چگونه ساختار سازمانی می تواند به عملکرد کمپین PPC آسیب برساند

و من اعتراف می‌کنم، گاهی اوقات تماشای شرکت‌ها بر اساس ساختار تیمی که برپا کرده‌اند، ناامیدکننده است.

سپس این داده‌ها در الگوریتم‌های پیشنهاد برای ارائه تبلیغات به مخاطبان استفاده می‌شوند که در نهایت در ،مت‌های پایین‌تر قیف یا کاملاً آفلاین تبدیل می‌شوند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


با ،یب تیم‌های تولید نام تجاری و تقاضا، سازمان‌ها می‌توانند استراتژی‌های اندازه‌گیری را هماهنگ کنند، ردیابی را در کل چرخه عمر پیکربندی کنند و کل تیم را برای «تولید تقاضا» تشویق کنند.

اندازه‌گیری تأثیر تبلیغات آگاهی نیازمند طرحی است که به معیارهای افزایش در کانال‌هایی که معمولاً توسط تیم‌های تولید تقاضا مدیریت می‌شوند، نگاه می‌کند، از جمله:

  • جستجوی ارگ،ک.
  • جستجوی برند
  • تعامل اجتماعی.
  • ترافیک مستقیم

در تجربه ما، این به بهترین وجه توسط تیم بازاریابی هدایت می شود.

کمپین‌های حمایت مالی اغلب حاوی مکان‌هایی برای تولید تقاضا هستند که اگر به تیم تبلیغاتی برند سپرده شود، ممکن است از پتانسیل کامل خود استفاده نشود.

در این موارد، تبلیغات نام تجاری اغلب از تولید تقاضا جدا می شود که منجر به برخی مسائل کلیدی می شود.

اندازه گیری تأثیر درآمد ناشی از تبلیغات آگاهی

با هماهنگی تلاش‌ها، 95 درصد از ،یدار، که در بازار نیستند، می‌توانند توسط تیم‌های تولید تقاضا از طریق بازاریابی دقیق و کمپین‌های بازاریابی مجدد دوباره فعال شوند.

در نتیجه، آنها اثر ،یبی را تجربه می کنند زیرا تأثیر تبلیغات آگاهی در سراسر قیف فروش احساس می شود.


نکته حرفه ای: اگر تیم بازاریابی ندارید که بتواند مستقیماً این کار را اجرا کند، استفاده از Zapier یا ادغام دستی را در نظر بگیرید.

مشابه سیلوهایی که هنگام جداسازی برند و تولید تقاضا اتفاق می‌افتند، ت،یم رسانه پولی شما بین آژانس‌ها راهی مطمئن برای آسیب رساندن به عملکرد کلی کمپین شما است.

جداسازی رسانه‌های پولی در چندین نهاد، بهینه‌سازی بودجه، اشتراک‌گذاری آموخته‌ها بین کانال‌ها، راه‌اندازی جریان‌های پرورش و ارائه توصیه‌های جامع را بسیار دشوار می‌کند.


به ،وان یک رهبر آژانس، ما تأثیر آن را بر عملکرد کمپین می بینیم. کمپین‌ها به دلیل اه، رقابتی، ارتباطات نادرست، بودجه‌های کم‌رنگ و منابع پراکنده ش،ت می‌خورند.

هنگامی که تیم های آگاهی و تولید تقاضا با هم ،یب شوند، یک اثر چند برابری وجود دارد.

زم، که الگوریتم‌های یادگیری ماشینی داده‌های کافی برای استفاده از مخاطبان من، دریافت می‌کنند، کمپین‌ها رشد می‌کنند. و تبلیغ‌کنندگان باهوش می‌دانند که تغذیه داده‌های من، در پلتفرم‌های تبلیغاتی مؤثرترین راه برای تقویت عملکرد است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


2. فناوری اطلاعات مسئول یکپارچه سازی داده ها با پلتفرم های تبلیغاتی است

خوشبختانه، ما شاهد این تغییر هستیم و شرکت های بیشتری این دو عملکرد را با هم ،یب می کنند.

راه حل هایی مانند ردیابی تبدیل آفلاین گوگل و API تبدیل فیس بوک، انتقال داده های CRM را به پلتفرم های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان نسبتاً آسان می کند.

در بسیاری از سازمان ها جداسازی تیم ها بر اساس قیف بازاریابی سنتی رایج است.

درباره نویسنده

آماندا ایوانز

آماندا برای بیش از 20 سال استراتژی‌های تبلیغات دیجیتال و کمپین‌های رسانه‌ای پولی را برای شرکت‌ها در صنایع مختلف توسعه داده است. او داده محور است و علاقه مند به پیشرفت در فناوری های ردیابی برای اطمینان از حفظ مزیت رقابتی مشتریان است. تخصص های او شامل کمپین های SEM در مقیاس بزرگ، تجزیه و تحلیل وب و ساخت داشبوردهای جامع و با کاربرد آسان برای تقویت عملکرد حساب است. آماندا دارای مدرک MBA از دانشگاه ایالتی سن خوزه و مدرک BSC از دانشگاه سانتا کلارا است. قبل از خدمت به ،وان رئیس جمهور حلقه بستهآماندا، یک آژانس رسانه ای پولی، یک آژانس جامع مشاوره دیجیتال مارکتینگ را به مدت هفت سال تاسیس و رهبری کرد.


منبع: https://searchengineland.com/،izational-structure-ppc-campaign-performance-389222

ما اغلب این را با تبلیغ‌کنندگ، می‌بینیم که سعی می‌کنند آژانس‌های مختلف با هم رقابت کنند یا آژانسی را انتخاب کرده‌اند که یک کانال را به خوبی انجام می‌دهد اما کانال‌های دیگر را نه.

در اینجا سه ​​مورد از رایج ترین روش هایی که ساختار سازم، شما عملکرد کمپین را از بین می برد، آورده شده است.

1. تبلیغات برند از تولید تقاضا جدا است

جدید در زمین موتورهای جستجو

با این حال، شرکت‌ها برای تعیین اینکه چه ،ی مسئول پیکربندی این ادغام‌های داده‌های حیاتی است، در تلاش هستند.

  • آیا این تیم بازاریابی است؟
  • آیا فناوری اطلاعات این وظایف را انجام می دهد؟
  • آیا می تواند توسعه وب باشد؟

حدود 95 درصد از ،یداران در حال حاضر در بازار نیستند و تنها 5 درصد هستند موسسه B2B.

بله، ممکن است نیاز به استفاده از تخصص IT یا توسعه وب باشد. با این حال، گروهی که از داده‌ها استفاده می‌کنند باید بفهمند که چگونه جریان دارد و چه چیزی پس داده می‌شود.

باز هم، این نوع هم افزایی زم، بهترین اتفاق می افتد که تیم ها با هم ،یب شوند و اجازه می دهد برنامه ریزی و اجرا به طور یکپارچه اتفاق بیفتد.

در 20 سال تجربه خود، عملکرد درونی تیم های بازاریابی بی شماری را دیده ام. من مشاهده کرده ام که چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

تبلیغ‌کنندگ، که تیم را ادغام کرده‌اند، به‌سرعت متوجه می‌شوند که اثبات موفقیت تبلیغات «آگاهی» بسیار آسان‌تر است و بهینه‌سازی هزینه‌های بالای قیف بسیار آسان‌تر است.

تیم‌های تولید تقاضا به راحتی می‌توانند کمپین‌های خود را برای حمایت از رویدادهای حضوری، طرح‌های کمپین بزرگ و فعالیت‌های فصلی که ممکن است تیم آگاهی هدایت کند، شکل دهند.

فعال سازی مجدد مخاطبان از کمپین های آگاهی

اما بازگرداندن اطلاعات من، به پلتفرم های تبلیغاتی بسیار ساده تر از انجام آن است.

با توجه به حذف کوکی‌های شخص ثالث، یکپارچه‌سازی داده‌ها برای همه تبلیغ‌کنندگان حیاتی است.

اگر عملکرد کمپین شما ضعیف است یا رشد شما راکد شده است، وقت آن است که به درون خود نگاه کنید.

اما دلایل زیادی وجود دارد که چرا قرار دادن تمام رسانه های پولی شما در یک آژانس انتخاب هوشمندانه تری است:

  • یک آژانس قوی به ،وان توسعه دهنده تیم شما کار خواهد کرد. دادن شفافیت کامل به آنها در سبد بازاریابی خود، آنها را با بینشی که برای ارائه توصیه های قوی که با اه، نهایی شما همسو هستند، مجهز می کند.
  • زم، که یک نهاد واحد آن را مدیریت می کند، بودجه بسیار راحت تر بین کانال ها و کمپین ها منتقل می شود. یک آژانس قوی سبد کلی را می بیند و به شما کمک می کند تا بهترین تصمیم را برای بهینه سازی بودجه خود بگیرید.
  • آموخته های یک کانال بر کانال های دیگر تأثیر می گذارد. به ،وان مثال، پیام‌هایی که به بهترین شکل طنین‌اندازی می‌کنند، مخاطب، که عملکرد خوبی دارند و شکاف‌های کانال‌هایی را پر می‌کنند که ممکن است بسیار پرهزینه باشند.
  • هدف گذاری بین کانالی و جریان های پرورش را می توان به راحتی برای هدف قرار دادن مخاطبان در سراسر کانال ها و از طریق قیف تنظیم کرد.

چیزی که ما معمولاً می بینیم این است که چون هیچ ، «مالک» این فرآیند نیست، اولویت بندی می شود و اغلب اصلاً اتفاق نمی افتد.

شرکت ها باید یکپارچه سازی داده ها را در اولویت قرار دهند و مشخص کنند که در نهایت چه ،ی پاسخگو است.

مهمتر از همه، من شاهد بودم که چگونه ساختار و فرهنگ یک سازمان می تواند بلافاصله بر عملکرد کمپین تأثیر بگذارد.

داده ها مایه حیات تبلیغات مدرن هستند.

در اینجا نحوه ساختار این است.

  • مسئول: تیم بازاریابی یا martech
  • پاسخگو: تیم بازاریابی
  • مشورت شد: IT یا martech
  • مطلع: امنیت اطلاعات

با این حال، سیلوهای بین این تیم ها این هماهنگی را بسیار دشوار می کند.

همسویی طرح های رسانه ای

برنامه ریزی دقیق باید قبل، حین و بعد از کمپین ها اتفاق بیفتد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است