مح،ه پروموتر خالص مست،م جمع ، پاسخ های نظرسنجی و کم ، درصد مخالفان از درصد مروج است. دلتا امتیاز خالص تبلیغ کننده شماست.
ما میتو،م بفهمیم که آیا مشتریان از دانش فنی، ارتباطات یا یک عامل متفاوت خوشحال هستند. به همین ترتیب، میتو،م دلایل نارضایتی را درک کنیم.
اگر چه شما احتمالاً طرفداران پرخاشگر دارید، eNPS امتیازهای «منفعل» یا خنثیتری نسبت به امتیاز NPS سنتی برای ارائه خدمات شما دارد. کارمندان احتمالاً از دادن نمره 8 به شما احساس بدی نخواهند کرد، امتیازی که در نهایت کنار گذاشته می شود زیرا یک احساس خنثی در نظر گرفته می شود.
به سرعت با مشتری، تماس بگیرید که به شما چیزی خارج از 9 یا 10 می دهند، و حتی آنهایی که از 10 به 9 افت می کنند. از آنها بخواهید که بازخوردی صریح در مورد اینکه چه کاری می تو،د انجام دهید تا آنها را به مروج تبدیل کنید و روابط تجاری را بهبود بخشید.
با این حال، چندین ارائه دهنده راه حل در گرفتن بازخورد رضایت از جمله Delighted، AskNicely، Survey Sparrow و Retently تخصص دارند. این شرکتهای SaaS میتوانند به شما در است،اج جزئیات بیشتر از یک فرم ساده کمک کنند.
علاوه بر ردیابی خود امتیاز eNPS، من همچنین توصیه میکنم که شرکتهای کوچکتر به میانگین نمرات توجه کنند. به ،وان مثال، شاید آژانس شما تعداد زیادی 9 و 10 داشته باشد، اما فقط چند نفر وجود دارند که به شما مخالفت می کنند، رضایت کلی شما ممکن است قوی باشد.
در این حالت NPS شما 65-25=40 خواهد بود.
درباره نویسنده
نمره NPS بالای 70 در سطح جه، است و معیار آژانس های بازاریابی دیجیتال 68.
آژانس ها اغلب می توانند در دام این فکر بیفتند که اگر مشتریان سرمایه گذاری بازاریابی خود را افزایش دهند خوشحال می شوند.
،، که به شما نمره 9 یا 10 می دهند “مبلغ” محسوب می شوند و بزرگترین حامیان شما هستند. آنها نه تنها تمایل دارند به شما ب،بند، بلکه احتمالاً در داخل و خارج برای شما بشارت می دهند.
نمرات خالص پروموتر می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که سلامت کلی آژانس شما چگونه ممکن است روند داشته باشد و ممکن است به شما در پیش بینی (یا توقف) ریزش مشتری آینده کمک کند.
آنتونلا پیس، مدیرعامل و موسس شرکت است رسانه چشمی، جایی که او تیمی از بازاریابان پرشور و با استعداد را رهبری می کند. در طول دوران حرفهای خود، او سمتهای رهبری ارشد دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک را با Fossil، JCPenney، Guitar Center، و Proflowers برعهده داشت اما کار خود را به ،وان یک طراح وب در سال 1996 آغاز کرد. یک توله سگ نجات که به ،وان افسر ارشد امنیتی شرکت نیز خدمت می کند)، اغلب در کنار میز خود می خوابد. او به 37 کشور سفر کرده است و دوست دارد هر فرصتی که پیدا کند سفر کند.