چرا Performance Max برای تولید سرنخ اغلب شکست می خورد و چگونه می توان آن را به کار انداخت

Salesforce و HubS، همانند سایر ابزارهای CRM محبوب، ادغام پیش فرض با Google Ads دارند.

برخلاف تجارت الکترونیک که در آن ،ید به م،ای «پایان» معامله است، ایجاد سرنخ آغاز فرآیند فروش است – و صرفاً به این دلیل که شخصی فرمی را پر می‌کند، باعث نمی‌شود که او یک سرنخ با کیفیت باشد.

حتی اگر لیست مشتریان را آپلود کنید، Performance Max فقط سیگنال های مخاطبان آنها – رفتارها یا ویژگی های مش، آنها – را در هنگام تصمیم گیری برای نشان دادن دارایی های خود در نظر می گیرد.

بسیاری از ،ب‌وکارهایی که کمپین‌های اصلی را اجرا می‌کنند، نوعی سفر یا قیف ،یدار دارند. اگر یک فرم چند مرحله‌ای یا فرآیند ثبت‌نام دارید، در هر مرحله مقادیر بیشتری را به خود اختصاص دهید:

  • مرحله 1 = 10
  • مرحله 2 = 20
  • مرحله 3 = 30
  • کامل = 100

چگونه از سیگنال های مخاطب و گروه های دارایی استفاده کنم؟

اگر ابزار شما یک ادغام از پیش ساخته نشده است، می تو،د از ابزاری مانند Zapier برای انتقال خودکار داده ها بین محصولات استفاده کنید.

تبدیل‌های آفلاین Zapier در Google Ads 800x340

کار ، Performance Max برای برنامه های تولید سرنخ بدون داده های تبدیل آفلاین بسیار سخت است. بدون آن، سیستم های گوگل مستعد وارد ، هر،مه های زیادی هستند.

Performance Max از سیگنال های مخاطب برای هدف گیری استفاده می کند. این فهرست‌ها با فهرست‌های مخاطب، که گروه‌هایی از کاربران خاص هستند، متفاوت هستند.

برای مثال، Performance Max فقط می‌تواند تعداد تماس‌های تلفنی یا ارسال‌های فرم را اندازه‌گیری کند، اما نمی‌داند که چه تعداد به مکالمه‌های خوب، عالی یا بد منجر شده است.

همچنین ممکن است بخواهید گسترش URL را در تنظیمات کمپین غیرفعال کنید یا URL های خاصی را که به خوبی تبدیل نمی شوند، حذف کنید، مانند پست های وبلاگ یا صفحات منبع.

اگر نسخه ای می خواهید می تو،د به من DM ویرایش کنید.#googleads

– درک مولینز (@ppcClickShark) 4 ژانویه 2023

حتی اگر این کار را انجام دهید و از موارد ناخواسته جلوگیری کنید، باز هم می‌تو،د با خط لوله‌ای پر از سرنخ‌های نامربوط یا بی‌صلاحیت مواجه شوید. فرض کنید در حال فروش یک محصول تجاری هستید – ممکن است شروع به دریافت سرنخ های مس، کنید که نمی تو،د به آنها بفروشید.

این مشاهدات و توصیه‌ها از تجربه من می‌آیند، و من به برخی از سؤالات رایج در مورد بهینه‌سازی حدا،ر عملکرد برای نسل اصلی پاسخ داده‌ام.

همچنین یک برگه برای برنده شدن سریع هنگام ارائه یک مشتری بالقوه اضافه شده است.

یک مثال نصب یک reCAPTCHA یا ،ney، است که فرم را از ارسال توسط ربات‌های هر،مه مسدود می‌کند تا هرگز به ،وان تبدیل در چشم گوگل فعال نشود.

گزارش های صفحه فرود یک راه عالی برای مشاهده اینکه کدام صفحات در وب سایت شما در حال تبدیل شدن هستند و کدام فرصت ها را هدر می دهند.

چگونه می توانم انواع من، سرنخ ها را ردیابی کنم؟

هنگامی که عبارات جستجوی نامربوط را نفی کردیم، با ماندن در جستجو، به Smart Bidding و Broad Match منتقل می‌شویم.

در این مثال، سیستم‌های Google آن بیت آ، اطلاعات را نمی‌دانند مگر اینکه ردیابی تبدیل آفلاین داشته باشید که آن سرنخ‌ها را با کیفیت پایین مشخص کند.


اگر فرم های ارسالی کیفیت بالایی ندارند، روی تماس هایی تمرکز کنید که تنها در صورت طول، تر از 60 ث،ه به ،وان تبدیل به حساب می آیند.

آیا می توانم Performance Max را برای یک ،ب و کار محلی اجرا کنم؟

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


به گوگل بیاموزید چه چیزی برای ،ب و کار شما مفید است

واردات تبدیل آفلاین – و هر گونه داده اضافی بیش از آنچه Google در حال حاضر دارد – به شما کمک می کند تا به Google بیاموزید که چه تصمیماتی برای حساب و ،ب و کار شما من، است.

تعداد کمی از تبلیغ‌کنندگان تولید سرنخ از Performance Max استفاده می‌کنند، بنابراین در مقایسه با تجارت الکترونیک، حرف‌های کمتری برای گفتن وجود دارد.

برای ژن سرب، داده‌ها مک، است که بیشتر و سنگین‌تر به آن متمایل می‌شویم.

اما تا زم، که مقادیر تبدیلی نداشته باشیم، به Performance Max برای سرنخ سرنخ منتقل نمی‌شویم زیرا تعداد زیادی سرنخ هر،مه ایجاد می‌کند.

Lead Gen برای Performance Max نمی تواند بدون ،ید از سایر تیم ها کار کند.

شما می تو،د این کار را با استفاده از یک reCAPTCHA نامرئی برای جلوگیری از ارسال فرم توسط ربات ها.

همراه با داده‌های درآمد، فهرست‌های ایمیل مشتریان، سیگنال‌های مخاطب و فید داده‌ها، این واقعاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم تا حدا،ر عملکرد را برای تجارت الکترونیک عملی کنیم.

آنچه در تجربه ما بیشتر کمک می کند، پیاده سازی یک ابزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مانند Salesforce یا HubS، است.

اگر بتو،د تبدیل‌های آفلاین را در مدت زم، که از سرنخ به درآمد واقعی می‌گذرد آپلود کنید، می‌خواهید آن داده‌ها را به سیستم وارد کنید. اما اگر چرخه فروش طول،‌تری دارید، توصیه می‌کنیم به امتیاز برتری دست پیدا کنید (این اطلاعاتی است که فوراً در اختیار دارید).

🔗 https://t.co/4IL5tEvHa0

همانطور که قول داده بودم، فهرستی از مواردی که هنگام راه اندازی و/یا حسابرسی یک کمپین جستجو برای یک ،ب و کار محلی به آن نگاه می کنم، جمع آوری کردم.

با اطمینان از اینکه هر بار که امتیاز سرنخ به‌روزرس، می‌شود، یک مرحله خودکار راه‌اندازی می‌شود، Google را آگاه خواهید کرد که کدام سرنخ‌ها برای ،ب‌وکار خوب هستند و کدام‌ها نه. این سیستم می بیند که ارزش هر چه بیشتر در چرخه فروش شما افزایش می یابد، و سپس می تواند تعداد بیشتری از آنها را دنبال کند.

پس چه چیزی باعث می‌شود که درست ، این کار سخت باشد؟

حدا،ر عملکرد برای نسل اصلی به داده‌های تبدیل آفلاین نیاز دارد

هدف سفارشی
– نام‌ها و آدرس‌های اینترنتی رقبا
– کلمات کلیدی با هدف بالا (پایین-قیف).

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.




منبع: https://searchengineland.com/why-performance-max-lead-generation-fails-make-it-work-393038

به خاطر می‌آورم که شخصی در توییتر این را حلقه بازخورد عذاب می‌خواند، و رهایی از آن فوق‌العاده دشوار است.

ارسال هر،مه و فرم ربات را با reCAPTCHA محدود کنید

برای ا،ر مشتریان تجارت الکترونیک ما، تنها چیزی که آنها نیاز دارند داده های درآمدی است که وارد می شود و درک روشنی از سودآورترین مشتریان آنها.

ممکن است شرایط را طوری تنظیم کنید که اگر یک نماینده فروش، یک سرنخ را نامربوط نشان می‌دهد، آن را با امتیاز/مقدار سرنخ کمتری به Google ارسال کند. و اگر سرنخ خوبی باشد، دسته یا ارزش بالاتری به آن اختصاص می دهند.

نحوه استفاده از HubS،، Salesforce و Zapier با Google Ads

با این حال، اگر بتو،د از فعال شدن تگ تبدیل در فرم ارسالی هر،مه جلوگیری کنید، می‌تو،د و باید حدا،ر عملکرد را آزمایش کنید.

بسیاری از تبلیغ‌کنندگان تجارت الکترونیک شروع به درک بهتر نحوه تنظیم و بهینه‌سازی Performance Max کرده‌اند، اما هنوز یک نوع کمپین بسیار دشوار برای حساب‌های نسل اصلی است.

بله، Performance Max می‌تواند در مقیاس بزرگ‌تری نسبت به کمپین‌های جستجوی معمولی به دست آورد، اما من به شدت توصیه می‌کنم نقاط سیستم خود را به هم وصل کنید – یا آن را کاملاً رها کنید.

سوالات متداول (پرسش های متداول): حدا،ر عملکرد برای تولید سرنخ

چگونه کیفیت و ارتباط سرنخ را بهبود بخشم؟

فرض کنید ما در حال اندازه گیری فرم های ارسالی، چت ها، تماس های تلفنی – هر نوع تماسی هستیم – و مشتری 10 سرنخ دریافت می کند، اما تنها دو مورد خوب بودند. ما می خواهیم سیستم بداند که کدام دو از 10 مورد.

با افزایش حجم ترافیک، بازاریابی مجدد را در YouTube و Discovery اضافه خواهیم کرد.

ما با سیگنال های مخاطب زیر به موفقیت دست یافته ایم:

ممکن است یک گردش کار خودکار را تنظیم کنید که به شکل زیر است:

  • گوگل از طریق Performance Max سرنخ ایجاد می کند.
  • یک نماینده فروش آن را به ،وان یک سرب واجد شرایط (امتیاز 10) علامت گذاری می کند.
  • اطلاعات به Google Ads بازخورد داده می شود.
  • سرنخ واجد شرایط به مرحله پیشنهاد پیشرفت می کند (امتیاز 20).
  • اطلاعات دوباره به Google Ads بازخورد داده می شود.

🔥 نکته: از ادغام Klaviyo × Google Ads استفاده کنید: https://t.co/HQ0UXlbzvM

— مناخیم آنی (@MenachemAni) 26 اکتبر 2022

CRM خود را به گونه‌ای وصل کنید که خط لوله سرب به بسته و داده‌های درآمد گرفته شود. اگر از CRM دیگری استفاده می کنید، از ادغام HubS، یا Salesforce یا ابزاری مانند Zapier استفاده کنید.

ما دوست داریم با استفاده از یک استراتژی مناقصه دستی و کلمات کلیدی Phrase Match با یک کمپین جستجو شروع کنیم.

Google (و Performance Max) به اندازه کافی باهوش است که در طول زمان متوجه آن شود، اما شما باید ورودی های منظم و دقیقی ارائه دهید – و باید مایل باشید که برخی از هزینه های اولیه را برای کمک به یادگیری سیستم مصرف کنید.

خط آ،: نقاط را به هم وصل کنید یا از آنجا دور شوید

به دست آوردن و پیاده سازی آن قطعه داده از پازل بسیار سخت است، اما راه هایی برای دور زدن آن وجود دارد.

از آنجایی که بازی‌های بیشتری باقی مانده است، خطرناک است که به Google اجازه دهیم مشارکت‌های خود را بر اساس داده‌های آن پنجره محدود قضاوت کند.

کمپین های محلی منسوخ شده و به Performance Max تبدیل شدند، بنابراین اگر می خواهید در Google Maps تبلیغ کنید، به Performance Max نیاز دارید.

بازاریابان PPC می توانند هر بخشی از کار خود را به درستی انجام دهند و کمپین Performance Max همچنان ممکن است ش،ت بخورد. شاید وب‌سایت برند به‌درستی راه‌اندازی نشده باشد یا تیم فروش به‌طور فعال داده‌ها را در مورد کیفیت سرنخ به Google برگرداند.

سه راه برای ایجاد سرنخ وجود دارد: چت، ارسال فرم و تماس های تلفنی. مطمئن شوید که همه آنها را زیر نظر دارید.

ماهیت قیف محور سرنخ ها و واریانس کیفیت دو تا از بزرگترین موانع هستند.

با این کار، می‌تو،م داده‌های تبدیل آفلاین برای سرنخ‌های تولید شده از طریق Google Ads را ببینیم.

از آنجایی که مشتریان اصلی معمولاً به دو بخش بازاریابی و فروش ت،یم می شوند، انجام این امر کمی سخت تر است.

چگونه داده ها را بین CRM و Performance Max خود به اشتراک بگذارید

اسکرین شات از ردیابی تبدیل‌های آفلاین در Google Ads توسط Zapier

بنابراین ربات‌های ترافیک فرم را پر می‌کنند و گوگل فکر می‌کند که به شما یک سرنخ باکیفیت داده است. به پشت خود می زند – و حتی بدتر از آن، شروع به دنبال ، بیشتر همان ترافیک با کیفیت پایین می کند.

و با گذشت زمان، گوگل شروع به مشاهده این موضوع می کند که موارد خوب از مکان های خاص می آیند یا سیگنال های مخاطب خاصی را به اشتراک می گذارند.

ما گروه‌های دارایی حدا،ر عملکرد را بر اساس دسته‌های محصول یا خدمات ساختار می‌دهیم، نه بر اساس سیگنال‌های مخاطب. از آنجایی که هیچ هدف گذاری واقعی یا ی،، برای مخاطب وجود ندارد، احتمالاً همپوش، وجود خواهد داشت. آگهی تبلیغاتی باید با ارائه خدمات خاص مطابقت داشته باشد.

چگونه می توانم ترافیک را به صفحات فرود من، ارسال کنم؟

مطمئن شوید که در تنظیمات کمپین، «گسترش مکان» را غیرفعال کنید. من معمولاً برای مشاغل محلی توصیه می کنم مناطق هدف را تا 30 یا 45 دقیقه رانندگی افزایش دهید.

مطابقت با مشتری
– مشتریان با ارزش بالا
— ،یداران تعطیلات 2021
– مش،ین ایمیل

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است