چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟ (5 مزیت برتر)

می‌تو،د از یک افزونه رایگان فهرست مطالب در وردپرس استفاده کنید تا به طور خودکار برای هر صفحه در سایت خود تنظیم شود یا آن را با دست در منبع HTML کدنویسی کنید تا پیوندهای لنگر را به زیر سربرگ‌های H2 اضافه کنید.

استفان هاکمن یک کارآفرین و بنیانگذار SEO Chatter است. او در بهینه سازی موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال تخصص دارد و از سال 2005 شیفته سئو شده است. هدف استفان این است که بهترین نکات و اخبار در مورد بازاریابی موتورهای جستجو را به اشتراک بگذارد تا بتو،د ترافیک بیشتری را برای وب سایت خود به دست آورید.


منبع: https://seochatter.com/why-is-h2-tag-important-for-seo/

لینک های زیر بیشتر در مورد تگ H2 و نحوه استفاده صحیح از آن برای بهینه سازی بهتر موتورهای جستجو توضیح می دهند. از این منابع برای گسترش دانش خود در مورد موضوع استفاده کنید.

تگ H2 برای خلاصه SEO مهم است

مزیت برتر تگ H2 این است که یک فاکتور رتبه بندی برای سئو است. به ،وان یک هدر سطح بالا، تگ H2 یکی از ،اصر اصلی HTML است که ،نده های موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مطابق با عبارت های جستجوی مرتبط بررسی می کنند.

همانطور که متوجه شدید، تگ H2 اهمیت دارد زیرا به ،نده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند تا به درستی صفحه وب را برای پرس و جوهای مرتبط فهرست و رتبه بندی کنند. مزایای تگ های h2 در سئو همچنین شامل تعریف موضوعات فرعی برای صفحه، بهبود قابلیت ،یدن، افزایش تجربه کاربر و ایجاد ویژگی های اضافی لیست SERP مانند لینک های سایت است.

در زیر، متوجه خواهید شد که چرا تگ H2 برای رتبه بندی موتورهای جستجوی وب سایت اهمیت دارد و لیستی از مزایای برتر تگ های H2 در سئو را دریافت خواهید کرد.

مزیت دیگر تگ H2 این است که به ،نده های موتورهای جستجو کمک می کند تا سلسله مراتب اطلاعات را برای فهرست بندی و رتبه بندی من، در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) درک کنند.

یک تماس استراتژی با محتوای اصلاح شده رزرو کنید

یکی از بهترین مزایای تگ H2 این است که تجربه کاربری را برای وب سایت شما بهبود می بخشد، که عاملی است که الگوریتم های موتورهای جستجو در سیستم های رتبه بندی خود اندازه گیری می کنند.

ویژگی Sitelinks به صفحات وب شما در SERP ها بیشتر دیده می شود و به افزایش نرخ کلیک (CTR) از ترافیک جستجوی ارگ،ک کمک می کند.

در زیر نمونه ای از پیوندهای سایت برای یک صفحه وب در وب سایت SEO Chatter آورده شده است:

به ،وان مثال اهمیت تگ H2 برای پیوندهای سایت

این راهنمای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) به این سوال پاسخ می دهد که “چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟”

برای به دست آوردن پیوندهای سایتی مانند این برای وب سایت خود، باید حداقل سه ،وان فرعی H2 در صفحه داشته باشید و فهرستی از مطالب را در بالای صفحه با تگ های لنگر (یا پیوندهای لنگر) که به زیر ،وان های H2 در سراسر صفحه پیوند می دهند، اضافه کنید. .

یکی دیگر از اهمیت های تگ های H2 این است که می توانند لینک های سایت را برای لیست وب سایت شما در SERP ایجاد کنند. پیوندهای سایت پیوندهای خاصی هستند که در زیر نتایج جستجو در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ ظاهر می شوند و کاربران را بدون نیاز به کلیک بر روی نتیجه اصلی به بخش های خاصی از محتوا هدایت می کنند.

پس از تکمیل راه‌اندازی، گوگل و سایر موتورهای جستجو تگ‌های H2 را به‌،وان پیوندهای سایت در فهرست صفحه وب شما نمایش می‌دهند. قرار دادن تضمینی نیست، اما یک تنظیم من، مانند این مهم است تا احتمال وقوع آن بیشتر شود.

درباره بر،ب های H2 بیشتر بد،د

بنابراین، اطمینان از اینکه از تگ‌های H2 به درستی استفاده می‌کنید و بهینه‌سازی کامل آن‌ها می‌تواند به بهبود عملکرد رتبه‌بندی صفحه وب شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کمک کند.

2. تگ H2 موضوعات فرعی را تعریف می کند

امیدوارم از این راهنما در پاسخ به این سوال که چرا تگ H2 برای سئو مهم است لذت برده باشید.

،وان‌های فرعی خوانایی و دسترسی به محتوا را با آسان ، اسکن بصری و پیمایش با صفحه‌خوان‌ها بهبود می‌بخشند. بنابراین، اگر تگ‌های H2 من،ی را در صفحه تنظیم کنید، احتمالاً در مقایسه با صفحه‌ای بدون زیر،وان H2 یا استفاده ضعیف از این ،صر HTML، افزایش رتبه‌بندی را مشاهده خواهید کرد.

5. تگ H2 لینک های سایت را ایجاد می کند

تگ H2 برای SEO مهم است زیرا به ،نده های موتورهای جستجو اجازه می دهد تا ساختار صفحه و هدف محتوا را درک کنند. موتورهای جستجو، متن درون تگ‌های H2 را تجزیه و تحلیل می‌کنند تا موضوعات فرعی صفحه را برای فهرست‌بندی و رتبه‌بندی آن‌ها برای جست‌وجوهای مرتبط درک کنند.

مزایای تگ H2 در سئو

1. تگ H2 یک عامل رتبه بندی است

همچنین بخشی با منابع اضافی وجود دارد که در مورد اصول تگ های هدر H2 بیشتر توضیح می دهد تا به شما در ایجاد مؤثرترین استراتژی بهینه سازی موتور جستجو کمک کند.

چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟

چرا تگ H2 برای سئو مهم است؟

تگ های H2 نیز مهم هستند زیرا موضوعات فرعی را برای محتوا تعریف می کنند. این به کاربران و موتورهای جستجو کمک می کند تا ساختار محتوای صفحه وب را بهتر درک کنند و به سرعت اطلاعات کلیدی را که هر زیربخش را مشخص می کند پیدا کنند.

3. تگ H2 ،یدن را بهبود می بخشد

بدون سرصفحه های H2 در کد HTML، درک نکات اصلی صفحه وب برای ،نده دشوار است زیرا زیربخش ها با سرفصل های سطح دوم

تجزیه نمی شوند. در عوض، محتوا فقط یک دیوار از متن بدون هیچ ساختار رسمی برای تجزیه و تحلیل خواهد بود.

4. تگ H2 تجربه کاربر را بهبود می بخشد

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است