، صفحه 2 نتایج جستجوی گوگل است.

به همین دلیل است که در سال‌های اخیر، تجربه کاربر اسکرول با پیوستگی بهبود یافته است. به این ترتیب، وقتی کاربر به پایین پیمایش می کند، محتوای وب بر اساس درخواست بارگیری می شود – بنابراین، نام “اسکرول بی نهایت

در مقابل، موتورهای جستجوی کوچکتر، مانند DuckDuckGo، مدتی است که نتایج جستجو را بدون صفحه بندی ارائه می کنند.

در طول سال‌ها، ما شاهد این اتفاق بوده‌ایم که به دلیل گسترش موارد زیر است:

  • ویژگی های اضافی.
  • ،اصر مختلف صفحه
  • انواع محتوای بیشتر

چرا توقف کنید و اقدامی متفاوت انجام دهید، در حالی که حرکت به سمتی که قبلاً حرکت به سمت آن را آغاز کرده اید بسیار آسان تر است؟

بهترین مکان برای پنهان ، جسد…

ا،ر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی این رویکرد را برای نمایش نامحدود به کاربران اجرا می‌کنند – و اغلب اعتیاد آور – جریان محتوا Freedom، اپلیکیشنی که سایت‌های اسکرول بی‌نهایت را مسدود می‌کند، در بین افرادی که به دنبال حذف حواس‌پرتی و اطمینان از بهره‌وری در حین کار هستند، محبوبیت پیدا می‌کند.

این احتمال بسیار بیشتر است که افراد به دلیل راحتی جدید، بیشتر از 10 نتیجه ارگ،ک برتر معمولی به پایین تر حرکت کنند.

با توجه به پیشرفت‌های گذشته، این تغییرات را در رویکرد سئو و برنامه‌های بازاریابی محتوای بلندمدت خود در نظر بگیرید.

بر روی میوه های کم آویزان تمرکز کنید که به طور بالقوه می توانند در رتبه 3 برتر قرار گیرند

برخی دیگر فکر می‌کنند که فولد یک افسانه در وب است بیشتر مردم تمایل دارند به پایین پیمایش کنند برای مشاهده بقیه یک صفحه وب به هر حال.

به شکلی که من آن را می بینم، پیمایش پیوسته نشانه دور شدن از استعاره قدیمی «صفحه» است.

چرا؟ بیایید صادق باشیم، فقط به این دلیل که یک نتیجه دوم در همان سایت است، همیشه به این م،ی نیست که به اندازه نتایج رتبه بالاتر مفید است.

چگونه متخصصان سئو همچنان می توانند بهینه سازی یا تطبیق دهند؟

آیا «بالاتر» فقط برای رو،مه‌های واقعی صدق می‌کند؟ کارشناسان معماری اطلاعات، تجربه کاربری و طراحی گرافیک نظرات متضادی در این مورد دارند.

برخی از طراحان حتی جلوه های فانتزی ایجاد می کنند تا تجربه پیمایش در یک صفحه یا محتوا را بیشتر کنند و استعاره صفحه را به کلی حذف کنند تا “وب سایت های یک صفحه ای” ایجاد کنند.

اندرو پرینس، تحلیلگر ارشد سئو در Wayfair، شیواتر می گوید:

  • “این ممکن است اکنون به درخواست های “ما می خواهیم در صفحه 1 رتبه بندی کنیم” پایان دهد زیرا ~ 6 صفحه از نتایج هنگام اسکرول ، به پایین ظاهر می شود.”

نتایج بیشتر مشاهده خواهد شد

در گذشته می توانستید دو نتیجه در صفحات 1 یا 2 یا حتی دو نتیجه جداگانه در صفحات مختلف دریافت کنید.

در این مقاله، بینش‌هایی در مورد ارتباط پیمایش پیوسته امروز، تأثیر بالقوه آن بر تجربه جستجو و نحوه سازگاری SEO توسط SEO به اشتراک می‌گذارم.

ا،ر مطالعات توزیع کلیک نشان می دهد که بقیه نتایج فقط 2٪ تا 9٪ از کلیک ها را دریافت می کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

راه های دیگر برای ردیابی سریع راه خود به سمت بالا و قابل کلیک تر بودن نسبت به رقبا، محتوای تصویری و ویدیویی است. با استفاده از فرمت های مختلف، محتوای نوشته شده خود را به صورت تصویر یا ویدیو تغییر دهید.

چه آنها با این مفهوم موافق باشند یا نه، ا،ر کارشناسان موافق هستند که قرار دادن تا حد امکان در صفحه اصلی یا صفحه فرود مهم است.

عریج ابوعلی، سئوی فنی و بنیانگذار Crawlina، این را پشتیب، می کند نتیجه:

  • “انسان ها ذاتا پیمایشگر هستند. این خبر خوبی است و احتمالاً در نرخ کلیک بهتر برای دامنه های با رتبه پایین تر منع، خواهد شد.”

3 نفر برتر ممکن است توجه خود را از دست بدهند

با توجه به تعداد بیشتری از نتایج ارگ،ک که مردم از این به بعد مطالعه خواهند کرد، مهمتر از همیشه برجسته شدن در SERP های شلوغ است.

با این حال، کاربر همچنان باید روی دکمه «نتایج بیشتر» کلیک کند، که دسته دیگری از SERP های ارگ،ک را نشان می دهد و موتور جستجو همچنان اعداد را در صفحات نتایج نشان می دهد.

وب‌سایت‌های دارای فوتر، با وجود داشتن قابلیت اسکرول بی‌نهایت، اغلب یک کابوس قابل استفاده هستند. کاربران باید پاورقی ناپدید شده را تعقیب کنند تا به پیوند پاورقی برسند و روی آن کلیک کنند.

در طول سال‌ها، ما مطالعاتی را مشاهده کرده‌ایم که توزیع کلیک‌ها را بر روی نتایج جستجو و آزمایش‌های تجربه کاربر تجزیه و تحلیل می‌کنند، در مورد اینکه چگونه “تا” (یا پیمایش) بر روی دید ،اصر صفحه و قابلیت استفاده به طور کلی تأثیر می‌گذارد.

3 نتیجه برتر جستجوی گوگل بیش از نیمی از کل کلیک ها را دریافت می کنند

برخی از تکنیک هایی که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • قطعه های ویژه
  • شخصیت های خاص
  • ایموجی ها

این به این دلیل است که به طور متوسط ​​80 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت هستند فقط یک صفحه را می بیند در طول بازدید آنها و بدون کلیک ، بر روی چیزی به عقب برگردید.

مفهوم اسکرول امروزه در وب فراگیر شده است. ا،ر صفحات وب “زیر ،مت” گسترش یافته اند و محتوا عمدتاً از طریق پیمایش قابل دسترسی است، که ساده ترین راه برای پیمایش در وب سایت ها است.

برخی از ناشران حتی شروع به ادغام روش های صفحه بندی و پیمایش ،د – جایی که کاربران پس از رسیدن به پایان پستی که می خوانند، مقاله جدیدی ارائه می شود.

در حالت ایده‌آل، همیشه باید ،اوین صفحه و توضیحات متا خود را بهینه کنید تا جستجوگران فقط فهرستی را با بیشترین تعداد در جلو یا مقاله با آ،ین تاریخ قبل از توضیحات انتخاب نکنند.

از ویژگی‌های Google مانند تصاویر و «افراد همچنین می‌پرسند» استفاده کنید

از نظر فنی، واقعاً بی نهایت نیست زیرا پیمایش فقط تا زم، که محتوایی برای نمایش وجود داشته باشد دوام می آورد. در عوض، اصطلاح صحیح «طومار پیوسته» است.

شما باید طبق قو،ن گوگل بازی کنید، و اگر آنها بگویند که باید در زیر صفحه پنهان شوید و آنجا بم،د، دیگر چاره ای ندارید.

جدای از شوخی های خودی های سئو، تأثیر کنار گذاشتن استعاره «صفحه» در جستجوی گوگل ممکن است قابل توجه یا ناچیز باشد. بیایید آن را بر اساس داده ها و تجربیات موجود ارزیابی کنیم.

بنابراین، ما به طور بالقوه تبلیغات و ویژگی های زیادی را در زیر نتایج ارگ،ک نخواهیم دید. کجای دیگر گوگل می تواند آنها را قرار دهد؟ در “وسط” قبل از بخش بعدی که قبلاً به ،وان یک صفحه جداگانه نمایش داده می شد؟

در اینجا ایده هایی از من و سایر کارشناسان سئو وجود دارد که در مورد تغییر بحث می کنند.

دیگر هیچ نتیجه ای از “صفحه 1” وجود ندارد

در صنعت سئو، حتی یک شوخی قدیمی وجود دارد که به احتمال نسبتاً ناچیز یافتن در صفحه 2 اشاره دارد.

Tadeusz Szewczyk، همچنین به ،وان Tad Chef شناخته می شود، از سال 2004 یک وبلاگ نویس و SEO حرفه ای است. حتی با وجود اینکه در برلین، آلمان مستقر است، از سال 2006 وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی و جستجو برای مخاطبان جه، را پوشش داده است. در سال 2007 او وبلاگ خود را راه اندازی کرد – SEO 2.0 – و همچنین از آن زمان در بسیاری از وبلاگ های بازاریابی دیگر منتشر شده است. در سال های اخیر او برای حساب های رسانه های اجتماعی بسیاری از مشتریان نیز نوشت. می‌تو،د با تاد در لینکدین و توییتر ارتباط برقرار کنید یا از او دیدن کنید سایت اینترنتی و وبلاگ او را در مورد سئوی اجتماعی بخو،د.


منبع: https://searchengineland.com/google-continuous-scroll-seo-impact-391905

بقیه صفحه؟ نه چندان!

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


بالای صفحه: حقیقت یا افسانه؟

ظاهراً این رویکردی است که گوگل برای نتایج جستجوی خود در پیش گرفته است.

این گسترش قبلاً هرم مع، توزیع کلیک را رقیق کرده است. زم، که نتایج جستجوی گوگل هنوز ضرب المثل «10 پیوند آبی» را نشان می‌داد، نقشه‌های حرارتی کلیک نشان می‌دهد که بیش از 40 درصد از کلیک‌ها به سمت رتبه یک سوگیری می‌کنند.

امروزه، بالاترین نقطه ارگ،ک حدود 28٪ از کلیک ها را به دست می آورد بک لینککو و سیستری، مطالعات نرخ کلیک نشان داده است.

در ماه دسامبر، گوگل پیمایش پیوسته را به نتایج جستجوی دسکتاپ معرفی کرد. متخصصان سئو بلافاصله پیش بینی ،د که این حرکت چه تاثیری بر صنعت خواهد داشت.

همچنین احتمالاً می‌تو،م انتظار ویژگی‌های ویژه بیشتری را در بالا داشته باشیم زیرا نمی‌توان آنها را به درستی در زیر نتایج پیمایش پیوسته نشان داد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


یکی از تکنیک های موفق این است که به دنبال یک عبارت جستجوی خاص تر بروید، که اغلب به ،وان سؤالات «مردم همچنین می پرسند» (PAA) نمایش داده می شود.

بنابراین چگونه به ،وان ناشر، تولیدکننده محتوا و متخصص سئو سازگار شویم؟ البته بستگی به این دارد که تاثیر واقعی چه خواهد بود.

برخی از کارشناسان بر این باورند که قرار دادن مهم‌ترین ،اصر در بالای صفحه در جایی که بدون پیمایش قابل مشاهده است، حیاتی است، مانند مفهوم «بالا از تا» در رو،مه‌های سنتی.

درباره نویسنده

Tadeusz Szewczyk

مدیر SEO Tobiasz Szlęk انتظار دارد برای دیدن CTR کمتر به این دلیل:

  • “… باید انتظار داشته باشیم که جستجوهای بدون کلیک بیشتری را ببینیم زیرا گوگل اطلاعات بیشتر و بیشتری را مستقیماً در صفحات نتیجه ارائه می دهد …”

تعداد کمتر یا بیشتر خوشه نتیجه از یک وب سایت

اگر نمی تو،د آنها را ش،ت دهید، به آنها بپیوندید. رقابت با گوگل برای “املاک و مستغلات SERP” زم، که آنها صاحب آن فضا هستند دشوار است.

جالب است که ببینیم گوگل از این به بعد چگونه با آن برخورد خواهد کرد. چنین خوشه‌های نتایج ،یبی ممکن است در ابتدا متداول‌تر شوند، اما زم، که Google ارتباط را با واقعیت جدید پیمایش مداوم تنظیم کرد، کمتر نشان داده می‌شوند.

سئو همچنان به شدت به استعاره صفحه برای اختصاص کلمات کلیدی خاص به بخش های خاصی از محتوا متکی است.

وای نه! فقط به تمام اجساد پنهان شده در صفحه دو در طول سالها فکر کنید! به زودی، همه آنها پیدا خواهند شد.

از اوایل دهه 1990، ما از اصطلاح “صفحات وب” استفاده کرده ایم، گویی وب سایت ها روی کاغذ چاپ شده اند. علیرغم بیش از 20 سال پیشرفت تکنولوژیکی، این استعاره معیوب همچنان وجود دارد، حتی در SERP های گوگل. اما ممکن است به زودی از بین برود.

احتمال اسکرول ، افراد بسیار بیشتر از کلیک ، است. روانشناسی ساده است.

با توجه به افزایش درهم و برهمی که نتایج جستجوی آنها در طول سال ها جمع آوری شده است، از جمله تعداد زیادی از ویژگی های SERP و تعداد روزافزون تبلیغات، گوگل به فضای بیشتری نیاز داشت تا نتایج ارگ،ک واقعی را به طور بالقوه پایین تر از SERP ببرد.

در حال حاضر، 3 نتیجه برتر جایی است که بیشترین کلیک‌های ارگ،ک به آن می‌رسد. این احتمالاً در آینده نزدیک تغییر نخواهد کرد، اما ممکن است تسلط آنها کاهش یابد.

با توجه به گزینه های اضافی در پایین تر، ممکن است افراد به پیمایش بیشتر عادت کنند و کمتر به نتایج برتر اعتماد کنند.

تبلیغات و ویژگی های بیشتر در بالا

ایجاد تصاویر اختصاصی (ع،، تجسم، اینفوگرافیک) یا ویدیوها (مصاحبه، آموزش، بررسی) می تواند شانس شما را برای کلیک ، افزایش دهد.


بنابراین، به نظر می رسد یک راه حل ،یبی بهترین سازش باشد – نمایش ،اصر مهم (ی،ی ارزش پیشنهادی، CTA، تماس) در بالای صفحه و مشاهده بقیه در اسکرول بدون تکیه بر کلیک روی صفحات دیگر.

بنابراین اغلب بهتر است میوه‌های کم‌رنگی که قبلاً رتبه‌بندی شده‌اند را بیابید و آن صفحات را برای عبارات کلیدی که می‌توانند به ۳ تای برتر برسند، بهینه کنید.

در SERP ها با ،وان صفحات متمایز شوید

صرف نظر از اینکه چرا این اتفاق می افتد، همیشه می تو،د سوالات زیادی را برای پاسخ به آنها فقط با بررسی نتایج کلمات کلیدی که برای آنها بهینه می کنید بیابید.

هنگامی که استعاره های صفحه و صفحه اول به وب منتقل شدند، بسیاری از صاحبان وب سایت شروع به اعمال قانون مشابه برای محتوای آنلاین ،د.

راه‌های بالقوه زیادی وجود دارد که اسکرول مداوم می‌تواند بر تجربه جستجو در Google و در نتیجه روی شیوه‌های سئو تأثیر بگذارد.

بیایید با نتیجه آشکار شروع کنیم. دیگر یک “صفحه 1” واقعی وجود نخواهد داشت.

مفهوم “بالای چین” ریشه در رو،مه های سنتی دارد. رو،مه‌ها به دلیل اندازه بزرگشان اغلب از وسط تا می‌شدند تا روی دکه‌های رو،مه‌فروشی به نمایش درآیند یا به اطراف حمل شوند.

نتیجه ارگ،ک شماره یک ا،ریت توجه و کلیک را به خود جلب می کند، بین 20 تا 40٪. نتایج دوم و سوم همچنان درصدهای دو رقمی دارند. در مجموع، بیش از نیمی از کل کلیک ها است.

هنگامی که تنظیمات نمایش را از 10 نتیجه در هر صفحه به 100 تغییر می‌دهید، ممکن است دو نتیجه را برای یک وب‌سایت با هم مشاهده کنید، علیرغم اینکه معمولاً بیش از چند موقعیت از هم فاصله دارند (ی،ی مقاله‌ای که رتبه نهم را دارد با دیگری از رتبه 55 گروه‌بندی می‌شود. ).

از آنجایی که Google فضای بالقوه بیشتری برای پر ، تبلیغات و ویژگی‌های ویژه دارد، بهانه بهتری نیز برای پایین آوردن نتایج ارگ،ک وجود دارد.

لوکاس روگالا، استراتژیست SXO آن را قرار می دهد به روشی بسیار خنده دار:

  • “اکنون همه می توانند رتبه بندی کنند [the] صفحه اول.”

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است