چگونه به کارمندان گوگل گفته شد که پاسخ‌های Bard، ربات چت هوش مصنوعی آن را اصلاح کنند

درباره نویسنده

دنی گودوین

عمیق تر حفاری کنید:


دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنر، کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پاد،ت‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/google-bard-fix-responses-ai-chatbot-393224کارمندان Google ایمیلی حاوی لیستی از بایدها و نبایدها برای رفع پاسخ های بارد در ایمیلی از Prabhakar Raghavana، معاون ارشد گوگل که بر جستجو نظارت دارد، دریافت کرده اند.

تدریس بارد. در میان این کارها، به کارمندان گوگل گفته شد که:

  • پاسخ ها را «مودبانه، معمولی و قابل دسترس» نگه دارید.
  • “در اول شخص” پاسخ دهید.
  • “لحن بدون نظر و خنثی” را حفظ کنید.

گوگل از کارمندان خود خواسته است تا Bard – پاسخ گوگل به ChatGPT – را با بازنویسی پاسخ ها یا ارائه اشکال دیگر بازخورد آزمایش کنند.

در مورد نبایدها:

  • از فرضیات مبتنی بر نژاد، ملیت، ،ت، سن، مذهب، گرایش ،، ایدئولوژی سیاسی، مکان یا مقوله‌های مشابه خودداری کنید.»
  • بارد را به ،وان یک شخص توصیف نکنید، به احساسات اشاره نکنید، یا ادعا نکنید که تجربیاتی شبیه به انسان دارد.
  • سعی نکنید پاسخ‌هایی را که «توصیه‌های حقوقی، پزشکی، مالی» ارائه می‌دهند یا متنفر و توهین‌آمیز هستند، دوباره بنویسید. (درعوض به کارمندان گوگل گفته می شود که “شست پایین” بدهند).

این به دنبال ایمیلی در سراسر شرکت از سوی مدیر عامل شرکت ساندار پیچای بود که از کارمندان خواست دو تا چهار ساعت از وقت خود را برای کمک به بهبود بارد صرف کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که در روزهای اولیه “BingGPT” دیدیم، نکات مثبت و منفی زیادی وجود داشته است. گوگل در تلاش است تا از معرفی Bard خود که به طور کلی نادرست تلقی می شود، بهبود یابد. جنبه‌های هوش مصنوعی مولد جستجو همچنان یک حوزه بسیار مورد علاقه برای بازاریابان جستجو است، زیرا ما منتظریم تا تاثیر آن بر وب‌سایت‌ها، نحوه تغییر نتایج جستجو و اینکه آیا این رفتار کاربر را تغییر می‌دهد یا خیر.

جدید در زمین موتورهای جستجو

داستان CNBC را بخو،د. گوگل از کارمندان می‌خواهد که پاسخ‌های بد بارد را بازنویسی کنند، می‌گوید هوش مصنوعی «با مثال بهترین چیز را می‌آموزد» توسط جنیفر الیاس

واضح است که گوگل در آ،ین نقطه به مسائل YMYL فکر می کند. ما قبلاً دیده‌ایم که چه اتفاقی می‌افتد وقتی که هوش مصنوعی مقاله‌ای با هوش مصنوعی ضعیف در مورد یک موضوع سلامت تولید می‌کند و توسط یک برند منتشر می‌شود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است