چگونه ارتقاء مهارت های تبلیغاتی پولی شما با رکود اقتصادی مقابله می کند

در حال حاضر، اولین واکنش شما ممکن است این باشد که برنامه های آموزشی تجملات گران قیمتی هستند که اگر هدف شما کاهش هزینه ها باشد، منطقی نیست. چند چیز برای باز ، در اینجا وجود دارد –

  1. اندازه و دامنه آموزش مهم است. شما می تو،د با آموزش یک یا دو نفر که دانش خود را با تیم گسترده تر خود به اشتراک می گذارند، تأثیری بزرگ داشته باشید. استراتژی درست (که در ادامه بیشتر به آن خواهم پرداخت) می‌تواند منجر به برنامه‌ای بسیار هدفمند شود که حیاتی‌ترین مهارت‌ها را به ،، می‌دهد که در بهترین موقعیت برای استفاده فوری از آن‌ها هستند.
  2. در مرحله بعد، بسیاری از منابع پشتیب، رایگان در دسترس هستند که می توانند هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و به تعبیه یادگیری کمک کنند.
  3. در نهایت، بیایید هزینه ها را در چشم انداز قرار دهیم. ROI در یک طرح آموزشی که به خوبی اجرا شده است هزینه خود را پرداخت می کند و هزینه اولیه در مقایسه با بسیاری از عملکردهای تجاری دیگر کمرنگ می شود. به زبان ساده، شما پول زیادی را برای پول خود دریافت می کنید.

چرا مهارت های تبلیغاتی پولی؟

تا زم، که شروع به جستجو نکنید، نمی د،د چه جواهری در سایر زمینه های ،ب و کار شما در کمین هستند. همچنین این فرصت عالی برای شناسایی پتانسیل کارمندان برای ،ب مهارت های جدید و همچنین آرزوهای فردی آنهاست. ارتقاء مهارت فردی که سرمایه گذاری حرفه ای و شخصی در یادگیری آن تخصص خاص دارد بسیار ساده تر است. حسابرسی به خودی خود نیازی به پیچیده بودن ندارد – یک ماتریس ساده که افراد را قادر می‌سازد مهارت خود را طبقه‌بندی کنند و حوزه‌هایی را که می‌خواهند در آن توسعه پیدا کنند، مشخص کنند، کافی است.

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

به نظر می رسد متوقف ، یک کمپین یا اطلاع رس، به آژانس بسیار ساده تر از ا،اج یک توسعه دهنده یا کاهش هزینه های زیرساخت است. با این حال، اغلب اوقات، کاهش بازاریابی یک اقتصاد کاذب است که با کند ، رشد یک شرکت، تأثیر یک رکود را بدتر می کند. بنابراین، آیا راهی برای برندها وجود دارد که در عوض ،وجی بازاریابی دیجیتال خود را به حدا،ر برسانند و در عین حال هزینه‌ها را نیز منجمد یا کاهش دهند؟

تبلیغات پولی به دلایلی بسیار منطقی است که روی آن تمرکز کنید. به طور کلی، در مقایسه با سایر زمینه های بازاریابی، تبلیغات پولی با تنوع بسیار زیاد مهارت ها و تکنیک های مورد نیاز برای اجرای کامل یک کمپین مشخص می شود. حرکت فوق‌العاده سریعی دارد و اغلب از شما می‌خواهد که از تعدادی پلتفرم مختلف فناوری استفاده کنید. در نتیجه، بسیاری از برندها این قابلیت را به شبکه ای از آژانس ها و فریلنسرها برون سپاری می کنند. مهارت‌هایی که معمولاً به یک یا دو «کاربر قدرتمند» یا بدتر از آن تکیه نمی‌کنند، مهارت‌ها به‌طور تصادفی در میان طیف وسیعی از بخش‌ها پخش می‌شوند که منجر به تنگناها و نقاط ش،ت منفرد می‌شود.

سارا گیلچریست مدیر اجرایی جه، است خیابان سیرک.

به این ترتیب، تبلیغات دیجیتال معمولاً منطقه اصلی است که در آن کارایی، نوآوری بیشتر و اثربخشی بازاریابی می تواند از طریق ارتقاء مهارت رخ دهد. اینجا جایی است که ،ب و کار شما می تواند کارهای بیشتری را با هزینه کمتر انجام دهد.

شناسایی مهارت های من،

ما در حال ورود به شرایطی هستیم که احتمالاً یک رکود جه، بسیار سخت است. با بدتر شدن احساسات مصرف کننده، برندها به طور فزاینده ای به دنبال راه هایی هستند که می توانند هزینه ها را کاهش دهند تا از سود نهایی خود محافظت کنند. متأسفانه، همه ما می د،م که بازاریابی معمولاً یکی از اولین بودجه هایی است که کاهش می یابد.

به دست آوردن ،یب مهارتی من، جایی است که ،تیک با جاده برخورد می کند. ،یبی از خلاقیت، تجزیه و تحلیل داده ها، دانش پلتفرم، تکنیک های توسعه و تخصص بازاریابی همگی مورد نیاز هستند. برای شروع بهترین رویکرد این است که به طور کامل درک کنید که تیم شما چه توانایی هایی در داخل دارد. ،صر مهم این است که به یاد داشته باشید که بسیاری از توانایی ها ممکن است پنهان باشد زیرا به طور روزمره از آن استفاده نمی شود. از اینکه یک ،ب و کار چقدر سریع تجربیات قبلی اعضای تیم را پس از استخدام فراموش می کند شگفت زده خواهید شد.

مهارت های تیم حسابرسی باید فراتر از بخش بازاریابی گسترش یابد

برای پایان – باید تاکید کنم که بسیاری از مواردی که در مورد آنها بحث کردم به همان اندازه برای صاحبان مشاغل به کار می‌رود که برای فریلنسرها. اگر یک معامله گر انحصاری هستید، رکود می تواند یک چشم انداز ،ره آور باشد. ارتقاء مهارت می‌تواند یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش ارزش خود برای مشتریان در حال حاضر و تضمین آینده ،ب‌وکار شما باشد.

نحوه آموزش تیم خود بسیار به ترجیحات فردی بستگی دارد – همه به روش های مختلف یاد می گیرند. صحبت ، با کارمندان و متخصصان شما را قادر می سازد تا یک ساختار آموزشی من، بسازید. این می تواند ،یبی از آموزش های داخلی، آموزش های آنلاین، برنامه های معتبر یا یادگیری کتاب باشد. شما مجبور نیستید بلافاصله در یک برنامه کامل وارد شوید. خلب، می تواند خطرات زیادی را از بین ببرد. از کوچک شروع کنید – یک تیم یا تعداد انگشت شماری از افراد از سراسر شرکت خود – و به طور مداوم تأثیر را ارزیابی کنید.

اشتباهی که باید از آن اجتناب کرد

پاسخ را می توان در ارتقاء مهارت یافت.

آموزش همزمان با کاهش هزینه ها؟

با چند رشته ای و چند منظوره ، تیم های خود می تو،د مهارت های مفیدی را در سراسر تجارت خود گسترش دهید. تیم‌های خدمات مشتری می‌توانند اصول بازاریابی دیجیتال را بیاموزند، بازاریابان می‌دانند که چگونه کارهای اولیه توسعه و داده‌ها را برای فعال ، روزمره خود انجام دهند، و تیم‌های داده شما می‌توانند در صورت نیاز مانند بازاریابان فکر کنند.

آماده شدن برای بدترین به م،ای از دست دادن توانایی ها نیست

سپس با مناطقی پوشانده می شود که ،وجی بازاریابی شما به وضوح می تواند بهبود یابد و آرزوهای آینده شما در راستای اه، تجاری شما باشد. به ،وان مثال، اگر در آینده بخواهید به شدت کاربران را در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خاص یا پلتفرم های «عجیب و غریب» مانند دستگاه های اینترنت اشیا و بردهای دیجیتال هدف قرار دهید. شاید بتو،د مزایای مالی استفاده از فناوری CMS بدون سرنشین را ببینید و بخواهید مهارت های مورد نیاز برای انجام این انتقال را پس از رکود به کار ببرید. شاید بخواهید تیم شما بینشی داشته باشد تا به شما بگوید که آیا Metaverse پتانسیلی برای تجارت شما دارد یا خیر.

این ممکن است پیچیده به نظر برسد، اما به محض شروع، سلسله مراتب مهارت هایی که اغلب به آنها نیاز دارید، بسیار آشکار می شود. به یاد داشته باشید، یکی از نقاط قوت ارتقاء مهارت انعطاف پذیری آن است – اگر نیازهای شما تغییر کند یا احساس کنید مهارت های اشتباهی را انتخاب کرده اید – تغییر مسیر بسیار آسان است.

شروع کار به روشی مقرون به صرفه

اگر شاهد افت ،ب و کار بوده اید، زم، که اکنون در اختیار دارید می تواند به بهترین وجه به آموزش بیشتر اختصاص داده شود. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اشتباهی که بسیاری از افراد در حرفه خود مرتکب می‌شوند این است که نمی‌توانند خود را با چگونگی تغییر سریع تقاضا برای مهارت‌ها وفق دهند یا فناوری به وجود بیاید که آنها را منسوخ می‌کند. افزودن رشته های مهارت بیشتر به خود و کمان شرکت شما هرگز چیز بدی نیست.


خلاصه 30 ث،ه ای:

  • بودجه های بازاریابی اغلب اولین چیزی است که در یک رکود کاهش می یابد – ارتقاء مهارت تیم فعلی شما با تکنیک های بازاریابی دیجیتال می تواند کارایی بزرگی را ارائه دهد و تأثیر کاهش را به حداقل برساند.
  • ایجاد یک برنامه ارتقاء مهارت در صورت اتخاذ یک استراتژی خوب و سنجیده شدن نتایج و سنجش مداوم نتایج، نیازی به هزینه یا وقت گیر ندارد.
  • پرورش است، استعدادهای داخلی شما همچنین انعطاف پذیری ،ب و کار را افزایش می دهد، نوآوری و خلاقیت بازاریابی را بهبود می بخشد و اتکا به اپراتورهای شخص ثالث را کاهش می دهد.
  • انتخاب مهارت‌های من، برای ،ب تیم شما هم به اه، فوری و هم به استراتژی بلندمدت تجاری شما بستگی دارد – اگر درست انجام شود، می‌تو،د به رقبای خود ضربه بزنید.
  • سارا گیلچریست، مدیر اجرایی جه، خیابان سیرک، مهارت‌های کلیدی را که برندها برای ماندن در رقابت در طول رکود اقتصادی باید پرورش دهند، بحث می‌کند

وقتی بد،د که باید با چه چیزی کار کنید، آنگاه تعیین بهترین راه برای پیشرفت بسیار آسان تر خواهد شد. تصمیم گیری در مورد بهترین ،یب مهارت به این بستگی دارد که ابتدا در مورد چگونگی برآوردن فوری ترین نیازهای خود کار کنید. به ،وان مثال، استفاده از یک سرویس پرهزینه در داخل، وصل ، یک نقطه ضعف – جایی که ،وج یکی از اعضای تیم به شدت توانایی شما را برای عملکرد مختل می کند، یا شکاف های آشکار در توانایی که شما را از انجام برخی فعالیت های تبلیغات دیجیتال باز می دارد.

بر روی سازگاری بین آرزوهای کارمند خود و اه، تجاری خود ایجاد کنید

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/09/29/،w-ups،ing-your-paid-advertising-s،s-will-tackle-economic-downturns/

همانطور که اشاره کردم، تنوع بخشیدن به مهارت های تیم شما باعث ایجاد انعطاف پذیری و ارتقای نوآوری بیشتر می شود. دلیل آن ساده است، اگر فقط مهارت های بازاریابی در بخش بازاریابی خود داشته باشید، طبیعتاً تعداد افرادی را که می توانند بینش های مفیدی را ارائه دهند که به نوآوری کمک می کند، محدود می کنید. شما حلقه های نظارت و بازخورد را کاهش می دهید و ،وجی بازاریابی شما از فقدان دیدگاه های بیرونی رنج می برد.

اشتباه رایجی که ،ب و کارها مرتکب می شوند این است که برای اینکه تیمشان را وادار به استفاده از دانش جدیدشان کنند، خیلی منتظر می مانند. این می تواند روند را متوقف کند و به ROI آسیب برساند. بهترین راه برای تعبیه مهارت های جدید استفاده از آنهاست. اطمینان حاصل کنید که تیم شما فرصتی برای تمرین تخصص جدید خود در ابتکارات واقعی دارد. سپس به معیارهای ،ب و کار خود – از جمله بازخورد تیم و مشتری – توجه داشته باشید تا تأثیر آن را تعیین کنید. برخلاف بسیاری از بخش های دیگر، بازاریابی دیجیتال می تواند ،وجی های بسیار واضحی داشته باشد. این به شما اطلاع می دهد که آیا کار می کند یا خیر. از آنجا، می تو،د در مورد نحوه اجرای طرح آموزشی خود تصمیم بگیرید.

بازاریابی به بازاریاب ها ختم نمی شود

اگر بدترین اتفاق بیفتد و باید با داشتن مهارت های کلیدی تیم خود را کاهش دهید اشتراک گذاری در سراسر ،ب و کار شما به این م،ی است که آسیب به عملکردهای اصلی محدود خواهد بود.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است