چرا تکنولوژی خوب نمی تواند یک فرآیند بد را اصلاح کند؟

اما اینها بزرگترین موانع نیستند. آنها در جای دیگری قرار دارند – در مشکلات استراتژی و فرآیند.


تجزیه و تحلیل عمیق داده های جستجو که بر اساس طبقه بندی و زیرمجموعه تجارت الکترونیک تجزیه می شود، می تواند فرصت های پنهان و دارایی های دست نخورده را کشف کند.

هر زمان که مشاوران سئو تغییراتی را تنها بر اساس داده‌های محدود پیشنهاد می‌کنند، پیشنهادات آنها به‌،وان یک «هزینه» افزوده تلقی می‌شود – نه به‌،وان فرصت‌های باشکوه برای گسترش ،ب‌وکار.

اکنون که نقص ها و مشکلات مربوط به سئوی سازم، را مورد بحث قرار دادیم، به راه حل های بالقوه خواهیم پرداخت.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

همه این مشکلات باعث می شود داده ها کمتر قابل اعتماد باشند. شما نمی تو،د از داده های بد برای تصمیم گیری خوب استفاده کنید.

تحقیقات سطحی کلمات کلیدی محدود به جمع آوری عبارات با حجم جستجو بالا، به لطف بودجه محدود و غیر قابل انعطاف، دستور العملی برای فاجعه است.

در یک مقاله آینده، ما عمیقاً در ،اصر خاص غوطه ور خواهیم شد و در مورد مطالعات موردی شرکت های مشتری که تغییرات قابل توجهی را پس از ترفندهای ساده در یک فرآیند ش،ته مهندسی کرده اند، بحث خواهیم کرد.

مراحل اقدام برای سئوی تجارت الکترونیک

  • افراد را با فرآیند، گردش کار و فناوری فعال کنید که امکان بهینه سازی گردش کار را فراهم می کند… و از اختراع مجدد چرخ جلوگیری می کند.
  • به ،وان یک مالک و سرمایه گذار شرکت، باید اهمیت تجارت الکترونیکی سازم، را درک کنید و همه تغییرات لازم را که منجر به بهبود می شود، بپذیرید.
  • ما به ،وان مشاوران سئو فرآیند گرا، بازاریابان، فروشندگان و متخصصان تجارت الکترونیک، نقشی کلیدی در اتخاذ فرآیندی ایفا می کنیم که اه، تجاری با اولویت را ارائه می دهد.
  • سندرم شی براق واقعی است. و برای تجارت مضر است. ابتدا اصول اولیه را پوشش دهید. KPIهای حیاتی ،ب و کار توجه ما را می طلبد. مراقب “ذهنیت ابزار” باشید.
  • پلتفرم مجدد، طراحی مجدد سایت و فرآیندهای تحول دیجیتال ممکن است با هدف متحول ، ،ب و کار باشد. اما آنها موفق نخواهند شد مگر اینکه اصول اساسی در جای خود ثابت باشند.

مشکل با داده های بد و تصمیمات ضعیف بر اساس آن شروع می شود. فقدان تجزیه و تحلیل بر اجرا تأثیر می گذارد. به ،ه خود، این امر به اه، تجاری و KPIهای مالی آسیب می رساند.

سئوی سازم، و خدمات سئو سنتی ممکن است مشابه باشند، اما ی،ان نیستند. اگر آنها را با همان معیار اندازه گیری کنید، بدون تمرکز بر استراتژی ،ب و کار، فرآیند و گردش کار، ممکن است تاثیر آن اندک به نظر برسد.

سئوی سازم، بر روی گوگل متمرکز نیست، بلکه بر عملکرد تجاری و نتایج اقتصادی متمرکز است.

هنگامی که چنین اطلاعاتی ارائه شود، هیئت مدیره یا رهبری که به آن عمل نمی کند، مسئول عدم انجام وظیفه خواهد بود. رهبر، که از قضاوت، صلاحدید، دانش و تخصص خود برای استفاده از داده ها کوتاهی می کنند، به اعتبار آنها آسیب می زند. و حتی ممکن است برای رفتار غیرمسئولانه مجازات و تنبیه شود.

گردش کار زیر بهینه

اما زم، که اطلاعات در داخل سیلوها قفل شده است:

  • کار باید تکراری شود و بهره وری را از دست بدهد.
  • کار گروهی تعاونی آسیب می بیند.
  • نقش ها و مسئولیت ها نامشخص است.
  • مردم شروع به انجام هر کاری می کنند که دوست دارند.
  • به جای اه، تجاری، تمرکز روی محصولات قابل تحویل تغییر می کند.
  • اولویت ها به درستی تنظیم نشده اند.
  • تأکید بر فناوری و پلتفرم‌ها به جای KPIهای تجاری است.

اگر فقط حجم جستجو و رتبه‌بندی را دنبال کنید، اما نحوه تبدیل آن به فروش و سود را نادیده بگیرید، نمی‌تو،د هزینه‌های ایجاد تغییرات را تعیین کنید. اما با استفاده از داده‌های من،، می‌تو،د یک مورد تجاری قوی با بودجه بالاتر برای ایجاد تغییرات سودآور ایجاد کنید.

و همیشه این را در نظر داشته باشید:

رشد چه در کوتاه مدت و چه در بلند مدت متوقف می شود و کند می شود. این امر منجر به آسیب اقتصادی به شرکت، همراه با مالکان و سهامداران خارجی آن می شود.

تیم های متقابل به ندرت در اه،، اه، و پروژه های خود همسو می شوند.

فناوری و تحول دیجیتال به تنهایی نمی توانند علت اصلی مشکل را برطرف کنند: یک فرآیند بد.


اجازه دهید با بیان یک اصل اساسی شروع کنم. بسیاری از شرکت‌ها سعی می‌کنند فرآیندهای ،ب‌وکار ضعیف را با فناوری، تحول دیجیتال یا پلتفرم‌سازی مجدد حل کنند. من نمی توانم این را به اندازه کافی واضح و بلند بگویم:

هر زمان که داده ها ناقص باشند، فقط می تو،د تصویری نادرست از واقعیت دریافت کنید.

Trond Lyngbø بنیانگذار جستجوی سیاره و یک مشاور ارشد سئو. او بیش از 20 سال تجربه در زمینه سئو، تجارت الکترونیک، استراتژی محتوا و تحلیل دیجیتال دارد. مشتریان او شامل شرکت های چند ملیتی Fortune 500 و شرکت های بزرگ نروژی هستند. تروند از طریق بازاریابی جستجوی موثرتر و استراتژی های سئو به رشد ،ب و کارها کمک کرده است. او علاقه زیادی به همکاری با شرکت های تجارت الکترونیک و فروشگاه های اینترنتی برای توسعه و گسترش ابتکارات بازاریابی همه کاناله خود دارد.


منبع: https://searchengineland.com/enterprise-ecommerce-seo-good-technology-bad-process-388253

هنگامی که رهبری ،ب و کار ضعیف است، یا زم، که فروش به دلیل عدم هماهنگی بازاریابی با مشتریان و بازارها به شدت کاهش می یابد، بازنگری فناوری به تنهایی مشکل را حل نمی کند.

در مقابل، یک استراتژی سئو خوب برای شرکت های تجارت الکترونیک و ،ده فروشان همه کانال بر روی موارد زیر تمرکز دارد:

فرآیند و گردش کار ضعیف

سئوی سازم، مربوط به گوگل نیست. در سیلو کار نمی کند. و نسبت به وظایف و قابل تحویل ها وسواس ندارد.

آینده متعلق به شرکتی است که با:

این پست در حال حاضر نسبتا طول، است. بنابراین اجازه دهید به طور خلاصه راه حل ها و فرصت ها را برای شروع خوب با SEO تجارت الکترونیک سازم، برجسته کنیم.

با این حال محدودیت زمان و منابع به این م،ی است که تنها تعداد کمی از شرکت ها آن را به درستی انجام می دهند. فرصت ها و هوش استراتژیک اغلب دیده نمی شوند. آنچه را که اندازه نمی گیرید، نمی تو،د مدیریت کنید.

داده های از دست رفته یک مشکل آزاردهنده است

چندین افسانه و تصورات غلط سئو، تجارت الکترونیک سازم، و ،ب و کارهای ،ده فروشی سازم، را از بین می برند. این مقاله به بررسی برخی از آنها می پردازد تا نشان دهد که چگونه سئوی سازم، منحصر به فرد است و کاملاً مشابه بهینه سازی موتورهای جستجوی سنتی نیست.

به بیان صریح، در بسیاری از شرکت های تجارت الکترونیک، اغلب نمی توان به داده ها اعتماد کرد! استفاده از داده های ضعیف برای تعیین برنامه ها و استراتژی های آینده محکوم به ش،ت است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


استراتژی سئو آشفته

برای موثر بودن، سئوی تجارت الکترونیک سازم، باید استراتژی محور باشد. و با این حال، یافتن آن نادر است. چرا؟

برای تغییر این، باید فرآیندهای ،ب و کار را بهبود بخشید. اما متأسفانه، اغلب در آنجا نیز مشکلاتی وجود دارد.

فرآیند ،ب و کار و فروش

یک استراتژی سئو مبتنی بر گوگل اه، تجاری و KPIهای مالی را از دست می دهد در حالی که فرصت های سودآور برای تسلط بر ا،یستم را نادیده می گیرد.

اگر استراتژی سئوی سازم، شما اطمینان حاصل کند که تمام داده‌های لازم عبارتند از:

استراتژی سئو برای تجارت الکترونیک سازم، اساسا یک “استراتژی تجاری” است.

فرآیندهای ،ب و کار اغلب بر اساس فناوری، سیستم ها، ویژگی ها و فناوری اطلاعات… به جای ا،امات تجاری است.

یا داده ها از نظر جزئیات غنی نیستند، یا اینکه:

استراتژی ،ب و کار امروزی مست،م دسترسی به داده های دانه ای است که می تواند به طور گسترده است،اج شود.

تجزیه و تحلیل هوشمند داده نادر است

شما نمی تو،د یک فرآیند بد را با تکنولوژی حل کنید!

و این تمام نیست.

طوفان مصائب طول، – و دردناک است.

برای انجام موثر این کار، شما نیاز دارید:

آنچه در ادامه می‌آید مشکلات حیاتی ،ب‌وکار و فرصت‌های از دست رفته است که در حین مشاوره در مورد استراتژی سئو با برخی از بزرگترین برندها و شرکت‌های جهان با آن مواجه شده‌ام.

سئوی تجارت الکترونیک سازم،: بیایید با حقایق روبرو شویم

داده‌ها می‌توانند به‌طور هوشمندانه تولیدکنندگان محتوا را راهنمایی کنند تا اطلاعات مهم و منحصربه‌فردی را برای هر دسته و زیرمجموعه محصول لحاظ کنند.

فرآیندهای سازم، اغلب در وضعیت بسیار بدی قرار دارند.

هیچ ، کاملاً انتظار ندارد که استراتژی تجاری کار کند. هر بخش در تولید درآمد و بهره وری کوتاهی می کند. برنامه های فروش و بازاریابی ضعیف اجرا می شوند.

واقعیت اغلب خشن و هشیارکننده است. با این حال مواجهه با حقایق برای رفع مشکلات و افزایش اثربخشی سئو ضروری است.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و ،وماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


شرکت هایی که آژانس ها و مشاوران سئو را برای انجام وظایف سئو گرا استخدام می کنند، دیگر از نتایجی که در سال 2005 داشتند لذت نمی برند. آن نسخه از گوگل دیگر وجود ندارد!

رسیدگی به این مشکلات باید اولویت اصلی رهبران ،ب و کار باشد. مسواک زدن اشیا زیر فرش با طراحی مجدد لوازم آرایشی یا تغییر تکنولوژی فقط آسیب اقتصادی را بدتر می کند.

سئوی تجارت الکترونیک سازم،: چالش ها واقعی هستند

قطار از ریل خارج شده است … حتی قبل از اینکه ایستگاه را ، کند!

متاسفانه این فیلم نیست. تهدید واقعی است.

در مرحله بعد، بیایید به چالش‌های کلیدی منحصر به فرد سازمان‌های سازم، نگاه کنیم – و ببینیم SEO هوشمند چگونه می‌تواند به آنها کمک کند.

فقدان داده های با کیفیت کشنده است

هر زمان که فرآیندها و گردش کار از تجزیه و تحلیل و تصمیم‌گیری پشتیب، می‌کنند، یک استراتژیست سئو می‌تواند راه‌هایی را برای ،ب درآمد میلیون‌ها نفری شناسایی کند. اما به دلیل فرآیندهای بد، این فرصت ها تا حد زیادی دیده نمی شوند.

هنگامی که توسط داده های ناقص یا مجموعه داده های نادرست هدایت می شود، یک استراتژی SEO حدا،ر بهره وری را نخواهد داشت. بنابراین سازمان در شاخص های کلیدی عملکرد مالی خود عملکرد ضعیفی خواهد داشت.

  • همکاری بین تیم ها ضعیف است.
  • فرآیندها به درستی هماهنگ نیستند.
  • اه، از اولویت های کلی ،ب و کار جدا می شوند.
  • عدم اندازه گیری منجر به از دست رفتن شانس می شود.
  • هیئت ها فرصت ها را نادیده می گیرند (یا نمی توانند به سرعت مداخله کنند).
  • رهبران نیازهای خاصی را که باید برطرف کنند، تشخیص نمی دهند.
  • متخصصان نقش محور برای ارائه ارزش تلاش می کنند.

سئوی تجارت الکترونیک سازم،: راه حل ها، نکات و استراتژی ها

در تمام این مدت، مدیریت مانند یک راننده اتوبوس در یک کمدی اکشن قدیمی آمریکایی رفتار می کند که با سرعت دیوانه وار در بزرگراه می رود و با اطمینان اعلام می کند: “به من اعتماد کن! من می دانم دارم چه کار می کنم.”

همچنین سه مشکل عمده دیگر وجود دارد که سئوی شرکت تجارت الکترونیک را آزار می دهد:

  • مردم.
  • فرآیندها
  • گردش کار

افراد، تیم ها و همکاری

توسط علی جهانی

علی جهانی ملقب به سنیور سئو است