چرا سازمان های ورزشی به دلیل عدم سئو کسب و کار خود را از دست می دهند؟

موج دو پشتیب، از خدمات، افرادی مانند خودمان، آژانس ها، آژانس های خلاق، فروش و متخصصان استعداد است.

بنابراین، اگر می‌خواهید ما را به ،وان یک رقیب انتخاب کنید، احتمالاً نمی‌خواهید با آن مخالفت کنید، مگر اینکه بودجه موتور جستجوی واقعی و بزرگی برای مق، با ما داشته باشید. اینجاست که بازاریابی این مزیت را به شما می‌دهد، وقتی بازاریابی انجام می‌دهید، خود را در چشم مصرف‌کننده قرار می‌دهید، به سفر آن‌ها نگاه می‌کنید، ناراحتی‌های آن‌ها را درک می‌کنید و درک دقیق‌تری از کاری که انجام می‌دهند به دست می‌آورید.»

اشفورد در ادامه به بحث در مورد مزیت رقابتی می‌پردازد که اختیار دامنه برای آنها فراهم می‌کند، به خصوص که چشم‌انداز Esports همچنان در حال تکامل و رشد است.

OpTics، The FaZe، DSM سال‌ها این کار را انجام داده‌اند و اولین چیزی هستند که مردم می‌بینند.

شما یک موج دارید که همه تیم ها، سازمان ها و شرکت های انتشاراتی است.

او گفت: «من حدس می‌زنم در جایی که Esports بسیار پیشگام بوده است، چیزهای زیادی نیز وجود دارد که می‌تواند از سایر صنایع در همین راستا بیاموزد.

“بزرگ بحث برانگیز تج،ات ورزشی و ورزشی است که در مقایسه با یکدیگر بسیار زیاد است. من از طرفداران پر و پا قرص آن هستم زیرا ورزش با حقوق رسانه و معاملات توزیع بسیار خوب عمل می کند. آنها با حمایت های مالی بسیار خوب عمل می کنند، دو موردی که برای آینده Esports کاملاً اساسی و حیاتی هستند. این دو چیز دست به دست هم می دهند، آنها تضمین می کنند که همه به ثبات خود ادامه می دهند و همه در پشت آنها برنده می شوند. Esports به ،وان یک اصطلاح واقعاً فقط 10 سال است که محبوب شده است. قبل از آن شما فقط یک بازی OpTic بودید، مردم فقط “optic” را تایپ می ،د و وب سایت آنها ظاهر می شد، شبکه های اجتماعی آنها آنجا بود، همه چیز عالی بود و اکنون احتمالاً 10000 شرکت وجود دارد که همه خود را Esports می نامند، و این یک مشکل بسیار متفاوت

آنچه ورزش‌ها می‌توانند از ورزش و سایر صنایع بیاموزند

به گفتگو با ما بپیوندید لینکدین و توییتر.




منبع: https://www.searchenginewatch.com/2022/09/29/why-esports-،izations-are-losing-business-due-to-lack-of-seo/

آنتونی دی مورو مدیر عامل شرکت Gamactica است. او را می توان در توییتر پیدا کرد @Ant،nyDiMoro.

در حالی که پلتفرم‌هایی مانند Twitch در تلاش هستند تا به طور موثر درآمدزایی سازندگان و پلتفرم‌های آن‌ها را افزایش دهند، سئو همچنان یک نیاز مطلق است، یکی از موارد انتقادی مکالمه‌ای که از این فضاها دور است.

“اگر شما تیمی هستید که به تازگی وارد این کار شده اید و می گویید “من واقعاً می خواهم یک اسپانسر بزرگ در آستانه من باشد” باید در نظر آنها باشید و این موضوع به این بستگی دارد. اگر برای یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان ،ید می‌کنم و بودجه‌ای دارم و «تیم‌های Esports» یا «تیم‌های Esports موفق» یا «بزرگ‌ترین تیم‌های Esports» را در Google تایپ می‌کنم، اگر در آن لیست نیستید. شما در حال حاضر از منظر در نظر گرفتن دورتر هستید زیرا همه آن برندهای دیگر دارای اختیارات دامنه طول، مدت هستند.

علی‌رغم داده‌های اثبات‌شده، سئو در بخش‌های جانبی صنایع بازی، Esports و تولید محتوا باقی می‌ماند.

در این مقاله، نکات برجسته و بینش های کلیدی را به اشتراک می گذارم که بر سرنوشت بسیاری از سازمان های ورزشی تأثیر می گذارد.

سئو یک استاندارد در تعدادی از استراتژی های بازاریابی از طریق صنایع بی شمار است، اما آیا ،ی خود را خارج از صنایع بازی و ورزش های الکترونیکی یافته است؟ با وجود پتانسیل بسیار زیاد برای تأثیرگذاری، یک غیر عامل در عمودهای بازاریابی جدید مانند بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد.

موج سه تمام خدمات تکمیلی تحت آن است، و این جایی است که با ناشران در بالای صفحه و همه افراد حاضر در این موج‌ها در زیر آن منتظر دریافت پول هستند. به همین دلیل است که موج سه بسیار مهم است و به همین دلیل است که شما داستان‌هایی از این شرکت‌ها می‌شنوید که اکنون تلاش می‌کنند وارد شوند که بسیار چالش برانگیز هستند، زیرا آنها از تکنیک‌های اثبات‌شده‌ای که خارج از بازار کار می‌کنند برای ورود به بازار استفاده نمی‌کنند. آنها سعی می کنند با بازاری که از قبل وجود دارد مطابقت داشته باشند، و شما نمی تو،د جوایز Esports را دریافت کنید زیرا ما مالک آن دامنه هستیم، مالک آن بهینه سازی هستیم، و ما هفت سال سابقه کار با گوگل، یوتیوب، آمازون داریم. حتی با ل،وس کار کرد. همه این برندها به ما قدرت دامنه ای داده اند که ،ید آن در حال حاضر بسیار سخت است. مایکل اشفورد، مدیر عامل The Game Awards گفت.

مزیت اعتبار دامنه در ورزش

جوایز بازی در 11 دسامبر برگزار می شودهفتم-13هفتم در ، وگاس، نوادا، و در سیستم عامل هایی مانند توییچ و توییتر پخش خواهد شد.


برای OpTic اهمیتی ندارد، زیرا OpTic هنوز نامی پیشرو است و مردم همچنان OpTic را در گوگل جستجو می کنند. OpTic هنوز هم ظاهر می شود، اما برای ،ب و کارهای جدیدی که وارد می شوند مهم است.

“سه موج برای ورزش های ورزشی وجود دارد”

برای اطلاعاتی در مورد SEO، چشم انداز جستجو، بازاریابی جستجو، بازاریابی دیجیتال، رهبری، پاد،ت ها و موارد دیگر در خبرنامه Watch Engine Watch مش، شوید.

در طی آ،ین نسخه پاد،ت Gamactica، من این فرصت را پیدا کردم که در مورد کمبود SEO یا سئوی Esports که در صنعت وجود دارد با مایکل اشفورد، مدیر عامل شرکت صحبت کنم. جوایز بازی.

اشفورد در مورد مشکلاتی که شرکت‌های جدید مانند تیم‌های Esports با ورود به یک فضای رقابتی شدید با آن‌ها مواجه هستند، صحبت کرد.

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است