،ید مشتریان با حذف دکمه 45 درصد افزایش یافت.
بیایید به “اثبات اجتماعی” نگاه کنیم. گواهی نامه ها برای ا،ر وب سایت ها میز هستند، اما با تایید این جمله “من عاشق کار با جسیکا هستم!” کار زیادی برای تبدیل مخاطبان شما انجام نخواهد داد.
با افرادی که با آنها صحبت می کنید تفاوت زیادی در نحوه پاسخگویی آنها به پیشنهاد شما ایجاد می کند.
ارزش درک شده از محصول خود را بهبود بخشید و در عین حال هزینه درک شده را کاهش دهید و شاهد افزایش نرخ تبدیل خود باشید.
تماشا کنید: با پیشنهادات جستجوی پولی مغناطیسی 10 برابر بیشتر تبدیل کنید
افزایش ارزش درک شده محصول به م،ای تغییر خود محصول نیست (اگرچه می تواند شامل آن شود). این به م،ای تغییر درک مخاطبان از محصول شما است.
محصولات به تجارت الکترونیک محدود نمی شوند
یک پیشنهاد با ارزش بالا دارای ارزش ادراک شده بالا با هزینه درک شده اندک است، در حالی که یک پیشنهاد کم ارزش در ذهن ،یدار ارزش زیادی ندارد اما هزینه زیادی برای آن دارد.
چهارمین “P” نادیده گرفته شده از یک پیشنهاد
پیشنهادات با عملکرد ضعیف انتظار دارند افرادی که روی تبلیغ کلیک کرده اند آماده تبدیل شوند.
امی هبدون کارشناس تبدیل گوگل ادز و موسس و مدیر عامل آژانس Google Partner Paid Search Magic است. از سال 2004، او Google Ads را برای مشتری، از Fortune 10 تا SMBs در آژانسها، داخلی و مشاغل آزاد مدیریت میکند. مقالات او در Search Engine Journal، Unbounce، PPC Hero، Supermetrics، Copy Hackers و CXL منتشر شده است. او به همراه همسرش جیمز، گروه فیس بوک Google Ads for Savvy Di،al Marketers را نیز اداره می کند.