با این حال، میتو،د با بهینهسازی محتوای خود برای ویژگیهای خاص Google، رفتار ترجیحی دریافت کنید.
هنوز هم توصیه می شود که در 3 رتبه برتر قرار بگیرید، نه “صفحه 1” یا “10 برتر”. همانطور که، بدون صفحات، دومی کاملا بی فایده است.
مهمترین اخبار در صفحه اول و «بالای صفحه» قرار میگرفتند، که برای عابر، که بهسرعت سرفصلها را اسکن می،د، قابل مشاهده بود.
هنگامی که برخی از آنها را بررسی می کنید، باید تعجب کنید که آیا جستجوگران واقعاً چنین اشتباهات گرامری را مرتکب می شوند یا اینکه آیا الگوریتم سؤالات احتمالی را به راحت ترین و حساس ترین روش نمایش می دهد.
بر ،ی پوشیده نیست که ا،ر جستجوگران فقط روی نتایج جستجو در صفحه 1 گوگل کلیک می کنند.
بهترین مکان برای پنهان ، جسد، صفحه 2 نتایج جستجوی گوگل است.
به همین دلیل است که در سالهای اخیر، تجربه کاربر اسکرول با پیوستگی بهبود یافته است. به این ترتیب، وقتی کاربر به پایین پیمایش می کند، محتوای وب بر اساس درخواست بارگیری می شود – بنابراین، نام “اسکرول بی نهایت”
در مقابل، موتورهای جستجوی کوچکتر، مانند DuckDuckGo، مدتی است که نتایج جستجو را بدون صفحه بندی ارائه می کنند.
در طول سالها، ما شاهد این اتفاق بودهایم که به دلیل گسترش موارد زیر است:
- ویژگی های اضافی.
- ،اصر مختلف صفحه
- انواع محتوای بیشتر
چرا توقف کنید و اقدامی متفاوت انجام دهید، در حالی که حرکت به سمتی که قبلاً حرکت به سمت آن را آغاز کرده اید بسیار آسان تر است؟
بهترین مکان برای پنهان ، جسد…
ا،ر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی این رویکرد را برای نمایش نامحدود به کاربران اجرا میکنند – و اغلب اعتیاد آور – جریان محتوا Freedom، اپلیکیشنی که سایتهای اسکرول بینهایت را مسدود میکند، در بین افرادی که به دنبال حذف حواسپرتی و اطمینان از بهرهوری در حین کار هستند، محبوبیت پیدا میکند.
این احتمال بسیار بیشتر است که افراد به دلیل راحتی جدید، بیشتر از 10 نتیجه ارگ،ک برتر معمولی به پایین تر حرکت کنند.
با توجه به پیشرفتهای گذشته، این تغییرات را در رویکرد سئو و برنامههای بازاریابی محتوای بلندمدت خود در نظر بگیرید.
بر روی میوه های کم آویزان تمرکز کنید که به طور بالقوه می توانند در رتبه 3 برتر قرار گیرند
برخی دیگر فکر میکنند که فولد یک افسانه در وب است بیشتر مردم تمایل دارند به پایین پیمایش کنند برای مشاهده بقیه یک صفحه وب به هر حال.
به شکلی که من آن را می بینم، پیمایش پیوسته نشانه دور شدن از استعاره قدیمی «صفحه» است.
چرا؟ بیایید صادق باشیم، فقط به این دلیل که یک نتیجه دوم در همان سایت است، همیشه به این م،ی نیست که به اندازه نتایج رتبه بالاتر مفید است.
چگونه متخصصان سئو همچنان می توانند بهینه سازی یا تطبیق دهند؟
آیا «بالاتر» فقط برای رو،مههای واقعی صدق میکند؟ کارشناسان معماری اطلاعات، تجربه کاربری و طراحی گرافیک نظرات متضادی در این مورد دارند.
برخی از طراحان حتی جلوه های فانتزی ایجاد می کنند تا تجربه پیمایش در یک صفحه یا محتوا را بیشتر کنند و استعاره صفحه را به کلی حذف کنند تا “وب سایت های یک صفحه ای” ایجاد کنند.
اندرو پرینس، تحلیلگر ارشد سئو در Wayfair، شیواتر می گوید:
- “این ممکن است اکنون به درخواست های “ما می خواهیم در صفحه 1 رتبه بندی کنیم” پایان دهد زیرا ~ 6 صفحه از نتایج هنگام اسکرول ، به پایین ظاهر می شود.”
نتایج بیشتر مشاهده خواهد شد
در گذشته می توانستید دو نتیجه در صفحات 1 یا 2 یا حتی دو نتیجه جداگانه در صفحات مختلف دریافت کنید.
در این مقاله، بینشهایی در مورد ارتباط پیمایش پیوسته امروز، تأثیر بالقوه آن بر تجربه جستجو و نحوه سازگاری SEO توسط SEO به اشتراک میگذارم.
ا،ر مطالعات توزیع کلیک نشان می دهد که بقیه نتایج فقط 2٪ تا 9٪ از کلیک ها را دریافت می کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو