چگونه با پیشنهادات جستجوی پولی مغناطیسی 10 برابر بیشتر تبدیل کنیم

،ید مشتریان با حذف دکمه 45 درصد افزایش یافت.

بیایید به “اثبات اجتماعی” نگاه کنیم. گواهی نامه ها برای ا،ر وب سایت ها میز هستند، اما با تایید این جمله “من عاشق کار با جسیکا هستم!” کار زیادی برای تبدیل مخاطبان شما انجام نخواهد داد.

با افرادی که با آنها صحبت می کنید تفاوت زیادی در نحوه پاسخگویی آنها به پیشنهاد شما ایجاد می کند.

ارزش درک شده از محصول خود را بهبود بخشید و در عین حال هزینه درک شده را کاهش دهید و شاهد افزایش نرخ تبدیل خود باشید.

تماشا کنید: با پیشنهادات جستجوی پولی مغناطیسی 10 برابر بیشتر تبدیل کنید

افزایش ارزش درک شده محصول به م،ای تغییر خود محصول نیست (اگرچه می تواند شامل آن شود). این به م،ای تغییر درک مخاطبان از محصول شما است.

محصولات به تجارت الکترونیک محدود نمی شوند

یک پیشنهاد با ارزش بالا دارای ارزش ادراک شده بالا با هزینه درک شده اندک است، در حالی که یک پیشنهاد کم ارزش در ذهن ،یدار ارزش زیادی ندارد اما هزینه زیادی برای آن دارد.

پیشنهادات با ارزش بالا و کم ارزش

چهارمین “P” نادیده گرفته شده از یک پیشنهاد

پیشنهادات با عملکرد ضعیف انتظار دارند افرادی که روی تبلیغ کلیک کرده اند آماده تبدیل شوند.

امی هبدون کارشناس تبدیل گوگل ادز و موسس و مدیر عامل آژانس Google Partner Paid Search Magic است. از سال 2004، او Google Ads را برای مشتری، از Fortune 10 تا SMBs در آژانس‌ها، داخلی و مشاغل آزاد مدیریت می‌کند. مقالات او در Search Engine Journal، Unbounce، PPC Hero، Supermetrics، Copy Hackers و CXL منتشر شده است. او به همراه همسرش جیمز، گروه فیس بوک Google Ads for Savvy Di،al Marketers را نیز اداره می کند.


منبع: https://searchengineland.com/drive-10x-more-conversions-magnetic-paid-search-offers-390140

آیا تا به حال از پیشنهاد رایگان عبور کرده اید؟ حتی در 0 دلار، گاهی اوقات قیمت تبدیل بسیار بالا است.

آیا تبدیل‌ها را از دست می‌دهید زیرا هزینه تبدیل آن بسیار با،ت؟

هزینه فقط به م،ی بر،ب قیمت نیست

وعده ارزش در نسخه دوم (از جمله مزایای گلوله اضافی) کاملاً متفاوت است – و چیزی که به خواسته های بازار هدف آنها صحبت می کند.

از اصول متقاعدسازی اثبات شده استفاده کنید

اما اگر برای داگ که از مراقبت از پوست متنفر است بازاریابی کنیم، به فروش نخواهیم رسید.

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که یک بازاریاب به شما گفته است: “مردم تشک نمی ،ند، بلکه یک خواب خوب شبانه می ،ند.”

در این مقاله، یاد خواهید گرفت که چگونه پیشنهاد خود را مغناطیسی کنید و تبدیل های خود را 10 برابر کنید.

مشکل پیشنهاد شماره 1

مشتریان فعلی نیز از آن متنفر بودند و اغلب نمی‌توانستند به خاطر بیاورند که از کدام ایمیل برای حساب‌های خود استفاده کرده‌اند.

بازاریاب ها در اینجا به بیراهه می روند که فقط جزئیات چاپلوسانه ای را در مورد خودشان ارائه می دهند که برای مخاطبانشان م،ی ندارد.

ما تمایل داریم “هزینه” را با “پول” مرتبط کنیم، اما این تنها یک قیمتی است که هنگام تبدیل می پردازیم.

تا 45% به گفته Forrester، اگر بزرگسالان آمریکایی نتوانند پاسخی سریع برای سؤال خود پیدا کنند، ،ید آنلاین خود را رها می کنند.

چگونه می تو،د از این اصول برای افزایش احتمال اینکه بازدیدکننده شما به پیشنهاد شما “بله” بگوید، استفاده کنید؟

“هزینه” ثبت نام برای شرکت کم به نظر می رسید (رایگان بود!) اما برای مشتریان احتمالی که می خواستند پول خود را در سایت ،ج کنند بسیار بالا بود.

شما اهرم های زیادی برای وارد ، حساب جستجوی پولی خود دارید که ممکن است عملکرد را بهبود بخشد.

توجه داشته باشید که ما در اینجا از زبان بسیار ذهنی استفاده می کنیم (“درک” ارزش، “در ذهن” مخاطبانمان).

در نظر گرفتن:

درباره نویسنده

امی هبدون

در زمینه جستجوی پولی، ارزش پیشنهادی شما معمولاً در ،وان صفحه فرود شما یافت می شود. این به مخاطبان شما می‌گوید که نتیجه کلیدی و مطلوب پیشنهاد شما را که از رقبای شما دریافت نمی‌کنند، دریافت می‌کند.

اکنون که فهمیدید یک پیشنهاد عالی چه چیزی را شامل می شود، در اینجا نحوه جذب پیشنهاد خود و ترغیب افراد بیشتری برای گفتن “بله” آمده است.


راز آشکار مدیران جستجوی پولی موفق شروع با یک پیشنهاد مغناطیسی است.

نتایج یک پیشنهاد مغناطیسی در PPC

جرد اسپول داستان رانندگی را روایت می کند 300 میلیون دلار درآمد جدید با یک تغییر در یک فرم

پیشنهادات مغناطیسی به بازدیدکنندگان کمک می کند تا ببینند که تبدیل ، چه سودی برای آنها خواهد داشت.

هزینه درک شده تبدیل را کاهش دهید

صرف نظر از اندازه یا صنعت شرکت، همه آنها تقریباً مشکل مشابهی با پیشنهاد خود دارند:

  • “ما پیشنهادی نداریم.”


مشتری بالقوه شما باید در مورد محصول یا خدمات شما چه چیزی بداند که صفحه فرود شما به آنها نمی گوید؟

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


برای داشتن یک محصول نیازی به سبد ،ید ندارید. “محصول” در پیشنهاد شما اساساً می تواند هر اقدام تبدیلی باشد:

  • فروش: ،ید (محصولات فیزیکی، محصولات دیجیتال، SaaS).
  • رهبری: اطلاعات تماس جمع آوری شده (مغناطیس سرب / محتوای دروازه ای، نسخه ی نمایشی، مشاوره).
  • نامزدی: فعالیت ردیابی شده (تعامل، کلیک روی لینک، بازدید، دانلود).

درعوض، گواهینامه‌هایی را به نمایش بگذارید که شرح می‌دهند کار ، با شما چگونه است، چرا مشتریان یا مشتریان شما شما را انتخاب ،د، یا چگونه مشکلات آنها را حل کردید.

اگر کمپین هایی را اجرا می کنید که تبدیل ها را ردیابی می کنند، یک پیشنهاد دارید.

شکل اصلی بسیار ساده بود:

  • زمینه های (2): ایمیل و رمز عبور
  • دکمه ها (2): وارد شوید و ثبت نام کنید

با دکمه‌های CTA، به بازدیدکنندگان خود می‌گوییم که می‌خواهیم چه اقدامی انجام دهند.

آنها برای به دست آوردن چنین آسانسور شگفت انگیز چه چیزی را تغییر دادند؟

وقتی به بازاریاب، که با حجم و نرخ تبدیل مشکل دارند کمک می‌کنم، از آنها می‌پرسم پیشنهادشان چیست.

گنج یک نفر سطل ، شخص دیگری است، بنابراین درک دیدگاه ،یدار احتمالی ما مهم است. چه کاری انجام دهید آنها برای ،ید نیاز دارید؟

چهارمین

پیشنهادات مغناطیسی بازار هدف شما را جذب می کند و دیگران را دفع می کند و در هزینه تبلیغات صرفه جویی می کند و نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

جدید در زمین موتورهای جستجو

در یک مطالعه موردی، Widerfunnel به a نرخ تبدیل 128٪ با تغییر ارزش پیشنهادی در ،وان، برای The Sims 3 افزایش دهید.

  • کنترل: خوش بگذرون!
  • تنوع برنده: بازی خود را ثبت کنید و اکنون یک شهر جدید رایگان دریافت کنید!

در تصویر بالا، ما یک محصول مراقبت از پوست عالی، با قیمت عالی، با موقعیت عالی داریم.

هزینه یک پیشنهاد می تواند:

  • تلاش یا سختی
  • زمان
  • ریسک، از دست دادن حریم خصوصی، تعهد
  • به خطر افتادن
  • مالی

کاهش اضطراب و اصطکاک

هنگام در نظر گرفتن سه “P” اصلی یک پیشنهاد (باز هم، محصول، قیمت و موقعیت)، P چهارم را فراموش نکنید – مردم.

یک پیشنهاد مغناطیسی قوی در حال حاضر برای ،ب و کار شما در دسترس است.

اگر نرخ تبدیل مورد نظر خود را نمی‌بینید، راه‌هایی بیابید که تبدیل برای مخاطبانتان دردسر کمتری داشته باشد.

پیشنهاد خود را مغناطیسی و ۱۰ برابر تبدیل جستجوی پولی خود کنید

از بررسی ها به صورت استراتژیک استفاده کنید تا مشتریان بالقوه شما بتوانند ادعاهای شما را باور کنند.

یک تماس به ارزش اضافه کنید

“پیشنهاد” به م،ای تخفیف یا قیمت تبلیغاتی نیست. در عوض، به ،اصر خاصی اشاره دارد که به مخاطب شما کمک می کند تصمیم بگیرد که آیا اقدامی انجام دهد یا خیر.

“3 P” یک پیشنهاد

هر اقدام تبدیلی در مورد افزایش احتمال تبدیل چالش های خاص خود را دارد.

این یک ترفند جادویی نیست – شما نمی تو،د از مسیر اشتباه برای نشان دادن یک تبدیل استفاده کنید.

اما نحوه قاب بندی چیزی که می فروشید می تواند تفاوت زیادی در میزان فروش آن ایجاد کند.

ارزش پیشنهادی خود را تقویت کنید

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ارزش درک شده محصول خود را افزایش دهید

با این حال، هر اقدام تبدیلی باید برای بازدیدکنندگان برای تکمیل آن ارزشمند تلقی شود.

ذهن آشفته می گوید “نه”

ارزش درک شده را با ملاقات با بازدیدکنندگان خود با شرایط خاص خود، با وضوح هرچه بیشتر افزایش دهید.

موقعیت پیشنهادی خود را بهبود بخشید

با استفاده از دکمه تماس به ارزش به جای آن، بر ارزش انجام آن اقدام تأکید می کنیم.

روانشناس دکتر رابرت سیالدینی به دلیل توسعه آن به خوبی شناخته شده است هفت اصل متقاعدسازی، که شامل:

  • عمل متقابل
  • کمبود
  • قدرت
  • ثبات
  • دوست داشتن
  • اثبات اجتماعی
  • وحدت

اینکه آیا ،ی به دعوت برای تبدیل “بله” می گوید نه تنها به آنچه ارائه می شود بلکه به نحوه ارائه آن بستگی دارد.

وقتی کپی هکرها رانندگی ،د افزایش 108 درصدی درآمد برای SweatBlock، آنها دکمه استاندارد فراخوان برای اقدام (CTA) را رها ،د و آن را با یک «call to value» جایگزین ،د.

  • فراخو، برای اقدام: اکنون سفارش دهید
  • فراخو، به ارزش: کمتر عرق کنید. بیشتر زندگی کن.

این هک تیتر تنبلی نیست.

اما بهترین بهینه‌سازی مطلقی است که می‌تو،د انجام دهید، چیزی است که در رابط Google Ads پیدا نمی‌کنید.

اگر تا به حال تشک فروخته اید، می د،د که مردم کاملاً تشک می ،ند.

آنچه که برای وادار ، شخصی به استفاده از ماشین حساب آنلاین شما لازم است با وادار ، آنها به ،ید یک کالای با قیمت بالا متفاوت است، همانطور که ارزش هر کدام برای ،ب و کار شما متفاوت است.

آنها دریافتند که ثبت نام مانع بزرگی برای مشتریان جدید است.

تیم دکمه «ثبت نام» را رها کرد و آن را با دکمه «ادامه» جایگزین کرد تا بازدیدکنندگان بتوانند بدون ایجاد حساب کاربری سفارشات خود را تکمیل کنند.

ممکن است درباره «3 P» شنیده باشید که یک پیشنهاد روی آن ساخته شده است:

  • تولید – محصول: چی این است که شما در حال فروش یا تبلیغ هستید.
  • قیمت: چقدر برای آنها هزینه خواهد داشت (در پول، زمان، تلاش).
  • تثبیت موقعیت: چرا یا پس چی؟ داشتن یا استفاده از سرویس چقدر مطلوب است.

در زیر ویدیوی کامل ارائه SMX Next من است.

اگر نرخ تبدیل مورد نظر خود را نمی بینید، به احتمال زیاد بازدیدکنندگان اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد محصول یا خدمات شما در صفحه فرود شما نمی بینند.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است