چگونه به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مارس 2023 در مقایسه با به‌روزرسانی‌های اصلی قبلی

به روز رس، اصلی مارس 2023. به ،وان یادآوری، به‌روزرس، هسته گسترده Google March 2023 در 15 مارس 2023 منتشر شد، تکمیل آن 13 روز طول کشید و در 28 مارس 2023 به پایان رسید.

ارائه دهندگان داده در به روز رس، اصلی مارس 2023

امیدوارم شرکت شما و مشتریان شما با این به روز رس، به خوبی عمل کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرس،‌های Google

Darrell Mordecai از RankRanger به ما گفت: «وقتی به میانگین نوسانات به‌روزرس، ماه مارس نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که این یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرس،‌هایی بود که فقط در به‌روزرس، ژوئن 2021 در صدر قرار گرفت.

انجمن. در میزگرد موتورهای جستجو، من کمی در مورد آنچه جامعه در سه داستان مختلف متوجه شده است، جمع بندی کردم. داستان اول در حال حاضر فقط زیر 500 نظر در داستان، سپس داستان دوم یک سنبله بود که ما در اطراف دیدیم 23/24 مارس با بیش از 120 نظر و سپس من یک جمع بندی در مورد رقابت عرضه کردم روز بعد عرضه کامل شد

می‌تو،د در تاریخچه به‌روزرس،‌های الگوریتم Google در سرزمین موتورهای جستجو، پوشش ما را بیشتر بخو،د.



منبع: https://searchengineland.com/،w-the-march-2023-google-core-update-compared-to-previous-core-updates-394995

اکنون که به‌روزرس، هسته گسترده Google در ماه مارس 2023 منتشر شده است، می‌خواهیم بررسی عمیق‌تری درباره تفاوت این به‌روزرس، اصلی با به‌روزرس،‌های اصلی قبلی گوگل داشته باشیم. این به‌روزرس، در واقع یک به‌روزرس، بزرگ بود و باعث نوسانات زیادی در رتبه‌بندی در بسیاری از نقاط عمودی در نتایج جستجوی Google شد.

RankRanger. تیم RankRanger نیز داده‌هایی را برای ما ارسال کرد، اما داده‌های آن‌ها هنگام مقایسه این به‌روزرس، اصلی مارس 2023 با به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022، کمی داستان متفاوتی را بیان می‌کنند. اول از همه، این یک به روز رس، بزرگ بود شاخص ریسک رتبه RankRanger روز پس از شروع به‌روزرس،، نوسانات زیادی را نشان داد:

Rank Risk Index 23 مارس 800x467

در نهایت، RankRanger نشان داد که چگونه عمودی‌ها، که آن‌ها آن را طاقچه می‌نامند، تحت تأثیر این به‌روزرس، قرار گرفتند، در بین ۳، ۵ و ۱۰ جایگاه برتر در نتایج جستجوی ارگ،ک Google.

Volatility By Niche 23 March 800x467

اطلاعات بیشتر در مورد به روز رس، اصلی مارس 2023

تاکنون، دو ارائه‌دهنده داده گزارش‌های خود را در مورد این به‌روزرس، اصلی مارس 2023 برای ما ارسال کرده‌اند. ما داده هایی از Semrush و RankRanger داریم و در این مورد، این دو شرکت داده دقیقاً داستان مشابهی را بیان نمی کنند. به اختصار. Semrush گفت که به‌روزرس، مارس 2023 از به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 فرارتر بود، در حالی که RankRanger گفت که در آن به‌روزرس، هسته قبلی تقریباً به همان اندازه فرار بود.

Mordy Oberstein که این داده‌ها را از Semrush برای ما ارسال کرد، به ما گفت: “افزایش نوسانات که در طول به‌روزرس، اصلی مارس 2023 نسبت به خط پایه پیش از به‌روزرس، مشاهده شد، 74 درصد بیشتر از آنچه در سپتامبر ثبت شده بود، بود.

سپس RankRanger میزان فرار این به‌روزرس، مارس 2023 را نه تنها با به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022، بلکه با تمام به‌روزرس،‌های اصلی قبلی از دسامبر 2020 مقایسه کرد. و در حالی که به‌روزرس، اصلی مارس 2023 یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرس،‌ها بود، به نظر می‌رسید که با شدت به‌روزرس، همخو، داشته باشد. به روز رس، اصلی سپتامبر 2022.

به‌روزرس،‌های اصلی از 20 دسامبر 800x467

اگر آن را به صورت عمودی مقایسه کنید، می بینید که Semrush به روز رس، مارس 2023 را به طور قابل توجهی تاثیرگذارتر از به روز رس، سپتامبر 2022 نشان می دهد.

Semrush March Core Data مقایسه عمودی 800x496

سمروش. داده های Semrush نشان داد که به روز رس، هسته ای مارس 2023 از نظر تعداد آنها به اوج 8 رسیده است. سنسور Semrush نوسانات داده ها وقتی آن را با به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 مقایسه می‌کنید، آن به‌روزرس، فقط به 5 مورد رسیده است. در اینجا نگاهی به اوج هر دو به‌روزرس، در دوره زم، ارائه شده است:

Semrush March Core Data مقایسه 800x513

«به‌روزرس، هسته‌ای مارس 2023 نسبت به به‌روزرس، اصلی سپتامبر 2022 – 8.7 درصد از 10 نتیجه برتر اکنون در SERP رتبه‌بندی می‌شوند که قبلاً قبل از به‌روزرس، بالاتر از جایگاه 20 قرار داشتند. در ماه سپتامبر، این رقم به 6.5 درصد رسید. بنابراین، داده‌ها دوباره به نوسانات مهم‌تر رتبه در به‌روزرس، ماه مارس اشاره می‌کنند.» Mordy Oberstein به ما گفت.

بر اساس تمام آنچه از انجمن می بینم، این به روز رس، بزرگ بود.

چرا ما اهمیت می دهیم. اغلب سخت است که آنچه را که باید انجام دهید برای مع، ، هر ضربه الگوریتمی که سایت شما دیده است، جدا کنید. وقتی صحبت از به‌روزرس،‌های اصلی گوگل می‌شود، انجام این کار حتی سخت‌تر است. آنچه این داده ها و تجربه و توصیه های قبلی به ما نشان داده است این است که این به روز رس، های اصلی گسترده، گسترده هستند و بسیاری از مسائل کیفیت کلی را پوشش می دهند. داده های بالا صحت این موضوع را تقویت کرده است. بنابراین، اگر سایت شما توسط یک به روز رس، اصلی ضربه خورد، اغلب توصیه می شود از همه آن عقب نشینی کنید، دید وسیع تری از وب سایت خود داشته باشید و ببینید چه کاری می تو،د برای بهبود کلی سایت انجام دهید.

در اینجا نموداری است که فقط درصد تغییرات URL در نتایج جستجوی Google را برای هر به‌روزرس، مقایسه می‌کند:

Google Upd مارس 2023 به‌روزرس، هسته Google در مقایسه با ،وان 800x551 رتبه‌بندی زودتر ندارد

بیایید به داده ها بپردازیم.

همچنین، زم، که RankRanger به 3، 5 و 10 موقعیت برتر نگاه کرد، داده ها نشان داد که به روز رس، مارس 2023 نوسان رتبه کمتری را نسبت به به روز رس، سپتامبر 2022 در 5 موقعیت برتر نشان داد.

Top 3 Top 5 Top 10 800x467

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل توصیه هایی در مورد اینکه اگر تحت تاثیر منفی یک به روز رس، اصلی در گذشته قرار گرفتید، چه مواردی را در نظر بگیرید. اقدامات خاصی برای بازیابی وجود ندارد، و در واقع، تأثیر منفی رتبه‌بندی ممکن است نشان‌دهنده مشکلی در صفحات شما نباشد. با این حال، گوگل لیستی از سوالات را ارائه کرده است که اگر سایت شما توسط یک به روز رس، اصلی ضربه خورده است، باید در نظر بگیرید. گوگل گفته است که می‌تو،د کمی بهبودی بین به‌روزرس،‌های اصلی مشاهده کنید، اما بزرگترین تغییری که می‌بینید بعد از یک به‌روزرس، اصلی دیگر است.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است