چگونه با وب سایت شرکت حقوقی خود به 7 رقم دست یابیم


بسیاری از موسسات حقوقی در زمینه بازاریابی آنلاین خود به سادگی فضا را اجاره می کنند.

خواه تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) گوگل، تبلیغات فیس بوک یا رسانه های اجتماعی باشد، این کانال ها اغلب فقط برنده های موقتی دارند. هنگامی که سرمایه گذاری را انجام دادید، نتایج شما به طور کامل از بین می رود.

از سوی دیگر، وب سایت شما می تواند یک ابزار فروش 24 ساعته برای فعالیت در شرکت حقوقی شما باشد. این می تواند به طور موثری به بزرگترین دارایی شما تبدیل شود و در هنگام خواب، سرنخ ها و پرونده ها را دریافت کنید.

در این راهنما، ما در مورد چگونگی تبدیل وب سایت خود به ابزار بازاریابی نهایی برای فعالیت شرکت حقوقی خود و ایجاد درآمد هفت رقمی برای ،ب و کار خود صحبت خواهیم کرد.

یک وب سایت مؤسسه حقوقی بهینه شده می تواند نتایج بزرگی به همراه داشته باشد

با وب سایت شرکت حقوقی خود، می تو،د از بازاریابی محتوا به نفع خود استفاده کنید تا نتایج سودآوری برای ،ب و کار خود ایجاد کنید. محتوا و سئو به شما این امکان را می دهد که کاربران را به صورت ارگ،ک جذب کنید و ترافیک را به صورت غیرفعال به پرونده های جدید برای شرکت حقوقی خود تبدیل کنید.

به ،وان مثال، یک صفحه وب با رتبه بالا در یک بازار رقابتی که 1000 کاربر در ماه دارد می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد:

  • تبدیل بازدیدکنندگان در 2-5٪ = 20-50 سرنخ.
  • حتی 10-20٪ از لیدها را تبدیل کنید = 2-10 مورد.
  • میانگین درآمد 8000 دلاری در هر مورد = 16000 تا 80000 دلار درآمد ماهانه از یک صفحه.

در طول یک سال، این می تواند منجر به درآمد بالای شش رقمی تا هفت رقمی شود!

مب، وب سایت شرکت حقوقی درآمدزا

در هسته خود، وب سایت شرکت حقوقی شما باید در خدمت نیازها، مبارزات و علایق مخاطبان هدف شما باشد. باید روی ناحیه تمرین شما، به چه ،ی خدمت می‌کنید و چه چیزی ارائه می‌دهید، لیزر متمرکز شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، یک استراتژی محتوای وب سایت به خوبی ساخته شده باید تعریف کند:

  • اه، تجاری شما (موارد مورد نظر شما).
  • کاری که رقبا انجام می دهند.
  • چه صفحاتی برای نوشتن و کلمات کلیدی برای هدف قرار دادن.
  • چگونه از بودجه محتوای خود استفاده کنید
  • تقویم تحریریه شما
  • هدف/هدف هر صفحه
  • استراتژی روابط عمومی و بک لینک

در زیر، نحوه توسعه این استراتژی، ساخت محتوای شگفت انگیز و دستیابی به اه، هفت رقمی درآمدی خود را عمیق تر خواهیم کرد.

1. مواردی را که می خواهید تعریف کنید

اولین قدم برای توسعه یک استراتژی بازاریابی وب سایت موفق، تعریف انواع پرونده های حقوقی مورد نظرتان است.

این فعالیت به شما کمک می کند تا انواع افرادی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، نوع محتوایی که باید ایجاد کنید و انواع کلمات کلیدی SEO را که باید هدف قرار دهید، تعیین کنید.

به این ترتیب، به جای طیف وسیعی از کاربران، به زیرمجموعه خاصی از مشتریان بالقوه بازاریابی می کنید.

نمی د،د تمرکز خود را کجا قرار دهید؟ در اینجا چند سوال وجود دارد که ممکن است کمک کند:

  • کدام یک از پرونده های شما سودآورتر است؟
  • چه نوع مواردی را به اندازه کافی دریافت نمی کنید؟
  • در چه بازارهایی قوی تر هستید؟
  • در کدام بازارها می خواهید پیشرفت کنید؟
  • آیا مناطق تمرینی وجود دارد که بخواهید کاوش کنید؟

در پایان این فعالیت، ممکن است تصمیم بگیرید که می‌خواهید پرونده‌های حقوقی خانواده، پرونده‌های سلب مالکیت یا پرونده‌های DUI بیشتری جذب کنید – هر چه که باشد، تمرکز بیش از حد بر روی انواع پرونده‌هایی که می‌خواهید جذب کنید، فقط وب‌سایت شما را می‌سازد. بازاریابی حتی قوی تر

2. رقبای برتر خود را شناسایی کنید

یکی از بهترین راه ها برای “هک ،” استراتژی بازاریابی وب سایت شما این است که بفهمید چه چیزی برای رقبای شما کار می کند.

منظور ما از “رقبا” شرکت‌های حقوقی است که برای جذب انواع پرونده‌هایی که شما می‌خواهید جذب کنید، در همان سطحی که موسسه حقوقی شما در حال حاضر در حال فعالیت است، کار می‌کنند.

من این را می گویم زیرا می بینم که بسیاری از شرکت های حقوقی تلاش می کنند تا ماهی های “بزرگ” را ش،ت دهند و از رتبه آنها پیشی بگیرند و این می تواند مانند یک نبرد باخت به نظر برسد. شما می خواهید نزدیکترین رقبای خود را در نظر بگیرید، از آنها بالاتر بروید و سپس با استراتژی خود رقابتی تر شوید.

در اینجا چند راه برای شناسایی نزدیکترین رقبای شما وجود دارد:

  • یک جستجوی Google در حوزه فعالیت حقوقی خود + منطقه خدمات خود را انجام دهید (به ،وان مثال، “قانون خانواده Kir،d”، “DUI وکیل LA، “Denver probate وکیل” و غیره). به دامنه های با رتبه برتر (ی،ی وب سایت ها) توجه داشته باشید.
  • از ابزارهای سئو مانند سمروش یا اهرفس برای جستجوی نام دامنه خود. این ابزارها اغلب رقبای نزدیک به دامنه شما ظاهر می شوند.
  • با استفاده از ابزارهای مشابه بالا، تحقیقات ارگ،ک را در دامنه خود انجام دهید تا ببینید در حال حاضر برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید.. این کلمات کلیدی را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه دامنه های دیگری به دست می آید.
  • از این ابزارها برای تعیین اعتبار دامنه (DA) دامنه خود استفاده کنید. این را با سایر دامنه های با رتبه برتر مقایسه کنید تا ببینید کدام دامنه ها دارای امتیاز اعتباری مشابه دامنه شما هستند.

حتماً به رقبای تجاری شناخته شده خود نیز نگاه کنید.

ممکن است اینها در جستجوی گوگل رتبه خوبی داشته باشند یا نباشند، اما هنوز هم ارزش نگاه ، به کلمات کلیدی با اولویت بالا را دارد که وب سایت شما باید هدف قرار دهد.

3. بازرسی محتوای وب سایت خود را انجام دهید

گام بعدی شما این است که یک ممیزی از وب سایت فعلی خود انجام دهید. این به شما این امکان را می دهد که بررسی کنید چه محتوایی عملکرد خوبی دارد و چه محتوایی نیاز به بهبود دارد.

ابتدا از صفحات خدمات اصلی خود شروع کنید.

دوباره از ابزارهای سئو مانند Semrush یا Ahrefs برای بررسی رتبه (موقعیت)، عملکرد و کلمات کلیدی هر صفحه استفاده کنید. صفحاتی را که رتبه پایینی دارند یا اصلا رتبه بندی نمی کنند، شناسایی کنید.

سپس، صفحات «میوه کم آویزان» را پیدا کنید. اینها صفحاتی هستند که در رتبه 5-10 قرار دارند. آنها به تلاش کمتری برای بهینه سازی برای رسیدن به آن رتبه های بالاتر نیاز دارند – در مقایسه با رتبه بندی صفحات مثلاً در موقعیت 59.

سپس، از همان ابزارها برای انجام «تحلیل شکاف» استفاده کنید (ا،ر ابزارهای سئو این ویژگی را دارند).

این عملکرد وب سایت شما را با نزدیک ترین رقبای شما مقایسه می کند. این لیستی از کلمات کلیدی را به شما نشان می دهد که رقبای شما برای آنها رتبه بندی می کنند که وب سایت شما اصلاً رتبه بندی نمی کند.

در نهایت، فهرستی از صفحاتی که قبلاً دارید، که باید اصلاح شوند و باید ایجاد کنید، ایجاد کنید. انجام این کار به شما کمک می کند تا سازماندهی شده بم،د و در هنگام توسعه استراتژی محتوای خود در انجام وظایف خود بم،د.

4. سیلوهای محتوای خود را برنامه ریزی کنید

در این مرحله، ایده بسیار خوبی از صفحاتی که در حال حاضر دارید، و صفحاتی که در استراتژی شما وجود ندارند، خواهید داشت (بر اساس لیستی از کلمات کلیدی که هنوز هدف قرار نداده اید).

از اینجا، آنچه را که “سیلوی محتوا” نامیده می شود، برنامه ریزی خواهید کرد.

در اینجا روند اساسی وجود دارد:

  • یک صفحه خدمات موجود را مرور کنید (اگر دارید) و آن را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی کنید. در حالت ایده آل، این صفحه ای است که در حال حاضر عملکرد خوبی دارد و در غیر این صورت یک صفحه “میوه کم آویزان” است.
  • اگر هیچ صفحه خدماتی موجود ندارید، یکی را بر اساس یکی از کلمات کلیدی با اولویت بالا ایجاد کنید. باز هم، اینها باید یک کلمه کلیدی باشد که به منظور جذب نوع موارد دلخواه شما باشد.
  • بعد، یک «سیلوی» از محتوا در اطراف صفحه اصلی خود بسازید. به عبارت دیگر، صفحات جدیدی ایجاد کنید که به صورت موضعی به صفحه خدمات اصلی شما مرتبط هستند، اما کلمات کلیدی کمی متفاوت را مورد هدف قرار می دهند (در حالت ایده آل، کلمات کلیدی “دم بلند”، کلمات کلیدی رقابتی پایین تر).
  • پیوندهای داخلی بین این صفحات و صفحه خدمات اصلی خود اضافه کنید.
  • با گذشت زمان، برای این صفحات بک لینک ایجاد کنید (از طریق پست مهمان، روابط عمومی، بازاریابی محتوا و غیره)

در زیر نمونه ای از رویکرد سیلو محتوا برای “آسیب شخصی” آمده است:

سیلو محتوای قانون صدمات شخصیتصویر از نویسنده، نوامبر 2022

5. موضوعات حمایتی را شناسایی کنید

به ،وان بخشی از استراتژی محتوای وب سایت خود، پس از آن می خواهید محتوای پشتیب، کننده دیگری ایجاد کنید. این باید محتوایی باشد که برای مشتریان بالقوه شما ارزش ایجاد کند.

سوالات متداول، وبلاگ ها و سایر صفحات خدمات می توانند از صفحات اصلی شما پشتیب، کنند.

برای مثال، اگر یک وکیل DUI هستید، ممکن است بخواهید یک صفحه پرسش‌های متداول منتشر کنید که به سؤالات اصلی مشتریان در مورد قانون DUI می‌پردازد، یا یک پست وبلاگی با ،وان «وقتی DUI دریافت می‌کنید چه باید کرد».

چند ابزار وجود دارد که می تو،د برای تحقیق در مورد موضوعات پشتیب، کننده از آنها استفاده کنید:

  • Semrush – از این ابزار برای شناسایی کلمات کلیدی استفاده نشده، موضوعات محتوا و موارد دیگر استفاده کنید.
  • همچنین پرسیده شد – سوالات دیگری را که افراد جستجو کرده اند مرتبط با موضوع اصلی شما شناسایی کنید.
  • به مردم پاسخ دهید – از این ابزار گوش دادن جستجو برای شناسایی موضوعات و سوالات مربوط به حوزه تمرین خود استفاده کنید.

در زیر نمونه‌ای از نحوه گردآوری محتوای کامل سیلو برای “وکیل تصادفات رانندگی لس آنجلس” آمده است:

سوله مطالب وکیل تصادفتصویر از نویسنده، نوامبر 2022

6. یک تقویم تحریریه بسازید

هنگامی که تمام ایده های محتوای خود را روی کاغذ آوردید، زمان آن رسیده است که تقویم سرمقاله خود را توسعه دهید.

این اساساً طرحی است از محتوایی که باید هنگام انتشار آن ایجاد کنید و چه کلمات کلیدی را هدف قرار می دهید.

این می تواند به سادگی یک برگه گوگل یا به ،وان ابزار مدیریت پروژه (مانند Monday.com یا آسانا).

این هم تعدادی راهکار تا شما شروع کنید:

  • همیشه صفحات اصلی را در اولویت قرار دهید. اینها باید اولین محتوایی باشند که در وب سایت خود ایجاد می کنید.
  • صفحات اصلی خود را ایجاد یا اصلاح کنید و عملکرد آنها را کنترل کنید. از گوگل آنالیتی، و سایر ابزارهای سئو استفاده کنید تا مراقب عملکرد محتوای خود باشید.
  • بسته به بودجه و فوریت، ممکن است با تمام صفحات اصلی شروع کنید یا سیلو به سیلو بروید. تعیین کنید کدام صفحات خدمات برای شما مهم هستند. می تو،د تمام صفحات اصلی خود را به یکباره ایجاد کنید، یا در حین حرکت کل سیلو را توسعه دهید.
  • از کلمات کلیدی هدف خود یادداشت کنید. فقط به این دلیل که برای آنها “بهینه سازی” می کنید به این م،ی نیست که محتوای شما به طور خودکار برای کلمات کلیدی هدف شما رتبه بندی می کند. در تقویم تحریریه خود، کلمات کلیدی را که می‌خواهید هدف قرار دهید – بر اساس صفحه – پیگیری کنید تا سابقه استراتژی سئو اصلی خود را داشته باشید.

چه چیزی یک استراتژی وب سایت شرکت حقوقی برنده را می سازد؟

کلید رسیدن به هفت رقم در وب سایت شرکت حقوقی شما محتوا است.

محتوا به شما امکان می دهد مشتریان ایده آل خود را هدف قرار دهید، موارد دلخواه خود را جذب کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و موارد دیگر.

یک استراتژی محتوای خوب فکر شده به وب سایت شما قدرت می دهد تا به ،ب و کار شما بیشتر از هر کانال بازاریابی دیگری دست یابد!

در بالا، من چند مرحله برای توسعه این نوع استراتژی برنده را شرح می دهم. اما، دستیابی به برتری زمان می برد.

توصیه می‌کنم حواستان به جایزه، نظارت بر عملکرد، و به‌روزرس، در حین حرکت باشد.

این به شما کمک می کند به نتیجه دلخواه خود برسید.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: PanuS،t/Shutterstock




منبع: https://www.searchenginejournal.com/seven-figure-law-firm-website-marketing/472467/

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است