چشم انداز خرید تعطیلات آمازون: راهنمایی برای تبلیغ کنندگان

این امکان وجود دارد که فروش اولیه دسترسی زودهنگام در اکتبر مقداری از حجم را که در غیر این صورت در نوامبر و دسامبر اتفاق می‌افتاد، به جلو کشیده باشد.

این روندها بر اساس تبلیغ کننده متفاوت است و نوسانات می تواند برای برخی از برندها بسیار مهمتر از سایرین باشد.

از نظر حجم خالص، هیچ روز دیگری بین اواسط نوامبر و اوا، دسامبر به فروش منتسب به تبلیغات در BFCM برای ا،ر برندها نزدیک نمی شود.

ناشناخته های زیادی در فصل ،ید تعطیلات در سال 2022 وجود دارد، به خصوص در مورد اینکه اقتصاد در کل چقدر خوب خواهد ماند.

در حالی که ما در اینجا از میانگین استفاده می‌کنیم تا نشان دهیم این دو روز چقدر برای تبلیغ‌کنندگان متوسط ​​است، افزایش فروش مطمئناً برای برخی از مارک‌ها بسیار بیشتر از بقیه بود.

هنگام ارزیابی فرصت، تبلیغ‌کنندگان باید فراتر از معیارهای حجم ساده برای هدایت استراتژی نگاه کنند، به‌ویژه در تنظیم تعدیل‌های پیشنهادی برای در نظر گرفتن تغییرات در ارزش مورد انتظار کلیک‌های تبلیغاتی.

اما آنها همچنین باید درک کنید که افزایش فروش به ازای هر کلیک در هر روز ممکن است نتیجه تعاملات تبلیغاتی در روزهای دیگر باشد که به فروش اعتبار داده نشده است.

فروش هر کلیک تبلیغات محصولات حمایت شده نسبت به آنچه که معمولاً در اواسط اکتبر انتظار می رفت افزایش یافت. ما عاقبتی از این را با فروش اولیه دسترسی زودهنگام امسال دیدیم.

اندی تیلور معاون پژوهشی در تینویتی، بر ایجاد دیدگاه های منحصر به فرد در عملکرد بازاریابی دیجیتال بر اساس 3 میلیارد دلار هزینه تبلیغات سالانه تحت مدیریت متمرکز شده است. علاوه بر سرزمین موتورهای جستجو، آثار او در نشریات مهمی مانند وال استریت ژورنال، بلومبرگ و نیویورک تایمز و بسیاری دیگر به نمایش درآمده است.


منبع: https://searchengineland.com/amazon-advertising-most-valuable-،liday-s،pping-days-389296

مطمئناً مصرف کنندگان برای تعطیلات فروش مانند Cyber ​​Monday و Black Friday آماده تبدیل هستند.

به این ترتیب، برندها باید یک استراتژی برای استفاده حدا،ری از افزایش قصد ،ید که با این تعطیلات فروش به وجود می آید، داشته باشند.

وقتی صحبت از حجم انبوه فروش منتسب به تبلیغات در طول فصل ،ید تعطیلات می‌شود، جمعه سیاه و دوشنبه سایبری (BFCM) همچنان بخش‌های اصلی موفقیت کلی هستند.

تا سال 2021، تأخیرهای حمل و نقل بسیار کمتر از سال 2020 بود و تاریخ های قطع برای دریافت بسته ها به موقع برای کریسمس به یک برنامه معمولی بازگشت.

گفته می‌شود، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند طلا را در قالب فروش بالاتر به ازای هر کلیک و افزایش سهم مشتری جدید در سایر نقاط در سه ماهه چهارم پیدا کنند.

اول، رویداد 13 تا 14 اکتبر 2020 بود که از زمان بندی معمول اواسط سال به تعویق افتاد. در نتیجه افزایش تقاضای تجارت الکترونیک که توانایی‌های آمازون را در ماه‌های ابتدایی همه‌گیری به حدا،ر رساند، این تغییر یک «تعطیلات» جدید در Q4 ایجاد کرد.

با این حال، حجم کل فروش تنها یک معیار از فرصت موجود برای برندها است. روند فروش به ازای هر کلیک نشان می دهد که روزهای دیگر نیز چقدر می توانند فوق العاده ارزشمند باشند.


بازاریابان آمازون باید در اسرع وقت به داده های سال 2021 نگاه کنند تا بفهمند چه زم، باید از تبلیغات استفاده کنند.


نگاهی به اینکه چگونه سهم برندهای جدید در طول فصل های تعطیلات گذشته روند داشته است، باید به اطلاع رس، در مورد اینکه چه زم، برندها باید استراتژی را تنظیم کنند، کمک کند.

پیشنهادات فروش تعطیلات برای تبلیغ کنندگان آمازون

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


ارزش کلیک‌های تبلیغاتی در اوا، دسامبر سال گذشته به بالاترین حد سایبر دوشنبه نزدیک شد

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


سرزمین موتور جستجو را به فید Google News خود اضافه کنید. اخبار گوگل


به ،وان مثال، قالب‌های جستجو مانند محصولات حمایت‌شده اغلب از کمپین‌های نمایشی که آگاهی را در آمازون و خارج از آن قبل از تعامل و تبدیل نهایی تبلیغاتی ایجاد می‌کنند، افزایش می‌یابند.

بسیاری از تلاش‌های آمازون و سایر ،ده‌فروشان برای شروع فصل ،ید در سه ماهه چهارم 2020 زودتر از حد معمول، در نظر گرفته شده بود تا تقاضا را زودتر در سه ماهه کاهش دهد، زیرا:

  • تأخیر در حمل و نقل باعث سردردهای بزرگ در آن زمان می شد.
  • ،یداران لحظه آ،ی نمی توانند در اوا، فصل به این سرعت بسته ها را با اطمینان دریافت کنند.

ما بیش از 400 میلیون دلار هزینه تبلیغات آمازون را تحت مدیریت سالانه در Tinuiti (کارفرمای من) بررسی کردیم تا:

  • آنچه را که در گذشته دیده‌ایم کمیت کنید و بهتر ،ن بزنید که ممکن است این اتفاق بیفتد.
  • به برندها کمک کنید تا درک کنند که چگونه عملکرد تبلیغات آمازون در طول فصل ،ید تعطیلات تغییر می کند.

درباره نویسنده

اندی تیلور

بیایید شیرجه بزنیم

نگاهی به فصل تعطیلات 2020 در مقابل 2021

فروش برندهای جدید، که توسط آمازون به ،وان آن دسته از فروش هایی است که از مشتری، حاصل می شود که حداقل یک سال از یک برند ،ید نکرده اند، به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد تا درک بهتری از نوع مشتریان برندهای حمایت شده آنها و سمت تقاضای آمازون داشته باشند. کمپین های پلت فرم (DSP) در حال جذب هستند.

با این حال، مشخص نیست که چگونه ممکن است از نظر تأثیرگذاری بر روزهای خاص انجام شود. به احتمال بسیار زیاد ما همچنان شاهد برتری جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در مقایسه با روزهای دیگر در یک ماه و نیم سال گذشته خواهیم بود.

با نگاهی به سهم کل فروش منتسب به برندهای حمایت شده که از مشتریان جدید به برند در طول فصل ،ید تعطیلات سال گذشته به دست آمد، تبلیغ‌کنندگان دریافتند که بیشترین سهم بین ابتدای نوامبر تا پایان سال در جمعه سیاه بوده است. سایبر دوشنبه، که هر دو شاهد 76 درصد فروش بودند که به ،وان جدید به نام تجاری نسبت داده شد.

سهم برند جدید از فروش منتسب به برندهای تحت حمایت آمازون

به ،ه خود، تبلیغ‌کنندگان شاهد افزایش فروش به ازای هر کلیک در هفته سوم دسامبر نسبت به سال 2020 بودند که دقیقا برع، روند یک سال قبل بود.

سهم برند جدید در 20 نوامبر، شنبه قبل از روز شکرگزاری، کمترین میزان (62٪) را در دو ماه آ، سال داشت.

شاید یادآوری در این مرحله سخت باشد، اما در سال 2020، فصل ،ید تعطیلات برای فروشندگان و فروشندگان آمازون بسیار متفاوت از هر سال گذشته بود.

ارزش کلیک‌های تبلیغاتی در دوشنبه سایبری برای تبلیغ‌کننده متوسط ​​به اوج خود رسید، اما چندین روز در اوا، دسامبر به این بالاتر نزدیک شد زیرا ارزش کلیک‌های تبلیغاتی با احساس فوریت ،یداران افزایش یافت.

آمازون از فروش محصولات به ازای هر کلیک حمایت مالی کرد

با نگاهی به فصل تعطیلات امسال، ما انتظار داریم که محدودیت های حمل و نقل مطابق با سال 2021 بیشتر از سال 2020 باشد، به طوری که تبلیغ کنندگان باید شاهد توقف فروش هر کلیک تبلیغات در اوا، فصل ،ید باشند.

اکنون، بیایید نگاهی به روند افزایش حجم کل فروش در روزهای کلیدی در فصل تعطیلات سال گذشته بیندازیم.

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری برای ا،ر برندها از نظر حجم بالا هستند

وقتی به سهم کل فروش منتسب به محصولات حمایت شده با استفاده از یک پنجره 30 روزه که در 24 ساعت اول کلیک روی آگهی رخ داده است، این موضوع واضح است. این می تواند به ،وان شاخصی استفاده شود که نشان می دهد ،یداران چقدر مجبور به تبدیل در هر زمان خاص هستند.

روند مشابهی با نگاه ، به چگونگی تغییر فروش به ازای هر کلیک در طول فصل تعطیلات سال گذشته آشکار می شود.

بخشی از این برنامه ریزی حول محورهای زیر می چرخد:

  • ترسیم چگونگی هزینه بودجه در یک ماه و نیم پای، سال.
  • در کدام روزها بیشتر باید پدال را فشار داد.

روزهای کلیدی مانند سایبر دوشنبه و بلک فرایدی همچنان نقش م،اداری را ایفا می‌کنند و حجم فروش در این دو روز بسیار فراتر از روزهای دیگر در فصل ،ید تعطیلات است.

اما نکته اینجاست! برخی از تبدیل‌هایی که به تبلیغات در BFCM یا چند روز قبل از قطع حمل و نقل نسبت داده می‌شوند را می‌توان تا حدی به تلاش‌های بازاریابی نسبت داد که قبل از این کشش‌های کلیدی رخ داده است.

با این حال، برندها هنوز باید بدانند که عملکرد اخیر در طول هفته های اصلی Q4 در گذشته چگونه روند داشته است. سال 2021 احتمالاً شاخص من،ی از مقایسه روزهای مختلف با یکدیگر در سال 2022 است.

35 درصد از تبلیغ کنندگان محصولات حمایت شده، فروش جمعه سیاه را در مقایسه با نیمه اول نوامبر بیش از دو برابر ،د و 37 درصد نیز همین میزان را برای دوشنبه سایبری مشاهده ،د.

جایگاه سوم نزدیک به 21 دسامبر با 75 درصد سهم برند جدید به دست آمد، زیرا ،یداران تمایل بیشتری برای ،ید از برندهای جدید داشتند زیرا هدایای لحظه آ،ی را تضمین ،د.

همانطور که می بینید، سهم ،یدهایی که به سرعت پس از یک کلیک روی تبلیغ اتفاق افتاد در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری به طور قابل توجهی افزایش یافت و پس از آن کاهش یافت و در بقیه فصل ،ید تا زم، که محدودیت های ارسال برای تحویل کریسمس اعمال شد، کاهش یافت.

سهم 30 روزه فروش محصولات تحت حمایت آمازون که در عرض 24 ساعت پس از کلیک روی تبلیغ اتفاق می افتد.

در سال 2021، متوسط ​​​​تبلیغ کننده شاهد افزایش 45 درصدی فروش منتسب به تبلیغات محصولات حمایت شده در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری در مقایسه با میانگین فروش روزانه در نیمه اول نوامبر بود.

حجم فروش محصولات آمازون در ایالات متحده نسبت به نیمه اول نوامبر میانگین فروش روزانه.

اما اضطرار نیز در پایان فصل ایجاد می‌شود، زم، که مصرف‌کنندگان به سر می‌برند و به موقع برای کریسمس و دیگر تعطیلات به هدایایی نیاز دارند.

این همچنین به تاریخ های قطع حمل و نقل بسیار زودتر منجر شد تا بسته ها را به موقع برای کریسمس دریافت کنیم، و دومین واگرایی کلیدی ما برای عملکرد تبلیغات Q4 2020 نسبت به سال های دیگر – کاهش م،ی داری در فروش به ازای هر کلیک در هفته سوم دسامبر در مقایسه با 2019 .

آمازون ایالات متحده با حمایت مالی فروش محصولات در سال به ازای هر کلیک در روز رشد می کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

با توجه به فروش اولیه دسترسی زودهنگام اکتبر آمازون، تبلیغ کنندگان آمازون باید استراتژی خود را برای بخش اصلی Q4 تنظیم کنند.

با توجه به انواع مختلفی از ،یداران دارای ارزش‌های طول عمر متفاوتی هستند، برندها همچنین باید فراتر از فروش مستقیم به ازای هر کلیک در ارزیابی میزان ارزش ،یداران در دوره‌های مختلف فصل ،ید تعطیلات نگاه کنند. معیارهای برند جدید می توانند به تبلیغ کنندگان در انجام این کار کمک کنند.

مشتریان تازه وارد انگیزه دیگری برای تهاجمی بودن برندها در روزهای بزرگ ارائه می دهند

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است